Susto...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Susto...

Entrada Autor: Molinenc » ds. set. 04, 2010 9:55 pm

Avui he tingut un susto dels bons...us explico que ha passat

Anava cap a Sant Just Desvern i anava per la B-23. He sortit a la sortida de TV3. Per els que passeu sovint per allà sabeu que et trobes una rotonda, i si vols anar cap a San Just has de sortir a la tercera sortida de la rotonda, creuar la B-23 per el pont i llavors et tornes a trobar una altre rotonda...

Estic a plena rotonda i tenia una scooter davant, anava a la mateixa velocitat que jo (ho sigui tranquil) i de cop, quan la scooter ja està sortint de la rotonda veig com se li marxa la moto d'una manera acollonant i comença a relliscar el paio pel terra.

Anava amb maniga curta...

Al mateix moment que el paio esta caient davant meu, he vist que tot el terra estava mullat, i rapidament he possat la moto recte i creuant els dits que no anés jo al terra tambe.

M'he possat al voral i he anat a preguntar al paio com estava. Rascades a braços i peus, però la rascada del colze dret feia realment mala pinta, massa estona rascant la pell a l'asfalt. Un Seat Exeo negre també ha parat en aquell moment...

El paio m'ha dit que li ha marxat la moto de cop, que no ha pogut reaccionar...

He decidit que el millor que podia fer en aquell moment era anar a la rotonda i avisar als següents motoristes que podien venir...

Just abans d'arribar a la rotonda...patapam...un altre scooter al terra, una caiguda igual que la scooter que s'havia caigut just davant meu. Una noia que ha quedat bastant rascada per tot arreu...

Llavors m'ha quedat clar que allò que havia al terra no era aigua..., era gasoil!!! Tot l'exterior de la rotonda una amplada de aproximadament 2 metres tot ple de gasoil!!

El paio del Seat Exeo m'ha fet un senyal amb la mà de "ok" perque estava avissant als motoristes que anaven arribant a la rotonda i li he dit:

- Truca als mossos!
- i el paio em diu - Jo soc mosso!

Resulta que era un cotxe camuflat dels mossos...

Al final ha arribat la patrulla de la guardia urbana i la ambulància, i llavors jo he seguit al meu destí.

Total, que l'angel de la guarda s'ha aliat amb mi aquesta tarda... la moto de davant cau, i la de darrera meu també, i jo he passat "de puntetes" i m'he lliurat d'una bona rascada (perque justament avui tampoc portava la jaqueta...)

Suposo que un camió cuba haurà perdut part del gasoil, just al girar a la rotonda...

CONCLUSIÓ:

1) S'ha d'anar sempre amb jaqueta...

2) Vigileu molt amb les taques al asfalt, us aseguro que he posat el peu a la zona mullada i relliscava que no vegis!!
com si fos gel!

3) Com a mínim hi ha un Seat Exeo negre dels mossos camuflat. Aneu al tanto

4) Aneu amb compte en tot moment!

Adeuuuuuuuu!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Susto...

Entrada Autor: Albert » ds. set. 04, 2010 10:18 pm

Holaaa,

Doncs si, realment has tingut sort. Hi ha molt d’impresentable que va perdent gasoil per les carreteres, lògicament amb preferència per els revolts. A mi ja em va passar una vegada , ja fa anys, amb una transalp que ens va fer anar pel terra a tots dos. Des de llavors, sempre que veig que l’asfalt es de color diferent, no ho dubto evito trepitjar-ho, o ho faig en posició vertical i sense tocar frens, per si de cas.

:???: :???: :???:
Sort,

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » ds. set. 04, 2010 10:52 pm

Uff, de quina te n'has lliurat
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. set. 04, 2010 11:30 pm

Ja pots dir que has estat de sort ja. :tremolant
Aixó sol pasar perque hi ha camions que omplen el diposit fins dalt de gasoil i al girar a la rotonda,vesa el diposit i campi el qui pugui. :enfadat :enfadat
A mi no m`ha pasat mai pero sempre que entro en una rotonda,estic acollonit per si n`hi ha per terra.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 05, 2010 12:27 am

Les escúters tenen totes les de perdre quan l'adherència és minima, al portar roda petita. :???: Per sort, tu no has estat afectat. Això si, si arribes a caure, sense jaqueta........ :enfadat

Ja et fotaré, ja..... :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. set. 05, 2010 12:30 am

[quote user="Randy-650" post="134906"]Les escúters tenen totes les de perdre quan l'adherència és minima, al portar roda petita. :???: Per sort, tu no has estat afectat. Això si, si arribes a caure, sense jaqueta........ :enfadat

Ja et fotaré, ja..... :evil:[/quote]

Ja...tu...no et pensis que no ho he pensat...sempre hem poso la jaqueta, encara que vagi a prop de casa...i avui quan m'ha passat això... :tremolant :oops:

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. set. 05, 2010 1:12 am

Has estat de llet, compra loteria a punta pala.

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. set. 05, 2010 1:57 am

[quote user="Alucinamaripili" post="134910"]Has estat de llet, compra loteria a punta pala.[/quote]

Doncs mira, he encarregat 2 dècims a Sort...a Veure si ens toca!! :lol:

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dg. set. 05, 2010 2:20 am

Aixó pasa sovint en les terres de Girona. Els camions de gasoil han de fer trajectes llargs i aprofiten per carregar al màxim la cuba i a la primera rotonda que troben tot cap al terra... i els motoristes al darrera. Una vegada vaig avisar al 112 d'una bona taca a la rotonda dels Àngels a la Creueta (Girona city) i van trigar com 2 hores a enviar un camió amb una sorra especial per absorbir el gasoil. Val a dir que vaig avisar a totes les motos que veníen i cap va caure: deuría haver pasat feia poc.
També, quan veig una taca, apart de posar recte la moto, tot el meu cos queda com garrativat perque sé el que em pot pasar.
At, has tingut sort!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. set. 05, 2010 8:32 am

Deu n'hi do!!
Vares tenir molta sort de no ser el primer motorista en pasar per que si no....
Ex ...moltes coses

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. set. 05, 2010 4:03 pm

Doncs jo no vaig tenir tanta sort fa uns 18 anys, sortint del peatge de Vidreres amb la meva Virago 250 vaig patinar amb una taca de Gas-oil ( era de nit i no es veia res de res ) i tot i anar molt a poc a poc em vaig fisurar la rótula ... el teu àngel de la guarda ha fet els deures millor que el meu.

V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 05, 2010 10:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. set. 05, 2010 4:46 pm

Jo hi passo sovint per aquestes rotondes per anar a Sant Joan Despí i l'asfalt semppre està fet una mrda. Només faltava el gasoil!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. set. 05, 2010 4:57 pm

A les rotondes el que tenen que fer, es graduar bé els aspersors, que sempre són molles
ImatgeImatge

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. set. 05, 2010 8:06 pm

[quote user="Sagal" post="134992"]A les rotondes el que tenen que fer, es graduar bé els aspersors, que sempre són molles[/quote]

També Sagal...també...

En cònec unes quantes de rotondes ben molles de bon matí... :mad:

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dl. set. 06, 2010 12:30 am

HAS TINGUT SORT !!

AQUESTA ROTONDA SOBRE EL CAPVESPRE SEMPRE ENTRE LA 2º I 3º SORTIDA COM DESCRIUS TU, ESTA MOLLA DELS ESPERSORS, A MES EL "PERALTER" VA AL REVÉS !!!!!

ULLL !!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. set. 06, 2010 1:19 am

Holaaa,

[quote user="Toni- Max" post="135054"]HAS TINGUT SORT !!

... A MES EL "PERALTER" VA AL REVÉS !!!!!

ULLL !!!![/quote]
Com a quasi be totes les rotondes. No les poden peraltar correctament per que si no quan plou s'omplen d’aigua!! Son un gran invent les rotondes!!

:???: :???: :(
Sort,

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. set. 06, 2010 7:51 am

Fa anys jo vaig anar a terra amb un toll de gasoil al mig d'una corba, poc després d'una benzinera.
Un camió, al repostar, es va descuidar de posar el tap al dipòsit i, amb el dipòsit a tope, a cada corba en pedia un raig.

Ja vas tenir sort de ser a temps de posar la moto recte, doncs si t'enganxa amb la moto una mica tombada, ja ets a terra. :cry:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 06, 2010 8:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dl. set. 06, 2010 8:37 am

Ostres quin record. Com ja sabreu no fa pas gaire en Kel i jo varem anar per terra en una rotodona, digueu-li gas-oil, digueu-li oli, digueu-li aigua, però nosaltres en plena rotonda varem anar espetegar a terra. A diferència d'aquest noi i noia que no anaven protegits, nosaltres anàvem vestits de "romà" al 100 x 100, és més jo acabava d'estrenar la jaqueta! i la veritat què ve que em va anar! Tot i així, i en el meu cas no varen ser cremades, varen ser cops, blaus i una fissura en una costella. :( :(

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dl. set. 06, 2010 3:22 pm

treballo a molins al costat de la lotto i et puc dir que has tingut molta molta sort en no caure i ferte mal i la B23 i els camions son un perill quant no es oli o gasoil es grava o trosos de plastic o sino van a 90 o 100 km per l'esquerra avançant.
Nano quina sort has tingut
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. set. 06, 2010 8:40 pm

Hola! Sort que no has près mal!

Ara, no veig clar això de tants camions que perdin gasoil... No sé d'on deu sortir però els camions cisterna em sembla que ho duen tot tancat i no pot ser que perdin en una corva... Ara, pot ser que perden el tap... com abans passava amb els cotxes quan els duien a fora, que sempre n'hi havia pels vorals, hehe!

I si aquell home era mosso deuria anar a treballar, doncs si no duia l'uniforme no anava de servei, i els de la secreta no perden el temps a fer fotos, diria jo. :smile:
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “General”