Tapes A Les Rotondes
Moderador: Airald
- Haligran
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dv. jul. 23, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Castellar del Vallès
Tapes A Les Rotondes
Hola a tothom;
M'agradaria saber, i sols per curiositat, si coneixeu en el lloc on viviu, rotondes en les que hi ha just en el mig de la traçada de la moto, una tapa de les de ferro, de les que es fan servir per clavegueram o telèfons o ves a saber de que son. O això sols passa en el meu poble?
Quan està moll, fa una gràcia. :enfaduu
Repeteixo, sols es una curiositat. :eyes
M'agradaria saber, i sols per curiositat, si coneixeu en el lloc on viviu, rotondes en les que hi ha just en el mig de la traçada de la moto, una tapa de les de ferro, de les que es fan servir per clavegueram o telèfons o ves a saber de que son. O això sols passa en el meu poble?
Quan està moll, fa una gràcia. :enfaduu
Repeteixo, sols es una curiositat. :eyes

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Tapes A Les Rotondes
a Manresa mes d'una,mira,ademes sempre he pensat que la moto te com un iman per pasar per sobre,sobretot quan plou i va de cap :tremolant :tremolant
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Home, ara si que m'has fotut, no m'hi he fixat mai, d'això dedueixo que el ques per la zona de Lleida capital no en deu d'haber. Ja m'hi fixaré més.
;)
;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
A mi les del meu poble m'encanten. La roda del davant miro de no passar-hi, però la del darrera si.....dono gas, i derrapadaaaaaaaaaaaa!!!! :ban
És que a mi a les rotondes m'agrada derrapar, és una mania que tinc. :martell
És que a mi a les rotondes m'agrada derrapar, és una mania que tinc. :martell

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Tapes de ferro a les rotondes n'hi ha arreu. I algunes, de tant us, estan mooolt llises. Ja se sap, la carretera està dissenyada pels vehicles de quatre (o més) rodes. :(
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A Reus, ciutat capitat europea de les Rotondes, hi ha de tot.
Rotondes amb tapes, sense,....
Almenys podem estar contents de no tenir carreteres com França, i sobretot Andorra amb les tapes al mig.
Rotondes amb tapes, sense,....
Almenys podem estar contents de no tenir carreteres com França, i sobretot Andorra amb les tapes al mig.
Ex ...moltes coses
- Haligran
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dv. jul. 23, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Castellar del Vallès
[quote user="Kpeps" post="135426"]a Manresa mes d'una,mira,ademes sempre he pensat que la moto te com un iman per pasar per sobre,sobretot quan plou i va de cap :tremolant :tremolant[/quote]
Vaja veig que no soc l'unic que les troba en el mig de la traçada, però jo crec que t'equivoques en una cosa. Com que segurament Tú i Jo no tenim la mateixa moto, :enfaduu :enfaduu :enfaduu ¡¡¡¡EL IMAN ESTÀ A LA TAPA !!!!!!:enfaduu :enfaduu :enfaduu
Vaja veig que no soc l'unic que les troba en el mig de la traçada, però jo crec que t'equivoques en una cosa. Com que segurament Tú i Jo no tenim la mateixa moto, :enfaduu :enfaduu :enfaduu ¡¡¡¡EL IMAN ESTÀ A LA TAPA !!!!!!:enfaduu :enfaduu :enfaduu

- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Haligran" post="135485"][quote user="Kpeps" post="135426"]a Manresa mes d'una,mira,ademes sempre he pensat que la moto te com un iman per pasar per sobre,sobretot quan plou i va de cap :tremolant :tremolant[/quote]
Vaja veig que no soc l'unic que les troba en el mig de la traçada, però jo crec que t'equivoques en una cosa. Com que segurament Tú i Jo no tenim la mateixa moto, :enfaduu :enfaduu :enfaduu ¡¡¡¡EL IMAN ESTÀ A LA TAPA !!!!!!:enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
Crec que la moto va on tenim la mirada i com anem mirant la tapa allà va la moto :shock:
per cert Randy m'agradaria molt veure't fer derrapar la moto així aprenc :twisted:
Vaja veig que no soc l'unic que les troba en el mig de la traçada, però jo crec que t'equivoques en una cosa. Com que segurament Tú i Jo no tenim la mateixa moto, :enfaduu :enfaduu :enfaduu ¡¡¡¡EL IMAN ESTÀ A LA TAPA !!!!!!:enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
Crec que la moto va on tenim la mirada i com anem mirant la tapa allà va la moto :shock:
per cert Randy m'agradaria molt veure't fer derrapar la moto així aprenc :twisted:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Si les mantenen a nivell encara tenen perdo de Deu, el problema es quan despres de posar una nova capa d'asfalt, deixen la tapa al nivell anterior, i llavors a part de tenir-la en plena tumbada... hi ha el clot corresponent!
Fins aviat!
Si les mantenen a nivell encara tenen perdo de Deu, el problema es quan despres de posar una nova capa d'asfalt, deixen la tapa al nivell anterior, i llavors a part de tenir-la en plena tumbada... hi ha el clot corresponent!
Fins aviat!

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="135486"]
per cert Randy m'agradaria molt veure't fer derrapar la moto així aprenc :twisted:[/quote]
Quan vulguis vine i t'ho ensenyo. :D
per cert Randy m'agradaria molt veure't fer derrapar la moto així aprenc :twisted:[/quote]
Quan vulguis vine i t'ho ensenyo. :D

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="135494"][quote user="JAVIHOSPITALET" post="135486"]
Quan vulguis vine i t'ho ensenyo. :D[/quote]
Jo també ho vull veure!!! :mrgreen:
Jo també ho vull veure!!! :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Randy ..no saps el que has fet!!!
Ara et tocara fer una demostracio el proxim dia!1
Ara et tocara fer una demostracio el proxim dia!1
Ex ...moltes coses
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo també ho vull veure.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Avui m'he fixat per aquí Lleida n'he passat unes quantes, hi només n'he vis en una de molt gran de rotonda, això si n'habia tres.
:twisted:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Avui m'he fixat per aquí Lleida n'he passat unes quantes, hi només n'he vis en una de molt gran de rotonda, això si n'habia tres.
:twisted:
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Randy-650" post="135494"][quote user="JAVIHOSPITALET" post="135486"]
Vale tambien podria ser una actividad para la KDD, ya que es un encuentro motero hacer cosas de moteros :twisted:
Vale tambien podria ser una actividad para la KDD, ya que es un encuentro motero hacer cosas de moteros :twisted:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Miquelpericas" post="135495"][quote user="Randy-650" post="135494"][quote user="JAVIHOSPITALET" post="135486"]
Jo també ho vull veure!!! :mrgreen:[/quote]
Ho sento Randy... però jo tambè ho voldria veure!!!!
Ara mateix vaig veure si troba algú que busqui una rotonda a Jaca amb una tapa de claveguera a fi de que ens puguis fer la demostració pertinent!!
:twisted: :twisted:
[quote user="Miquelpericas" post="135495"][quote user="Randy-650" post="135494"][quote user="JAVIHOSPITALET" post="135486"]
Jo també ho vull veure!!! :mrgreen:[/quote]
Ho sento Randy... però jo tambè ho voldria veure!!!!
Ara mateix vaig veure si troba algú que busqui una rotonda a Jaca amb una tapa de claveguera a fi de que ens puguis fer la demostració pertinent!!
:twisted: :twisted:
Sort,
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Albert" post="135627"]
[/quote]
Això està fet! :D
[/quote]
Això està fet! :D

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
:-o :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 09, 2010 11:42 am, en total s’ha editat 4 vegades.

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo també ho vull veure!!!
- Randy-650
- Presentats
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Randy,
Com que no et crec.........
+1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Al final m'agafaràs manía!!!!
Perquè no vens el diumenge a les 6:30 a la benzinera KM-17 i ens acompanyes un tros de ruta fins, per exemple, Sort?
Aqui ho deixo
Jordi "Prony"
Com que no et crec.........
+1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Al final m'agafaràs manía!!!!
Perquè no vens el diumenge a les 6:30 a la benzinera KM-17 i ens acompanyes un tros de ruta fins, per exemple, Sort?
Aqui ho deixo
Jordi "Prony"