El Repartidor De Gelats I Cia

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

El Repartidor De Gelats I Cia

Entrada Autor: Panotxa » dv. jul. 30, 2010 12:14 pm

Ep, us deixo un petit vídeo del "Repartidor de Gelats i Cia"...una mica de música i kilòmetres.

Salut i bones vacances! ;)

[youtube]hTJ7txdLzVw[/youtube]

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: El Repartidor De Gelats I Cia

Entrada Autor: Xavier » dv. jul. 30, 2010 12:24 pm

Guapo, guapo !

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. jul. 30, 2010 12:30 pm

Bon video Panotxa !
Amb la marxa que portaveu i els gelats van acabar desfets ? :eyes
Potser és que no tens la maletes prou aïllades ;)

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. jul. 30, 2010 12:35 pm

Molt guapo! :D

I qui són els protagonistes? :shock:

P.D: Això és marxa fina. Aviam si al final descobreixo què vol dir. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. jul. 30, 2010 12:52 pm

[quote user="Randy-650" post="129913"]I qui són els protagonistes? :shock: [/quote]
Crec que el que fa de repartidor és en Panotxa i el que vol el gelat en Siso.

[quote user="Randy-650"]Això és marxa fina. Aviam si al final descobreixo què vol dir. :roll:[/quote]
Em sembla que no és ben bé això, a veure si en James Bond ens ho explica ;)

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. jul. 30, 2010 1:45 pm

[quote user="Randy-650" post="129913"]Molt guapo! :D

P.D: Això és marxa fina. Aviam si al final descobreixo què vol dir. :roll:[/quote]

Marxa fina: Es una expresió que vaig treure jo, i que l´hi vaig passar al Stromkel de quan vaig anara passar un WE a Cordes-sur-ciel

es la manera afrancesada de´anar de marxa , es a dir de desmadrar-sei anar borratxo amb " politesse " amb educació i amb comportament social exquisit, els caps de setmana d´istiu

acostumen a actuar així els comandants i auxiliars de vol , hostesses d´Air France i/o sobretot directius de la propera seu de AIRBUS de Toulouse, amb el seu rellotje Graham o Vacheron Constantin de 56000 € i expresions una mica barroques, acostumen a tenir una Torre o un Mas allà a prop que evidentment es deplacen a comprar els croissants a la boucherie i el diari Libération els diumenges al matí
amb l´Hummer o el seu Peugeot 504 cabrio del 68 i alguns amb Harley-Davidson Electra Glide-Ultra Classic

Normalment " les gars" van en Bermudes marca MasterPort de fil i cotó amb un Lacoste de Color Rosa i mocasin Moreschi de color Teula , mentre les demoiselles de bandera aparquen el Seu Smart cabrio , davant de la Homéopatie o davant de chez Romand ....voilà el que es per mí la Marxa fina de Codes-sur-ciel. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 30, 2010 2:00 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. jul. 30, 2010 2:58 pm

Osti Toni, jo anava esperant la parada que us menjarieu els gelats i noi no hi ha hagut gelat, :lol: :lol: :lol:
Bona filmació, posa model de camara si pots, gracies
ImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. jul. 30, 2010 3:32 pm

TOni, els colors del titol son tota una declaració d'intencions de les proximes vacances no? ;)

El video molt bo
Ex ...moltes coses

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dv. jul. 30, 2010 3:45 pm

Sagal la càmera és aquesta.

Imatge

Aquí podras descarregar-te el catàleg:

http://www.goprocamera.com/pdfcatalog/

Steelman..........shhhhhhhhhhhhh!

CABRUNAS TU! :lol: :lol:

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dv. jul. 30, 2010 4:16 pm

Sabiaque tenia que ser aquesta, però diguem una cosa, és la de piles o la de bateria?
Gràcies.
ImatgeImatge

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dv. jul. 30, 2010 5:14 pm

les curves maques ... la camara estupenda i la música del video genial, per cert qui la versiona aquest d'en miquel jacson?

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dv. jul. 30, 2010 7:40 pm

QUINA POR!!! :tremolant :tremolant :tremolant

Osti Toni,

De Panotxa-L'AFRICÀ a Panotxa-MAPS, a Panotxa-BAVARES a Panotxa WODY ALLEN a Panotxa-GELATO, a Panotxa-FRANKINS....???

La càmera collunuda!!! Amb la ventosa que porta aquest suport, el pots enganxar en el casc? :mrgreen: cardaries unas filmacions de 360º :mrgreen: de p...a mare. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: que ni en wody allen ho faria millor.....

Salut

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dv. jul. 30, 2010 7:45 pm

Ei Panotxa, a la marxa que passen les ratlles de la carretera veig que, finalment, quedarem bé. Veig també que, pels colors de la capçalera, l'Steelman et té absolutament apamat (i en Ra-mon a tots dos). Gràcies per la música i l'editatge :D

Llàstima que no hagi quedat reflexada l'enforquillada que et vaig fer abans de Mr. Bikers :mrgreen: ni la que me vas tornar abans de Ripoll :enfaduu

Apasiau,

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 30, 2010 9:02 pm

[quote user="Gs12 red" post="129921"][quote user="Randy-650" post="129913"]Molt guapo! :D

P.D: Això és marxa fina. Aviam si al final descobreixo què vol dir. :roll:[/quote]

Marxa fina: Es una expresió que vaig treure jo, i que l´hi vaig passar al Stromkel de quan vaig anara passar un WE a Cordes-sur-ciel

es la manera afrancesada de´anar de marxa , es a dir de desmadrar-sei anar borratxo amb " politesse " amb educació i amb comportament social exquisit, els caps de setmana d´istiu

acostumen a actuar així els comandants i auxiliars de vol , hostesses d´Air France i/o sobretot directius de la propera seu de AIRBUS de Toulouse, amb el seu rellotje Graham o Vacheron Constantin de 56000 € i expresions una mica barroques, acostumen a tenir una Torre o un Mas allà a prop que evidentment es deplacen a comprar els croissants a la boucherie i el diari Libération els diumenges al matí
amb l´Hummer o el seu Peugeot 504 cabrio del 68 i alguns amb Harley-Davidson Electra Glide-Ultra Classic

Normalment " les gars" van en Bermudes marca MasterPort de fil i cotó amb un Lacoste de Color Rosa i mocasin Moreschi de color Teula , mentre les demoiselles de bandera aparquen el Seu Smart cabrio , davant de la Homéopatie o davant de chez Romand ....voilà el que es per mí la Marxa fina de Codes-sur-ciel. :roll:[/quote]

Si senyor, això es la "marxa fina" a la que ens referim, i que com molt be diu ell i nosaltres em dit moltes vegades aquí al fòrum el "pare" d'aquesta expressió es en GS12red.

Nosaltres hi hem fet unes petites modificacions i ara quan parlem de "marxa fina" a més de referir-nos a això mateix, quan estem de ruta significa fer el que volem a cada moment, sense horaris ni previsions ni pressions per arribar i rutes pre-establertes. Es a dir sabem on volem anar, o no, però la manera de fer-ho es la que ens passa per els dallonses a cada moment.

Molta gent confon la marxa fina amb "el ritme". Anar a ritme es un altra cosa i es aplicable a una manera de conduir que apliquem alguns usuaris del fòrum.

Fa poc vaig posar una història aquí al fòrum que fa temps que corre per internet i que explica molt be el que es el "ritme".

Ho podeu llegir AQUÍ

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 30, 2010 10:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dv. jul. 30, 2010 9:57 pm

M´agradat les corbes, potser algun dia aniré a vendre gelats, sempre que no tingeu l´exclusiva es clar :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 30, 2010 10:06 pm

[quote user="Mikelgs" post="129980"]La càmera collunuda!!! Amb la ventosa que porta aquest suport, el pots enganxar en el casc? :mrgreen: cardaries unas filmacions de 360º :mrgreen: de p...a mare. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: que ni en wody allen ho faria millor.....[/quote]

Explicant-s'ho a en Kel i a mi :b9 :b9 :b9 :b9

El dia que va estrenar la seva, la varem posar al seu casc amb la ventosa, ell assegut amb l'esquena ben dreta a la moto i jo enfilat al darrera per encarar-la be, i quan tot va estar correcte, resulta que en Kel al anar la moto en marxa va abaixar una mica el cap, resultat : 10 quilòmetres de filmació de l'estat de l'asfalt, ideal per el M.O.P.U per la conservació de les carreteres :b9 :b9 :b9 :b9

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. jul. 30, 2010 11:35 pm

[quote user="James Bond" post="130002"]

Explicant-s'ho a en Kel i a mi :b9 :b9 :b9 :b9

El dia que va estrenar la seva, la varem posar al seu casc amb la ventosa, ell assegut amb l'esquena ben dreta a la moto i jo enfilat al darrera per encarar-la be, i quan tot va estar correcte, resulta que en Kel al anar la moto en marxa va abaixar una mica el cap, resultat : 10 quilòmetres de filmació de l'estat de l'asfalt, ideal per el M.O.P.U per la conservació de les carreteres :b9 :b9 :b9 :b9

Vssssssss
007[/quote]

Jo tambe he vist aquesta filmacio i era collonudaa. :b9 :b9 :b9 :b9
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. jul. 30, 2010 11:39 pm

[quote user="Gs12 red" post="129921"]

Normalment " les gars" van en Bermudes marca MasterPort de fil i cotó amb un Lacoste de Color Rosa i mocasin Moreschi de color Teula , mentre les demoiselles de bandera aparquen el Seu Smart cabrio , davant de la Homéopatie o davant de chez Romand ....voilà el que es per mí la Marxa fina de Codes-sur-ciel. :roll:[/quote]

En Miquel tambe us podra explicar que el Hummer el fan servir a la nit quant surten de "cacera". :D :D :D
Salut i kilómetres

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » ds. jul. 31, 2010 3:02 am

Bond m'ha agradat l'historia del ritme, no la sabia, és molt bona
ImatgeImatge

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » ds. jul. 31, 2010 11:28 am

[quote user="Sagal" post="129951"]Sabiaque tenia que ser aquesta, però diguem una cosa, és la de piles o la de bateria?
Gràcies.[/quote]

És la de piles. Si les piles que vaig posar-hi eren noves (estaven per casa i no n'estic segur) no van durar gaire. Caldrà provar-ho millor, però segurament deu ser millor amb bateria.

Ens veiem,

Respon

Torna a “General”