Com Agafar Una Corva A L'inrevés
Moderador: Airald
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Com Agafar Una Corva A L'inrevés
Avui he anat a fer ruta i m'han dit que agafo les corves a l'inrevés. Jo, davant el dubte de com ho dec fer per agafar una corva cap a la dreta anat cap a l'esquerra o a l'inrevés, o bé si és que a les corves giro i poso la marxa enrere o si, simplement, a l'inrevés volia dir que jo anava a terra i portava la moto damunt l'espatlla. Llavors m'ho han aclarit: es veu que entro tancant i surto obrint i hauria dobrit primer i tancar després (crec que ja m'ho havia comentat algun dels meus "profes" particulars mototuristerus).
Així que faig una proposta als senyors "mototuristerus": invertir una mica en l'empresa i comprar una càmera de vídeo que durà un helicòpter del RACC o bé un de TV3 (com Catalunya des de l'aire) per fer una pel·lícula i així poder veure cadascun com conduïm per millorar allò que convingui.
(Ara que, parlant d'empreses, no sé si potser ho hauria de demanar a la Societat Cooperativa Internacional d'Hijpanitat que, de ben segur, tenen molts calers, si no se'ls han gastat en incrementar el buidatge sistemàtic!) :?: :?: :?: :?: :?:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Així que faig una proposta als senyors "mototuristerus": invertir una mica en l'empresa i comprar una càmera de vídeo que durà un helicòpter del RACC o bé un de TV3 (com Catalunya des de l'aire) per fer una pel·lícula i així poder veure cadascun com conduïm per millorar allò que convingui.
(Ara que, parlant d'empreses, no sé si potser ho hauria de demanar a la Societat Cooperativa Internacional d'Hijpanitat que, de ben segur, tenen molts calers, si no se'ls han gastat en incrementar el buidatge sistemàtic!) :?: :?: :?: :?: :?:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
Re: Com Agafar Una Corva A L'inrevés
Benvolguda sòcia Srta. Angeleta ;
Suposo que vostè ja sap, i si no ara li expliquem, que la nostra Societat Cooperativa Internacional disposa de tot tipus de càmeres que alguns altre socis han fet servir altres vegades per fer diversos tipus de filmacions, algunes fins i tot referents al món de les motos, sobre les fetes en moments de buidatges sistemàtics, o en altres moments compromesos millor no parlar-ne.
Oblidis d’empreses mes petites i menys fiables que HIJPANITAT SCI, com les que ha esmentat : RACC i TV3, ells no estan preparats, ni estan a l’alçada, ni tenen els mitjans per aconsellar-la i portar a terme la qüestió plantejada.
Si vostè vol, només té que proposar una ruta per la propera setmana, ja que aleshores hi hauran mes cooperativistes disponibles i es podran fer les filmacions i proves que vostè vulgui, i amb posterior reunió (amb buidatge inclòs) per corregir i parlar del que faci falta, fins i tot, si s’escau, del que s’hagi filmat.
I recordi, que per començar a fer revolts no cal fer cap experiment, vagi sempre, sempre, pel mig del seu carril, mes endavant, quan ja hagi adquirit més experiència, ja podrà fer traçades mes agosarades obrint i tancant els revolts per on vostè vulgui.
Quedem a la seva disposició,
Cordialment,
HIJPANITAT S.C.I.
I recordi, nosaltres només venem aire
Suposo que vostè ja sap, i si no ara li expliquem, que la nostra Societat Cooperativa Internacional disposa de tot tipus de càmeres que alguns altre socis han fet servir altres vegades per fer diversos tipus de filmacions, algunes fins i tot referents al món de les motos, sobre les fetes en moments de buidatges sistemàtics, o en altres moments compromesos millor no parlar-ne.
Oblidis d’empreses mes petites i menys fiables que HIJPANITAT SCI, com les que ha esmentat : RACC i TV3, ells no estan preparats, ni estan a l’alçada, ni tenen els mitjans per aconsellar-la i portar a terme la qüestió plantejada.
Si vostè vol, només té que proposar una ruta per la propera setmana, ja que aleshores hi hauran mes cooperativistes disponibles i es podran fer les filmacions i proves que vostè vulgui, i amb posterior reunió (amb buidatge inclòs) per corregir i parlar del que faci falta, fins i tot, si s’escau, del que s’hagi filmat.
I recordi, que per començar a fer revolts no cal fer cap experiment, vagi sempre, sempre, pel mig del seu carril, mes endavant, quan ja hagi adquirit més experiència, ja podrà fer traçades mes agosarades obrint i tancant els revolts per on vostè vulgui.
Quedem a la seva disposició,
Cordialment,
HIJPANITAT S.C.I.
I recordi, nosaltres només venem aire
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 05, 2010 11:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Angeleta
- Presentats
I jo no faig això? Jo miro d'anar pel mig del meu carril però no tinc la sensació de fer coses rares... Res, em cal un croquis del que faig.
HIJPANITAAAAT!! Necessito els seus serveis!!
HIJPANITAAAAT!! Necessito els seus serveis!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Si vas sortint amb la moto, arribarà un moment que anirà sola per on ha d'anar.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="130773"]Si vas sortint amb la moto, arribarà un moment que anirà sola per on ha d'anar.[/quote]
Fes cas a l'Alucina ;)
I recorda que el moto sempre va cap on va la vista

Vssssssss
007
Fes cas a l'Alucina ;)
I recorda que el moto sempre va cap on va la vista

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Alucinamaripili" post="130767"]
[/quote]
Bones,
en la meva opinió, aquest cròquis és molt teòric però crec que no s'ajusta a la realitat que convé en carretera. Senzillament perque hi ha molta varietat de corves i no son totes com les del cròquis.
En un circuit seria la traçada ideal pero en carretera crec que el més convenient és allargar "el tancament" de la traçada una mica més de manera que no busquis el punt més interior de la corva fins que pots veure bé que no es tanca més o que és més llarga del que et pensaves. No sé si m'explico...
Crec que ajuda molt en casos d'anar per carreteres desconegudes. Ja que si et trobes al punt més interior de la corva i el radi no és constant i disminueix més del que et pensaves és quan et trobes que NO estas fent la millor de les traçades per aquella corva en qüestió.
Salut.

Bones,
en la meva opinió, aquest cròquis és molt teòric però crec que no s'ajusta a la realitat que convé en carretera. Senzillament perque hi ha molta varietat de corves i no son totes com les del cròquis.
En un circuit seria la traçada ideal pero en carretera crec que el més convenient és allargar "el tancament" de la traçada una mica més de manera que no busquis el punt més interior de la corva fins que pots veure bé que no es tanca més o que és més llarga del que et pensaves. No sé si m'explico...
Crec que ajuda molt en casos d'anar per carreteres desconegudes. Ja que si et trobes al punt més interior de la corva i el radi no és constant i disminueix més del que et pensaves és quan et trobes que NO estas fent la millor de les traçades per aquella corva en qüestió.
Salut.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Angeleta,
dimecres al matí ho vas fer de conya, sobretot després d'esmorzar.
Tal com et diuen l'Alucina i en James, només calen hores de moto i no mirar els cartells de les voreres...
dimecres al matí ho vas fer de conya, sobretot després d'esmorzar.
Tal com et diuen l'Alucina i en James, només calen hores de moto i no mirar els cartells de les voreres...
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!
jo, encara diria mes, millor la practica que la teorica
la setmana que ve, tinc un parell de dies, proposa una matinal i em semble que mes d'un vindra
salut
la setmana que ve, tinc un parell de dies, proposa una matinal i em semble que mes d'un vindra
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Pacs47" post="130803"]bones!!!!!!
salut[/quote]
Ok, mmmmmm, (pensant, pensant) Especifica els dies lliures, si us plau... (A tu també fa molt que no et veig!)
salut[/quote]
Ok, mmmmmm, (pensant, pensant) Especifica els dies lliures, si us plau... (A tu també fa molt que no et veig!)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
En forma gràfica:
[IMG=http://img210.imageshack.us/img210/7215/image12q.jpg][/IMG]
[IMG=http://img442.imageshack.us/img442/720/image14y.jpg][/IMG]
[IMG=http://img9.imageshack.us/img9/3011/image16hiy.jpg][/IMG]
[IMG=http://img210.imageshack.us/img210/7215/image12q.jpg][/IMG]
[IMG=http://img442.imageshack.us/img442/720/image14y.jpg][/IMG]
[IMG=http://img9.imageshack.us/img9/3011/image16hiy.jpg][/IMG]
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 06, 2010 12:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Angeleta, no t'hi atabalis gaire amb aquests dibuxets que t'han posat, tu mira d'anar pel mig del teu carril, sense trepitjar cap línia i aniràs molt bé.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Sagal" post="130810"]Osti Frank, uns dibuixos magistrals, eh[/quote]
Doncs aquest video, també li pot anar be, no ?
[youtube]VU9aGkCy6rA[/youtube]
]
Doncs aquest video, també li pot anar be, no ?
[youtube]VU9aGkCy6rA[/youtube]
]
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 04, 2011 12:43 am, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
[/align]

- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Frank, ara ja t'has passat, collons fins i tot amb video, llàstima que és curt, però esta bé.

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Pacs47" post="130803"]bones!!!!!!
salut[/quote]
Jo ja m'apunto.
salut[/quote]
Jo ja m'apunto.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Ostres molt interessant tots els detalls i video que pejeu...! es com anar a classe de reforç i aquets consells als que estem aprenen va forga be...! ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
el millor per apendre es portar una bona roda al davant,totes les teorias son validas en carreteras que coneixes,pero quan vas per llocs desconeguts,el meu consell es que sempre tinguis un bon marge de pas per curva per si has de rectificar la curva si no era com pensaves,jo no he estat mai un bon trasador i reconec que el queva al darrera meu te que :eyes :eyes lo millor es la practica i com diu en Ramon si no coneixes ''pel mitg'' ;)