Curiós aquest model, si, com igual de curiós que tractant-se d'una 49 el noi faci viatges. :eyes Quins anys aquells que anàvem a Andorra amb una Variant i trigavem 2 dies en arribar-hi. :oops:
Parlant de la Simson, si no recordo malament tant Simson com MZ van destacar sobretot en les motos de muntanya, sobretot en Andrzej Tomiczek.
[quote user="Miquel xlv" post="134113"]Mireu que hi havia aparcat aquest disabte a Cadaques ,
diria que es un motor diesel ? :shock: [/quote]
No sé si és Diesel però té una mecànica molt interessant. Llàstima no saber el mode per veure'n les característiques...
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257) Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca" Album de fotos
A la meva web (molt desactualitzada) vaig fer un apartat que es deia FOTOMOTON ;)
Alli vaig (anava) posant fotos de motos que em cridaven l'atencio. http://www.steelmancat.net/fotomoton/index.html
[quote user="Steelman" post="134205"]M'he de posar a actualitzar web :([/quote]
Fòrum de motos, web personal, facebook, tweeter, altres forums d'altres aficions, e-mail, sms... Si és que no podem estar a tot! :roll:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257) Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca" Album de fotos