Moto Guzzi Tour 2010
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Moto Guzzi Tour 2010
Ja sé que no hi ha gaire amants d'aquesta marca pel foro però, per si pot interessar a algú...
...crec que s'hi podria enviar a la Mareta com a probadora oficial de Mototurisme ;)
Ja saps Eva, si vols probar alguna Guzzi, aquest cap de setmana en tens la ocasió.
Guzzi Tour 2010
...crec que s'hi podria enviar a la Mareta com a probadora oficial de Mototurisme ;)
Ja saps Eva, si vols probar alguna Guzzi, aquest cap de setmana en tens la ocasió.
Guzzi Tour 2010
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Moto Guzzi Tour 2010
No nome! Penso que hi ha molta gent que li agrada. Jo trobo que en fan de molt i molt maques. :mrgreen: Però alguns no ens podem permetre tenir més d'una moto... :( Moltes gràcies pel link! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La MGS O1 Corsa també la deixen provar???? :eyes

El dia que en vegi una pel carrer no m'ho creuré.

El dia que en vegi una pel carrer no m'ho creuré.

- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
La MGS qui és, la xica rossa aquesta?! Què s'ha de fer per quedar amb ella (sense que la meva dona ho sàpiga)? Perquè una moto nova al garatge, li ho puc explicar, però una noia nova al llit, em costaría més! :lol:
A mi m'agrada força la Guzzi Stelvio, trobo que és una bona competidora de la 1200GS (un dels meus somnis), i no en dubto de la qualitat, ni que vagi tan bé com la GS però si que en faig incís en dues coses:
- el servei, que deu ser més difícil de trobar (miraré si tenen servei tècnic a Reus, per posar un lloc, que em sembla que tenen venedors, però no sé si mecanic oficial)
- el preu, que per molt bona que sigui, ha de ser més barata que la BMW, ja sigui pel catxe que tenen, i pel preu de reventa.
- (en contra de la 1200GS, les crítiques que els fa molta gent sobre la seva qualitat, darrerament)
Gracies per la informació!
A mi m'agrada força la Guzzi Stelvio, trobo que és una bona competidora de la 1200GS (un dels meus somnis), i no en dubto de la qualitat, ni que vagi tan bé com la GS però si que en faig incís en dues coses:
- el servei, que deu ser més difícil de trobar (miraré si tenen servei tècnic a Reus, per posar un lloc, que em sembla que tenen venedors, però no sé si mecanic oficial)
- el preu, que per molt bona que sigui, ha de ser més barata que la BMW, ja sigui pel catxe que tenen, i pel preu de reventa.
- (en contra de la 1200GS, les crítiques que els fa molta gent sobre la seva qualitat, darrerament)
Gracies per la informació!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Merci per la informació Grum. Particularment sempre m’han agradat les Moto Guzzi, però la ultima vegada que me les vaig mirar una mica em va semblar que eren una mica cares en comparació amb els preus de la competència.

Merci per la informació Grum. Particularment sempre m’han agradat les Moto Guzzi, però la ultima vegada que me les vaig mirar una mica em va semblar que eren una mica cares en comparació amb els preus de la competència.
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
GRUM hi tant que ens agraden les GUZZIS
Aqui a Mototurisme ens agraden les motos de la marca que siguin (la majoria no som UNIMARCA)
Les Guzzis sòn precioses , un pel cares, pero precioses.
A mi m'encanta la la Breva (pero ara com ara no es l´estil de moto que busco, mes endavant potser...)
Ah, gracise per la informació del MG TOUR 2010
Aqui a Mototurisme ens agraden les motos de la marca que siguin (la majoria no som UNIMARCA)
Les Guzzis sòn precioses , un pel cares, pero precioses.
A mi m'encanta la la Breva (pero ara com ara no es l´estil de moto que busco, mes endavant potser...)
Ah, gracise per la informació del MG TOUR 2010
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
es bo saber-ho, a mi particularment m'encantan les Guzzi qui no recorda las Lemans 850,en la actualitat en tenen de molt macas i molt ben aconseguides i de preus per mes o menys totes les butxaques,una Breva 750 per menys de 7500 € no la trobo cara,i una turistica Norge 850 per menys de 12000 €???,els disenys poden agradar o no,pero el problema mes gran que te aquesta marca aqui es que els distribuidors no estan a l'alsada,ficat a la web www.mobile.de i veureu las que arrivan a haver de 2ª ma i a quins preus :eyes :eyes o sigui que de vendres es venen pero aqui tot el que no sigui gaire conegut, nomes es per romantics.
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="134783"]es bo saber-ho, a mi particularment m'encantan les Guzzi qui no recorda las Lemans 850,en la actualitat en tenen de molt macas i molt ben aconseguides i de preus per mes o menys totes les butxaques,una Breva 750 per menys de 7500 € no la trobo cara,i una turistica Norge 850 per menys de 12000 €???,els disenys poden agradar o no,pero el problema mes gran que te aquesta marca aqui es que els distribuidors no estan a l'alsada,ficat a la web www.mobile.de i veureu las que arrivan a haver de 2ª ma i a quins preus :eyes :eyes o sigui que de vendres es venen pero aqui tot el que no sigui gaire conegut, nomes es per romantics.[/quote]
je, je...es veu que sóc un romàntic...
je, je...es veu que sóc un romàntic...
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="JordiTrident" post="138097"][quote user="Kpeps" post="134783"]es bo saber-ho, a mi particularment m'encantan les Guzzi qui no recorda las Lemans 850,en la actualitat en tenen de molt macas i molt ben aconseguides i de preus per mes o menys totes les butxaques,una Breva 750 per menys de 7500 € no la trobo cara,i una turistica Norge 850 per menys de 12000 €???,els disenys poden agradar o no,pero el problema mes gran que te aquesta marca aqui es que els distribuidors no estan a l'alsada,ficat a la web www.mobile.de i veureu las que arrivan a haver de 2ª ma i a quins preus :eyes :eyes o sigui que de vendres es venen pero aqui tot el que no sigui gaire conegut, nomes es per romantics.[/quote]
je, je...es veu que sóc un romàntic...[/quote]
pero romantics que en saben,eh !!!! ;) ;) ;)
je, je...es veu que sóc un romàntic...[/quote]
pero romantics que en saben,eh !!!! ;) ;) ;)
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Trobat el distribuïdor de Guzzi de Reus (i únic representant per la demarcació de Tarragona), és Motobike, que també porta Triumph, Kawa, Morini, Kymco y potser me'n deixo alguna.
M'ha comentat que a l'octubre/novembre sortirà la Tiger 700/800 amb varies configuracions. El preu no el sap, però creu que estarà sobre els 9000-10000€. He pujat sobre la 1050, i és massa grean per a mi, i pocs detalls al quadre. Esperarem doncs un parell de mesos per veure si acabem fent un pensament. :roll:
I també he vist la Rocket III, que semblava gran,... i és gran! :eyes
M'ha comentat que a l'octubre/novembre sortirà la Tiger 700/800 amb varies configuracions. El preu no el sap, però creu que estarà sobre els 9000-10000€. He pujat sobre la 1050, i és massa grean per a mi, i pocs detalls al quadre. Esperarem doncs un parell de mesos per veure si acabem fent un pensament. :roll:
I també he vist la Rocket III, que semblava gran,... i és gran! :eyes