Entrada
Autor: GRUM » dj. jul. 15, 2010 9:52 am
Un dubte Randy, 204kgs per només 44CV, trobo el pes una mica excessiu per la potencia que dona, no??
Tant debò arrenqui de nou el mercat de les mitges cilindrades, jo se de gent molt interessada. La meva companya sense anar més lluny, li encantaria una moto així, però això si, de 160-170kgs com a molt (i ja posats a demanar, amb una alçada de seient continguda) sinó ho trobo una tonteria. Una moto que pesa com una 600 però dona molta menys potencia... :roll:
Si no recordo malament, la suzuki GS 500, ja donava uns 44CV amb un pes d'uns 170kgs aproximadament. Unes dimensions i pes raonable per anar a tot arreu si no tens la necessitat vital de correr massa. De fet una moto així, per una persona sola dona unes velocitats prou decents, sense anar sobrada de potencia, però per anar a qualsevol lloc.
Jo vaig aprendre amb una GS 500 i em va anar prou bè, amb l'avantatge del pes i maniobravilitat en parat i prou lleugereta en carreteres ratoneres, i en carretera oberta, doncs, paciencia, 100-120 i anar fent, sense presses, jo com que tampoc acostumo a correr gaire més amb la Blues...
Endavant la mitja cilindrada!!!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.