Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Tenint en compte que només l´hi he fet poc més 1.000 km , voldria explicar el que m´ha semblat fins ara la GS. Seguiré una mica els parametres que ha aplicat en Jordi ( Steelman) espero que no l´importi, però em va molt bé per seguir un guió ;)
Primeres impressions de la GS Adventure 1200
Equipament,ergonomia,comoditat
Més o menys està tot al seu lloc, els botons de l´ordinador, la desconnexió de l´ABS o el control de tracció...etc, l´unic però son els intermitents, per girar a la dreta ja he tocat varies vegades la bocina..... :roll: i el botó per canviar els trips que es troba sota els rellotges.
La posició de conducció es totalment diferent a la Pan, cosa prou evident, però tot i tenir més alçada em trobo més segur alhora de fer maniobres en parat, girar la moto etc. Faig peu sense problemes, inclosa en la posició més alta del seient, i en maniobres on giro el manillar a tope no tinc la sensació de que la moto hagi de caure. De moment només l´he probat sol, ara faltarà saber que en pensa la dona.
Els paramans també venen de serie, a més porten la prolongació o spolier i protegeixen força bé les mans.
La protecció de la pantalla també està molt bé, tot i que l´hi trobo a faltar un parell de cm, perquè amb la visera oberta em va l´aire just als ulls. Crec que hauré de rectificar els ancoratges per poder pujar-la una mica més. Trobaré a faltar la pantalla electrica de la Pan segur. :roll:
Pel que fa al quadre, crec que amb això totes estan igual, té tot el necessari, més el sensor de pressió de pneumàtics, per cert molt útil doncs els primers 30 km me´ls vaig passar pensant que coll..ns l´hi passava a la moto que botava tant, havien deixat la presió de darrera en 3,9 i davant 3.3 ( la bona segons llibret es 2.5 i 2.2 ). L´únic però que li poso es que hagis de passar per totes les informacions, temperatura, nivell d´oli ( molt important en aquesta moto :mrgreen: :mrgreen: ) etc, pel que veig el mateix que amb la ST.
Molt interessant es l´indicador de marxes, no l´havia tingut a cap moto i trobo que es molt útil.
L´ avisador de reserva ni idea, doncs portava gairebé 500 km amb el mateix diposit i no havia saltat i amb un consum de 6.3 l/ km em vaig acollonir ja que no em sortien els numeros i vaig parar a posar benzina.
El seient em passa una mica com en Jordi, jo també venia d´un sofà, peró desprès de 700 km que vaig fer el dissabte no vaig quedar gaire baldat
Per el que fa l´equipament..
El ABS que porta per mi es molt intrussiu, sobretot al darrera, potser encara no he trobat el tacte, però entra i bastant, no m´estranya que el puguis desconectar apretant un botó.
El control de Traccio he intentat que entres per algún caminet dels que tinc a la vora de casa i no ha entrat o no he sigut capaç de notar-ho, espero que m´enganxi algún dia de pluja per poder provar-ho. Sense animalades :oops: :oops:
Les maletes hi cap de tot , em sembla que no hi ha límit, bé el Top case es una mica justet, però el casc hi cap força bé.
On té un problema important es en l´espai sota el seient, per ficar l´autocom, hauré de fer un Tetris, i no hi cap res més.
Conduccio
Igual que en Jordi, també vinc de Honda ( 4 de diferents ) i per més inri l´útima una Pan amb quatre cilindres, que l´única vibració que notaves era la del mobil si et trucaven, vist això es evident que la GS vibra molt més, sobretot en recuperacions, però no es molest, el soroll de l´escapament que molta gent es queixa, a mi m´agrada i molt, sobretot quan peta reduint.
El sistema de suspensió em sembla que ja està més que parlat, a sobre amb el control ESA, llavors ja es impresionant, per autopista posició confort i no t´enteres i a la que arriben corves posició Sport, en aquest cas evidentement s´acaba abans l´Indi que la fletxa, com més tombes més demana, realment es el que buscava. Ara també haig de dir que en canvis de direcció molt tancats i ràpids, costa una mica d´aixecar-la.... la moto
La frenada es espectacular, tot i que el tacte de la maneta es molt diferent al de la Pan, et permet dosificar força bé la frenada i combinat amb la suspensió pots frenar tombat i la moto no té tendencia a aixecar-se, per un patata com jo es molt important.
El motor de moment l´he pogut passar molt poc de les 5.000 rpm, però tampoc no ho he trobat a faltar massa, sobretot el dissabte, des de baixes voltes ja apreta i té una bona retenció, ho vaig comprobar anant darrera d´en James Bond a la baixada cap a St Pons Thomieres, només vaig tocar frens a les mateixes corves que en James. Diumenge ja la podia apretar una mica més i vaig fer Collsuspina, amb 3ª ho pots fer tranquilament sense haver de canviar. L´entrega de potencia es peculiar, notes que apreta, però tenint en compte que només son 10 CV menys que la Pan, esperava més patada, això suposo que amb el pas dels km ho aniré veient diferent.
El dissabte va ser un dia de molt de vent, amb comparació amb la Pan diria que el vaig notar menys en general, excepte en el casc que quan picava fort si que el notava.
Pel que fa a la calor, en marxa no em va estorbar en cap moment, en parat es notava sense arribar a molestar, potser es que la Pan en desprenia molt.
Off-road
De moment ben poca cosa, espero tenir temps aquest cap de setmana i anar-hi amb el nano....per si la cosa es complica que la tregui ell :mrgreen: :mrgreen:
Consum
Amb aixó soc una mica despistat, i encara no he apuntat quan he ficat, només el primer que em quedarà grabat per sempre.... 38 €, però haig de dir que l´autonomia es bestial, 500 km i els últims 150 per autopista amb molt de vent, està molt bé, la mitja es de 6,3 l als 100
Conclusió
Espero que ningú s´enfadi, però pel que he pogut comprobar aquesta moto es capaç de portar-la tothom, es molt senzilla de manejar, altra cosa seria portar-la al màxim, això ja ho deixo pels experts.
De moment estic molt content amb el canvi :mrgreen: :mrgreen:
Primeres impressions de la GS Adventure 1200
Equipament,ergonomia,comoditat
Més o menys està tot al seu lloc, els botons de l´ordinador, la desconnexió de l´ABS o el control de tracció...etc, l´unic però son els intermitents, per girar a la dreta ja he tocat varies vegades la bocina..... :roll: i el botó per canviar els trips que es troba sota els rellotges.
La posició de conducció es totalment diferent a la Pan, cosa prou evident, però tot i tenir més alçada em trobo més segur alhora de fer maniobres en parat, girar la moto etc. Faig peu sense problemes, inclosa en la posició més alta del seient, i en maniobres on giro el manillar a tope no tinc la sensació de que la moto hagi de caure. De moment només l´he probat sol, ara faltarà saber que en pensa la dona.
Els paramans també venen de serie, a més porten la prolongació o spolier i protegeixen força bé les mans.
La protecció de la pantalla també està molt bé, tot i que l´hi trobo a faltar un parell de cm, perquè amb la visera oberta em va l´aire just als ulls. Crec que hauré de rectificar els ancoratges per poder pujar-la una mica més. Trobaré a faltar la pantalla electrica de la Pan segur. :roll:
Pel que fa al quadre, crec que amb això totes estan igual, té tot el necessari, més el sensor de pressió de pneumàtics, per cert molt útil doncs els primers 30 km me´ls vaig passar pensant que coll..ns l´hi passava a la moto que botava tant, havien deixat la presió de darrera en 3,9 i davant 3.3 ( la bona segons llibret es 2.5 i 2.2 ). L´únic però que li poso es que hagis de passar per totes les informacions, temperatura, nivell d´oli ( molt important en aquesta moto :mrgreen: :mrgreen: ) etc, pel que veig el mateix que amb la ST.
Molt interessant es l´indicador de marxes, no l´havia tingut a cap moto i trobo que es molt útil.
L´ avisador de reserva ni idea, doncs portava gairebé 500 km amb el mateix diposit i no havia saltat i amb un consum de 6.3 l/ km em vaig acollonir ja que no em sortien els numeros i vaig parar a posar benzina.
El seient em passa una mica com en Jordi, jo també venia d´un sofà, peró desprès de 700 km que vaig fer el dissabte no vaig quedar gaire baldat
Per el que fa l´equipament..
El ABS que porta per mi es molt intrussiu, sobretot al darrera, potser encara no he trobat el tacte, però entra i bastant, no m´estranya que el puguis desconectar apretant un botó.
El control de Traccio he intentat que entres per algún caminet dels que tinc a la vora de casa i no ha entrat o no he sigut capaç de notar-ho, espero que m´enganxi algún dia de pluja per poder provar-ho. Sense animalades :oops: :oops:
Les maletes hi cap de tot , em sembla que no hi ha límit, bé el Top case es una mica justet, però el casc hi cap força bé.
On té un problema important es en l´espai sota el seient, per ficar l´autocom, hauré de fer un Tetris, i no hi cap res més.
Conduccio
Igual que en Jordi, també vinc de Honda ( 4 de diferents ) i per més inri l´útima una Pan amb quatre cilindres, que l´única vibració que notaves era la del mobil si et trucaven, vist això es evident que la GS vibra molt més, sobretot en recuperacions, però no es molest, el soroll de l´escapament que molta gent es queixa, a mi m´agrada i molt, sobretot quan peta reduint.
El sistema de suspensió em sembla que ja està més que parlat, a sobre amb el control ESA, llavors ja es impresionant, per autopista posició confort i no t´enteres i a la que arriben corves posició Sport, en aquest cas evidentement s´acaba abans l´Indi que la fletxa, com més tombes més demana, realment es el que buscava. Ara també haig de dir que en canvis de direcció molt tancats i ràpids, costa una mica d´aixecar-la.... la moto
La frenada es espectacular, tot i que el tacte de la maneta es molt diferent al de la Pan, et permet dosificar força bé la frenada i combinat amb la suspensió pots frenar tombat i la moto no té tendencia a aixecar-se, per un patata com jo es molt important.
El motor de moment l´he pogut passar molt poc de les 5.000 rpm, però tampoc no ho he trobat a faltar massa, sobretot el dissabte, des de baixes voltes ja apreta i té una bona retenció, ho vaig comprobar anant darrera d´en James Bond a la baixada cap a St Pons Thomieres, només vaig tocar frens a les mateixes corves que en James. Diumenge ja la podia apretar una mica més i vaig fer Collsuspina, amb 3ª ho pots fer tranquilament sense haver de canviar. L´entrega de potencia es peculiar, notes que apreta, però tenint en compte que només son 10 CV menys que la Pan, esperava més patada, això suposo que amb el pas dels km ho aniré veient diferent.
El dissabte va ser un dia de molt de vent, amb comparació amb la Pan diria que el vaig notar menys en general, excepte en el casc que quan picava fort si que el notava.
Pel que fa a la calor, en marxa no em va estorbar en cap moment, en parat es notava sense arribar a molestar, potser es que la Pan en desprenia molt.
Off-road
De moment ben poca cosa, espero tenir temps aquest cap de setmana i anar-hi amb el nano....per si la cosa es complica que la tregui ell :mrgreen: :mrgreen:
Consum
Amb aixó soc una mica despistat, i encara no he apuntat quan he ficat, només el primer que em quedarà grabat per sempre.... 38 €, però haig de dir que l´autonomia es bestial, 500 km i els últims 150 per autopista amb molt de vent, està molt bé, la mitja es de 6,3 l als 100
Conclusió
Espero que ningú s´enfadi, però pel que he pogut comprobar aquesta moto es capaç de portar-la tothom, es molt senzilla de manejar, altra cosa seria portar-la al màxim, això ja ho deixo pels experts.
De moment estic molt content amb el canvi :mrgreen: :mrgreen:


- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Bones explicacions...
el que dius de la teva útlima frase, es el que molta gent diu de la GS
Una moto molt facil de portar i que qualsevol pot anar mes o menys rapid.
Aixi que algu que ja controla el tema com tu...pots arribar molt lluny ;)
el que dius de la teva útlima frase, es el que molta gent diu de la GS
Una moto molt facil de portar i que qualsevol pot anar mes o menys rapid.
Aixi que algu que ja controla el tema com tu...pots arribar molt lluny ;)
Ex ...moltes coses
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Preciosa moto ....... i amb un diposit que ja voldria per mi :mrgreen:
Salut
Salut
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Ai mare..... :shock:
......Diumenge ja la podia apretar una mica més i vaig fer Collsuspina, amb 3ª ho pots fer tranquilament sense haver de canviar.
En sentit Tona-Moià? :roll: I no t'adormies pel camí? :razz:
No entendré mai com podeu fer ports divertits sense canviar de marxes, la veritat. Espero algun any poder entendre-ho. :lol:
Ah!! Molt bones les impresions personals. Dedueixo que la GSA és la moto que definitivament estaves buscant. ;)
......Diumenge ja la podia apretar una mica més i vaig fer Collsuspina, amb 3ª ho pots fer tranquilament sense haver de canviar.
En sentit Tona-Moià? :roll: I no t'adormies pel camí? :razz:
No entendré mai com podeu fer ports divertits sense canviar de marxes, la veritat. Espero algun any poder entendre-ho. :lol:
Ah!! Molt bones les impresions personals. Dedueixo que la GSA és la moto que definitivament estaves buscant. ;)


- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
M'agrada molt la manera que heu explicat les primeres impressions. Gràcies
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
PEPI600, no sé perquè però t'entenc perfectament....espera a tenir el rodatge fet i veuràs.
Fins hi tot podràs fer la representació de gelats al Vallés.
Salut i gracies per la informació. :lol:
Fins hi tot podràs fer la representació de gelats al Vallés.
Salut i gracies per la informació. :lol:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
[quote user="PEPI600" post="129969"]El motor de moment l´he pogut passar molt poc de les 5.000 rpm, però tampoc no ho he trobat a faltar massa, sobretot el dissabte, des de baixes voltes ja apreta i té una bona retenció, ho vaig comprobar anant darrera d´en James Bond a la baixada cap a St Pons Thomieres, només vaig tocar frens a les mateixes corves que en James.[/quote]
La veritat es que per ser els primers revolts que hi feies, el ritme que varem anar va estar mes que correcte ;) ;)
Això si, a la propera ho millorem :mrgreen:
Vssssss
007
La veritat es que per ser els primers revolts que hi feies, el ritme que varem anar va estar mes que correcte ;) ;)
Això si, a la propera ho millorem :mrgreen:
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Almenys veig que tothom esta content amb el que decideix comprar...es una bona noticia. ;)
Jo no he provat mai cap GSA pero en sembla que van molt i molt be, no crec que ningu pugui dir el contrari.
Felicitats per la compra i ara toca gaudir-la a fons per aquestes carreteres interminables, sense defallir i sense descans. :D
Salut.
Jo no he provat mai cap GSA pero en sembla que van molt i molt be, no crec que ningu pugui dir el contrari.
Felicitats per la compra i ara toca gaudir-la a fons per aquestes carreteres interminables, sense defallir i sense descans. :D
Salut.
Salut i kilómetres
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Sembla que amb aquesta has encertat de plé amb una moto ...més al teu gust.
BOnes explicacions de les teves primeres impresions.
A seguir-la disfrutant!!!
BOnes explicacions de les teves primeres impresions.
A seguir-la disfrutant!!!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Molt bones explicacions, Josep
Felicitats per la nova montura!!!!
Felicitats per la nova montura!!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Després de venir de la " filla de Mimosín " es normal de trobar la Gs. una mica sorollosa i amb estussegaments, es que l´han parida així.
Es la moto que tindràs menys ensurts per kilometre recorregut per que ho perdona tot, i arribaràs fins i tot a agafar-li carinyo i fins i tot trobar-li maques les seves tetes caigudes.
Ah ? i aixó que gasten oli, es cosa del passat, ara ja no en gasten.
A disfrurtar-la!!!! :lol:
Es la moto que tindràs menys ensurts per kilometre recorregut per que ho perdona tot, i arribaràs fins i tot a agafar-li carinyo i fins i tot trobar-li maques les seves tetes caigudes.
Ah ? i aixó que gasten oli, es cosa del passat, ara ja no en gasten.
A disfrurtar-la!!!! :lol:

- PAT
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Gràcies pels comentaris Pepi!!
A gaudir-la!!!
A gaudir-la!!!
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Veig que ja t'estàs enganxant al rotllo Bóxer !!! Quants més kilómetres, més content, ja ho vueràs !!! :D
A gaudir-la !!!
PD: el que no entenc és com et van deixar les pressions tant altes !!! :shock:
A gaudir-la !!!
PD: el que no entenc és com et van deixar les pressions tant altes !!! :shock:
Gas a la burra!!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Pepi, una cosa: KBROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :lol:
moltes felicitats, m'alegra llegir que és el que buscaves, ja ho havíem parlat fa temps: Adventure ? Adventure !
moltes felicitats, m'alegra llegir que és el que buscaves, ja ho havíem parlat fa temps: Adventure ? Adventure !
-----------
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
No ho havia llegit, però sí que ho haviem parlat.
Has trobat allò que realment s'adapta a la teva conducció i això ho és tot.
ENHORABONA!!
Has trobat allò que realment s'adapta a la teva conducció i això ho és tot.
ENHORABONA!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
[quote user="Steelman" post="129970"]Bones explicacions...
el que dius de la teva útlima frase, es el que molta gent diu de la GS
Una moto molt facil de portar i que qualsevol pot anar mes o menys rapid.
Aixi que algu que ja controla el tema com tu...pots arribar molt lluny ;)[/quote]
FELICITATS PER LA NOVA ADQUISCIÓ!.
No facis cas a l'Steelman, jo et puc ben assegurar que és molt més fàcil portar la Superteneré. Qualsevol la pot portar.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .....en canvi una GS.......no tots ho poden dir :lol: :lol:
el que dius de la teva útlima frase, es el que molta gent diu de la GS
Una moto molt facil de portar i que qualsevol pot anar mes o menys rapid.
Aixi que algu que ja controla el tema com tu...pots arribar molt lluny ;)[/quote]
FELICITATS PER LA NOVA ADQUISCIÓ!.
No facis cas a l'Steelman, jo et puc ben assegurar que és molt més fàcil portar la Superteneré. Qualsevol la pot portar.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .....en canvi una GS.......no tots ho poden dir :lol: :lol:
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
[quote user="Alucinamaripili" post="130453"]
Has trobat allò que realment s'adapta a la teva conducció i això ho és tot.
ENHORABONA!![/quote]
Cony ! no sabia que fessin GS adv versió jeperuts ! :lol: :lol: :lol:
Has trobat allò que realment s'adapta a la teva conducció i això ho és tot.
ENHORABONA!![/quote]
Cony ! no sabia que fessin GS adv versió jeperuts ! :lol: :lol: :lol:
-----------
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
[quote user="ARBE" post="130462"][quote user="Alucinamaripili" post="130453"]
Has trobat allò que realment s'adapta a la teva conducció i això ho és tot.
ENHORABONA!![/quote]
Cony ! no sabia que fessin GS adv versió jeperuts ! :lol: :lol: :lol:[/quote]
Aquesta no la fan, però la versió per patates com jo si :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Has trobat allò que realment s'adapta a la teva conducció i això ho és tot.
ENHORABONA!![/quote]
Cony ! no sabia que fessin GS adv versió jeperuts ! :lol: :lol: :lol:[/quote]
Aquesta no la fan, però la versió per patates com jo si :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
[quote user="PEPI600" post="130518"]
Aquesta no la fan, però la versió per patates com jo si :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Coi ! això vol dir que a mí també m'aniria bé... mmmm... mira que encara m'ho faràs pensar...
Aquesta no la fan, però la versió per patates com jo si :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Coi ! això vol dir que a mí també m'aniria bé... mmmm... mira que encara m'ho faràs pensar...
-----------
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Re: Primeres Impresions De La BMW 1200 GS Adventure
Gracies pels comentaris.
Des de fa un mes també condueixo una GS1200 ( en el meu cas, no es la GSA ), m’identifico en molts temes que has comentat, sobretot, en el que dius de l’escape 2010, el follon que representa els intermitents-etc i la finura del motor.... Es que també vinc de una 4 cilindres japonesa.
Jo faria aquest símil, aquest boxer es com un diesel, gasta oli, vibra però és mooolt efectiu.
Ara........., personalment sempre he preferit un bon motor gasolina.......i si ronca com un v6 o v8 millor :D
Des de fa un mes també condueixo una GS1200 ( en el meu cas, no es la GSA ), m’identifico en molts temes que has comentat, sobretot, en el que dius de l’escape 2010, el follon que representa els intermitents-etc i la finura del motor.... Es que també vinc de una 4 cilindres japonesa.
Jo faria aquest símil, aquest boxer es com un diesel, gasta oli, vibra però és mooolt efectiu.
Ara........., personalment sempre he preferit un bon motor gasolina.......i si ronca com un v6 o v8 millor :D