Com es condueix un CAN-AM Spyder
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Com es condueix un CAN-AM Spyder
Mamma porrrrrr....... :tremolant
[youtube]ce7vvnq66WI[/youtube]
[youtube]ce7vvnq66WI[/youtube]

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: Com Es Condueix Un CAN-AM Spyder
Jo sempre dic que tot el que porti s'ha de provar i això no será menys !!!!!
Hem crida la antenció que no té manetes, i sembla que tingui un canvi sequencial a la mà esquerre.
Vssss
Hem crida la antenció que no té manetes, i sembla que tingui un canvi sequencial a la mà esquerre.
Vssss
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Weno:Per alusio,ja dire com alguns ja savien que aquest "ARTILUGI",ja l'he provat al Llusanes(amb parada i fotos al restaurant de Gaia),amb la Tensi.
Conclusio es una especia de deportiu(cotxe),amb una semisensacio de moto,pero res a veure amb la moto,de fet amb un BMW Z4,vaig fer el mateix tram(un en concret,amb les mateixes condicions)amb 1 minut,24 segons meyns.(34 kms recurreguit).¡HA! "A canello fino",res de a ritme("A cuchillo")
Es car i poc efectiu aixo si amb unes acelracions "bestial"(Motor Rotax).
Vini :D (jo de moment no m'el compro),En cartera,si(no ho nego).
Conclusio es una especia de deportiu(cotxe),amb una semisensacio de moto,pero res a veure amb la moto,de fet amb un BMW Z4,vaig fer el mateix tram(un en concret,amb les mateixes condicions)amb 1 minut,24 segons meyns.(34 kms recurreguit).¡HA! "A canello fino",res de a ritme("A cuchillo")
Es car i poc efectiu aixo si amb unes acelracions "bestial"(Motor Rotax).
Vini :D (jo de moment no m'el compro),En cartera,si(no ho nego).
.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Com es condueix un CAN-AM Spyder
Holaaa,
Jo estic d’acord en que tot aritilugi semblant a una moto s’ha de provar. En aquest cas ha de ser molt curiós haver de girar el manillar per agafar els revolts, si mes no ha de donar una estranya sensació que mes val no oblidar a l’hora d’agafar el revolt!!
D’altre banda pot servir com a bon entrenament per aprendre despenjar-se en els revolts.

Jo estic d’acord en que tot aritilugi semblant a una moto s’ha de provar. En aquest cas ha de ser molt curiós haver de girar el manillar per agafar els revolts, si mes no ha de donar una estranya sensació que mes val no oblidar a l’hora d’agafar el revolt!!
D’altre banda pot servir com a bon entrenament per aprendre despenjar-se en els revolts.
Sort,
- Birel
- Presentats
- Entrades: 75
- Membre des de: dl. oct. 19, 2009 10:56 pm
- Ubicació: Entre Cerdanyola y Barberá CAT. Enrique
Visto por detrás me recuerda a los carritos de los helados de antaño :mrgreen:
Yo creo que son aparatos para alquilar, no para comprar...y hasta pueden ser divertidos para un rato, una mañana o incluso un día, las sensaciones de un coche ya las sabemos, y las de la moto tambien, intentar juntar las dos me parece aventurado y frivolo. Por eso aquello de...el coche para llegar al sitio, la moto para disfrutar del viaje, en fin ni chicha ni limoná. Pero es curioso y puede ser una experiencia :cerv
Yo creo que son aparatos para alquilar, no para comprar...y hasta pueden ser divertidos para un rato, una mañana o incluso un día, las sensaciones de un coche ya las sabemos, y las de la moto tambien, intentar juntar las dos me parece aventurado y frivolo. Por eso aquello de...el coche para llegar al sitio, la moto para disfrutar del viaje, en fin ni chicha ni limoná. Pero es curioso y puede ser una experiencia :cerv
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
i un d'ells sense guants...ole, ole!! :eyes
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Com es condueix un CAN-AM Spyder
es una vehicle curios...
En circulació no n´havia vist mai fins aquest Juliol a Die (França) en vaig veure dos.
Jo no m´el compraria pero ha de ser divertit de portar
En circulació no n´havia vist mai fins aquest Juliol a Die (França) en vaig veure dos.
Jo no m´el compraria pero ha de ser divertit de portar
Ex ...moltes coses