Hola nois/es:
tonet ha escrit:Terra, si és la que realment li agrada... Perque no?
De tota manera, tot i que jo no el conec gaire al Carles... no m'ho acabe de creure :twisted: :twisted: :twisted:
Em sembla que tindrem una altra Varadero al foro. S'admeten apostes i travesses

Doncs jo tampoc tinc la sort de conèixer gaire en Carles, però a qualsevl persona que em comentés la possibilitat de comprar-se una KTM li diriaa el mateix...
Abans de comprar-me la GS, vaig estar mirant moltes motos, vaig estar tot l'estiu cercant quina s'adaptava millor al que jo volia... una moto polivalent... que servís per a tot, obviament una trail... quina?... com pots imaginar la 990 Adventure va ser de les primeres que vaig considerar, wapa, guanyadora del Dakar, aureola de moto bona, bona...fins i tot vaig estar parlant molt seriosament amb un xicot que es venia una LC4... però... el meu mecànic de confiança -un mecànic de poble que arregla tot tipos de motos, m'ho va fir clarament: "no és una moto per a cada dia, si no vols estar pendent de que alguna cosa li passi en qualsevol moment... si que ho és si la vols pels caps de setmana, alguna sortida de tant en tant, ets cuidadós -jo soc un desastre amb el manteniment- i una mica manetes per fer-li un munt de coses... i no t'importa de tant en tant tenir-la al taller i pagar un bon preu per revisions i peces"... Aquesta opinió la vaig confirmar a Ausio gran taller de motos de Vic, de vàries marques i finalment quelcom semblant em van dir al servei oficial de la marca Bassolí de Girona, on em varen garantir que si se la comprava a ells no tindria problemes perquè el problema era que quan les motos sortien de fàbrica i arribaven als serveis oficials, s'havien de desmuntar i tornar a muntar senceres, cosa que normalment no es feia...
Be doncs aquesta és la raó per la que li recomano a en Carles que s'ho pensi molt, i molt bé...
Una abraçada.