Bicilindriques o tetracilindriques?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bicilindriques o tetracilindriques?
L'altre dia parlant amb un company motero que té una bicilindrica em comentava que les tetracilindriques no serveixen per res avui en dia. :shock: Jo vaig dir-li que l'adrenalida que hi ha quan les pujes alt de voltes no ho tenen les bi, així com la finura en marxa. :twisted:
Però es clar, una bi retén molt més al treure gas (les tetra en V si que retenen, obviament) que una tetra en linea. Apart d'això el manteniment sembla ser que és un pèl més barat.
Vaig comentar-li al company que les bi gasten molt més pneumàtic que les tetra, i no s'ho va creure. :lol:
A vosaltres quin motor us va més bé? :roll:
P.D: Algú saltarà i dirà que les millors són les tricilindriques, i li donc la raó.
Però es clar, una bi retén molt més al treure gas (les tetra en V si que retenen, obviament) que una tetra en linea. Apart d'això el manteniment sembla ser que és un pèl més barat.
Vaig comentar-li al company que les bi gasten molt més pneumàtic que les tetra, i no s'ho va creure. :lol:
A vosaltres quin motor us va més bé? :roll:
P.D: Algú saltarà i dirà que les millors són les tricilindriques, i li donc la raó.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Bicilindriques O Tetracilindriques?
per el meu gust i forma de conduir 4 cilindres es l'ideal,suposso que es acostumar-se,com al cava ;)
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Molt bones,
això és com la famosa pregunta de si estimes més al pare o a la mare. :D
Avui en dia hi ha molt bons motors tant de 2 com de 4 cilindres i prou varietat com per poder trobar, cadascú, el que més agradi en qualsevol circumstància.
Jo actualment em decanto per el bicilíndric per carrer i 4 en linia per al circuit, però reconec que els actuals 4 en linia de les nakeds grosses son molt bons i finissims i molt vàlids per carrer també (vaig poder provar la Honda CB1000 R i em va agradar força).
La estirada dels 4 en L em sembla excesiva per un ús fora de pista i els baixos que ofereixen els bi em semblen més divertits per les carreteres revirades que m'agraden. (i després llegeixo a les revistes que els tricilíndrics de Triumph son la repera pq ho tenen tot, jejeje)
Salut.
això és com la famosa pregunta de si estimes més al pare o a la mare. :D
Avui en dia hi ha molt bons motors tant de 2 com de 4 cilindres i prou varietat com per poder trobar, cadascú, el que més agradi en qualsevol circumstància.
Jo actualment em decanto per el bicilíndric per carrer i 4 en linia per al circuit, però reconec que els actuals 4 en linia de les nakeds grosses son molt bons i finissims i molt vàlids per carrer també (vaig poder provar la Honda CB1000 R i em va agradar força).
La estirada dels 4 en L em sembla excesiva per un ús fora de pista i els baixos que ofereixen els bi em semblen més divertits per les carreteres revirades que m'agraden. (i després llegeixo a les revistes que els tricilíndrics de Triumph son la repera pq ho tenen tot, jejeje)
Salut.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Bicilindriques o tetracilindriques?
Crec que lo ideal es els motors Tri, com els que fa Triumph.
El millor dels dos mons, i a sobre amb personalitat propia.
El millor dels dos mons, i a sobre amb personalitat propia.
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Bicilindriques o tetracilindriques?
Jo només he provat a fons les bicilindriques (excepte aquell cop que en Bond em va deixar provar la Pan :mrgreen: ) Per tant, se'm fa difícil d'opinar. :oops:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Mes igual,
Cada moto te el seu moment i el seu lloc.
Cada moto te el seu moment i el seu lloc.
Rodar en moto es lo meu
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Danielot" post="131573"]Mes igual,
Cada moto te el seu moment i el seu lloc.[/quote]
Totalment d'acord.
Això es com demanar-me si m'agraden mes les rosses, les morenes o les pel-rojes.
Cada una te el seu moment. Per exemple la Michelle Pfeiffer es rossa al igual que la Paulina Rubio, però cada una te el seu moment i el seu lloc :twisted: :twisted:
Vsssssssss
007
Totalment d'acord.
Això es com demanar-me si m'agraden mes les rosses, les morenes o les pel-rojes.
Cada una te el seu moment. Per exemple la Michelle Pfeiffer es rossa al igual que la Paulina Rubio, però cada una te el seu moment i el seu lloc :twisted: :twisted:
Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 12, 2010 7:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="James Bond" post="131575"][quote user="Danielot" post="131573"]Mes igual,
Totalment d'acord.
Vsssssssss
007[/quote]
Potser alguna el seu " moment" el te a qualsevol lloc. :roll:
Es una opinio personal. ;)
Per mi les bicilindriques. Ara per ara son les que mes s'adapten al que jo vull fer.
Salut.
Totalment d'acord.
Vsssssssss
007[/quote]
Potser alguna el seu " moment" el te a qualsevol lloc. :roll:
Es una opinio personal. ;)
Per mi les bicilindriques. Ara per ara son les que mes s'adapten al que jo vull fer.
Salut.
Salut i kilómetres
- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
A mi la finura de les tetra hem fa dalir.
Le bi sont molt maques, però quan engegues el motor s'espatlla la màgia!!! tot i això que he de reconeixes que a alguna bi li posari dos cilindres més i me l' enduria cap al parking.
Ara nomes falta probar alguan hexacilíndrica ja que si la finura es directament proporcional als cilindres ha de ser la hostia!!!!
V'sss
Le bi sont molt maques, però quan engegues el motor s'espatlla la màgia!!! tot i això que he de reconeixes que a alguna bi li posari dos cilindres més i me l' enduria cap al parking.
Ara nomes falta probar alguan hexacilíndrica ja que si la finura es directament proporcional als cilindres ha de ser la hostia!!!!
V'sss
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Danielot" post="131573"]Mes igual,
+1
+1
Gas a la burra!!!
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Doncs a mi el que m'agrada és la capacitat per sortir dels revolts és igual amb la relació que vagis, de le bi, i les vibracions li agraden a la meva dona :b9 :b9 :b9 .
Salut
Salut
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
en carretera de ruta a velocitats " ilegals"? :twisted: prefereixo una tetra, pero en un bon port prefereixo una bona bi.
dir que tinc una v-strom 1000 una bona bi, i quan agafo una tetra trobo que no hi ha conexio amb ella, tinc que notar el motor entre les cames !!! ( sona malament
)
un port com el doll una bona bi es puleix una tetra, comprovat
V'sss
dir que tinc una v-strom 1000 una bona bi, i quan agafo una tetra trobo que no hi ha conexio amb ella, tinc que notar el motor entre les cames !!! ( sona malament
un port com el doll una bona bi es puleix una tetra, comprovat
V'sss
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
[quote user="Jesus GS" post="131598"][quote user="Danielot" post="131573"]Mes igual,
+2[/quote]
+2[/quote]
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="joanstrom" post="131599"]Doncs a mi el que m'agrada és la capacitat per sortir dels revolts és igual amb la relació que vagis, de le bi, i les vibracions li agraden a la meva dona :b9 :b9 :b9 .[/quote]
I ha alguna tetra que te un par motor acollonant i surt dels revolts treien foc per els queixals :D :D
[quote user="Alex" post="131602"]en carretera de ruta a velocitats " ilegals"? :twisted: prefereixo una tetra, pero en un bon port prefereixo una bona bi.
un port com el doll una bona bi es puleix una tetra, comprovat [/quote]
Doncs jo conec alguna tetra portada per segons qui que es poleix totes le bi als revolts ;) ;)
Vsssssssss
007
I ha alguna tetra que te un par motor acollonant i surt dels revolts treien foc per els queixals :D :D
[quote user="Alex" post="131602"]en carretera de ruta a velocitats " ilegals"? :twisted: prefereixo una tetra, pero en un bon port prefereixo una bona bi.
Doncs jo conec alguna tetra portada per segons qui que es poleix totes le bi als revolts ;) ;)
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="James Bond" post="131607"][quote user="joanstrom" post="131599"]Doncs a mi el que m'agrada és la capacitat per sortir dels revolts és igual amb la relació que vagis, de le bi, i les vibracions li agraden a la meva dona :b9 :b9 :b9 .[/quote]
Vsssssssss
007[/quote]
.... prou que ho sé !!! 
Vsssssssss
007[/quote]

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 12, 2010 9:49 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
ei !!!!!!!!!!!! faltan les monocilindriques,m´hen recordat de la meva primera moto gran una xt600e,quina maravella amb ella si que vaig a pendre anar em moto,despues nomes he tingut bi,he probat alguna tetra pero no m´agradan.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Per cert, la Pfeiffer i la Rubio plegades seríen una tetra oi ?
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
No s'ha de presumir de pincels,si no de saber fer-los servir.Amb les motos,crec que es igual.
Vini :D
Vini :D
.
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)