gs12 red ha escrit:Hola:
Él diumenge vaig sortir a fer una volteta amb la moto, i em vaig fixar amb el gran nombre de controls dels mossos a les motos R, sobretot
en vaig passar 4 de controls i a tots hi havien motos RR amb els"pilots" tots amb mono cuiro....

potser va ser una coincidència., però a mi
no em van parar..... 8) (gs1200 politicament correcte ?) :form :roll: :roll:
ah? i no eren carreteres especialment "conflictives" des del punt de vista de "picadures i apurades de frenada", si no carreteres secundaries no especialment rápides.
El dios pere navarro, aprieta pero no ahoga..... de momento.... :sado o volen enfàstigueijar a la gent i a base de controls i més controls fer que la gent deixi les motos i es dediqui a l´excalextric?????? :patada
No ho dubtis pas, és pq la gent no es compri R's, i quan hagin liquidat les R's i prega per que no passi, els mes perillosos serem nosaltres. Les minories sempre han estan incompreses i les mes destacades.
Aquest find en una carretera colapsada ja em van multar, anava adelantant aprofintant l'espai que em deixaven alguns cotxes que em cedien el pas, i d'altres que ja per si estaven arrimats, i en algun tros invadint una mica carril contrari si no venia ningu de frente.
Però sempre sense molestar als que venien de cara.
Clar que som delinquents per la llei, si som incompresos, a mi que m'expliquin què collons he de fer en una carretera colapsada, si tinc espai de sobres per passar, me cagoenlaputa ja. Parlant en plata.
M'he comprat una moto per la seva practicitat osti, si això els hi complica les lleis als legisladors que s'hi posin fulles, o si mes no que els cabrons de mossos ho flexibilitzin una mica mes.
Veuen moto, ja ho relacionen amb delincuent, perillos.. bla bla bla.
Això és com en aquella epoca relaciona gay i sida. Nomès pega pels curs de gambals.