Aquesta setmana, com que no tinc temps de sortir amb la moto, el dimarts al migdia que semblava que no feia tanta calor, vaig decidir a anar a fer un tram de carretera que tinc molt apropet de casa i que m'agrada molt, St.Mateu de Bages.
Acabo de treballar, passo per casa, em calço les botes, la jaqueta d'estiu i el casc, pujo a la Blues i cap a Callús, en aquesta carretera hi ha un tram de recta relativament llarg on hi ha una benzinera a banda i banda, amb el conseqüent límit de 60kms/h i un radar fixe. Jo, com sempre, arribant al punt, redueixo a 4a, aixeco la bisera del casc i aprofito per respirar fons abans de continuar, respectant el preceptiu límit legal (+ o -). En aquestes que de sobte, veig pel retrovisor i de reüll, un cotxe que s'acosta a tota velocitat, val a dir que a més a més, tot el tram està pintat amb una linia continua ENORME!! Doncs això, que veig un R-11 blanc destartalat que s'acosta molt depressa i massa, miro de desplaçar-me cap a la dreta, venien cotxes de cara i el p..to R-11 que m'avança a dos dits i a tota merda, els de l'altra carril a la cuneta, jo acollonit i ell gas i endavant. Quant arriba a l'alçada del radar clava frens, fent derrapar el cotxe i fumejant i segueix com si res!!! :eyes :eyes :eyes
LA MARE QUE EL VA PARIR!!! :enfaduu :enfadat :enfaduu :enfadat :Disparant
De l'ensurt em va fer sortir tota la mala llet que no acostumo a tenir...
Parlant D'animalades...
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Parlant D'animalades...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Parlant D'animalades...
aixó acostuma a pasar després de fumar i/o de beure i de respirar a fons amb polç blanca al davant.
com a ciutada tens dret a denunciar a aquesta gentussa s´han de retirar de les carreteres
com a ciutada tens dret a denunciar a aquesta gentussa s´han de retirar de les carreteres
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 6:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Gs12 red" post="131750"]aixó acostuma a pasar després de fumar i/o de beure i de respirar a fons amb polç blanca al davant.
com a ciutada tens dret a denunciar a aquesta gentussa s´han de retirar de les carreteres[/quote]
+1
Mira que hi ha gent borde a aquest mon :enfadat
com a ciutada tens dret a denunciar a aquesta gentussa s´han de retirar de les carreteres[/quote]
+1
Mira que hi ha gent borde a aquest mon :enfadat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
En aquests casos tens dues opcions:
1.- Memoritzar la matricula i el model de cotxe, parar i trucar al 088. Si hi ha una patrulla als voltants ja miraran d'enxampar-lo, no pateixis. Aquest tipus de conducció temerària està molt castigat.
2.- No ho dic perquè em consta que hi ha canalla que llegueix el fòrum.
1.- Memoritzar la matricula i el model de cotxe, parar i trucar al 088. Si hi ha una patrulla als voltants ja miraran d'enxampar-lo, no pateixis. Aquest tipus de conducció temerària està molt castigat.
2.- No ho dic perquè em consta que hi ha canalla que llegueix el fòrum.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Tens tota la raó, hi ha molt sonat per aquests monts de déu