SM30 Groguetes Vs Negretes
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
SM30 Groguetes Vs Negretes
Al Solo Moto 30 d´aquest mes sortira un comparatiu de Maxitrails
concretament de la BMW R1200GS i la XL1000V Varadero 2007
concretament de la BMW R1200GS i la XL1000V Varadero 2007
Ex ...moltes coses
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
No Joas!!!!! :shock: :x :shock: :x
Açó pot ser interesant!!! Tot i que segurament ( sense haver-ho llegit encara )no ens aclariràn res, i diràn que totes dos son molt bones, i guapes i bla, bla, bla.
Gràcies Jordi. Caurem al parany i la comprarem. :oops: :oops: :oops:
P.S. Ja veurem si algú/na del foro s'ha d'engolir algún comentari que altre. Particularment espere i desitje que la pata de cabra no siga decisiva al hora de valorar el conjunt de la moto :b9 :b9 :b9 :b9
"Que dios reparta suerte".
Açó pot ser interesant!!! Tot i que segurament ( sense haver-ho llegit encara )no ens aclariràn res, i diràn que totes dos son molt bones, i guapes i bla, bla, bla.
Gràcies Jordi. Caurem al parany i la comprarem. :oops: :oops: :oops:
P.S. Ja veurem si algú/na del foro s'ha d'engolir algún comentari que altre. Particularment espere i desitje que la pata de cabra no siga decisiva al hora de valorar el conjunt de la moto :b9 :b9 :b9 :b9
"Que dios reparta suerte".
... eppur si muove.!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo no se si el compraré, ja que si voleu us dic el que dirá, no crec que m'equivoqui massa.
Resumin:
- La "grogueta" es una gran moto....però la DL1000 la guanya en tots els apartats.
Per dir el que tothom sap no cal comprar cap revista.
De bon rotllo ehhhh...... :D
Si diu el contrari, creuré que alguna maleta a cambiat de mans.
Resumin:
- La "grogueta" es una gran moto....però la DL1000 la guanya en tots els apartats.
Per dir el que tothom sap no cal comprar cap revista.
De bon rotllo ehhhh...... :D
Si diu el contrari, creuré que alguna maleta a cambiat de mans.
Salut i kilómetres
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
No sé...no sé .... la pota de cabra li fa molt de mal a la GS !! :b9 :b9 :b9Randy-650 ha escrit:Guanya i de llarg la BMW.siono1000 ha escrit:Jo no se si el compraré, ja que si voleu us dic el que dirá, no crec que m'equivoqui massa.
El cardán i el telelever fan molt. ¿O no?![]()
Aquesta tarda aniré a comprar-la, aviam.... :roll:
V'sssssssss
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Esolta, veí!!!! Que t'has deixat lo de BON ROTLLO, EH???? :PQSC ha escrit:No sé...no sé .... la pota de cabra li fa molt de mal a la GS !! :b9 :b9 :b9Randy-650 ha escrit:Guanya i de llarg la BMW.siono1000 ha escrit:Jo no se si el compraré, ja que si voleu us dic el que dirá, no crec que m'equivoqui massa.
V'sssssssss

- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
Aixo no serà una simple comparativa de maxitrails, serà la guerra :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
Anna estigues a l'aguait i ves preparant l'artilleria pesada, que aquest tema promet. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9.
P.D. ENCARA QUE CONEIXENT LA REVISTA SEGUR QUE GUANYEN LES BMW NO FOS CAS QUE AQUEST MES NO COBRESSIN, JEJEJEJE
Anna estigues a l'aguait i ves preparant l'artilleria pesada, que aquest tema promet. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9.
P.D. ENCARA QUE CONEIXENT LA REVISTA SEGUR QUE GUANYEN LES BMW NO FOS CAS QUE AQUEST MES NO COBRESSIN, JEJEJEJE
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Siono1000
- Presentats
¿Te refereixes a que es nota molt que te Cardán?Randy-650 ha escrit:Guanya i de llarg la BMW.siono1000 ha escrit:Jo no se si el compraré, ja que si voleu us dic el que dirá, no crec que m'equivoqui massa.
¿el telelever es una millora?
Jo diria que poden eser comoditats....¿però millores?
El telelever només el fabrica BMW, ¿qui diu que va bé? BMW.
Ja ho entenc ara, tota la resta de fabricants de motos del mont mundial son tontos...¿o no?
Potser que els de BMW siguin uns bons venedors , ara només els hi falta el motor electric i el vendran diguent que amb ell ja no es notará "aquella sensació tant desagradable de l'acceleració".
¡¡ segur que la gent comprará aquesta gran invenció!! :o
De bon rotllo eh!!
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo com sempre no fare cas del que diuen les revistes als apartats de proves i comparatives.
Es "gracios" veureu i llegir-ho pero no crec que ells que nomes porten la moto durant un dia per probarla en puguin treure l´aigua clara quant una moto quant li vas veient tots els pros i contres es a base de km's i dies
Si a sobre li sumem que aquesta prova la fa BWM MOTO 30 doncs, a sobre sabrem que no sera molt imparcial
De totes maneres tant els GSeros i els Varaderos sabem que portem dues maquines impressionants i que no hi ha una que sigui millor que l´altre.
La millor es la que tenim, per que es la que ens agrada, o no? ;)
Vs
Es "gracios" veureu i llegir-ho pero no crec que ells que nomes porten la moto durant un dia per probarla en puguin treure l´aigua clara quant una moto quant li vas veient tots els pros i contres es a base de km's i dies
Si a sobre li sumem que aquesta prova la fa BWM MOTO 30 doncs, a sobre sabrem que no sera molt imparcial
De totes maneres tant els GSeros i els Varaderos sabem que portem dues maquines impressionants i que no hi ha una que sigui millor que l´altre.
Vs
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
T'equivoques del tot. La millor màquina és la Deauville, indiscutiblement! No hi ha res millor. La resta, no li arriben ni a l'altura de la sabata!Steelman ha escrit:De totes maneres tant els GSeros i els Varaderos sabem que portem dues maquines impressionants i que no hi ha una que sigui millor que l´altre.
Vs
:box :box :Disparant :Disparant :KO :KO
Ara parlant en serio, tens tota la raó del mon. Les màquines es poden comparar, però avui dia, totes són unes màquines collonudes. Així que, a gaudir-les! :D :D :ksss :ksss :castell :castell :cerv :cerv
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Precisament si el cardan no es nota ...i aixó ES EL MILLOR !!!!! tacte de cadena sense els seus inconvenients.siono1000 ha escrit:¿Te refereixes a que es nota molt que te Cardán?Randy-650 ha escrit:Guanya i de llarg la BMW.siono1000 ha escrit:Jo no se si el compraré, ja que si voleu us dic el que dirá, no crec que m'equivoqui massa.
¿el telelever es una millora?
Jo diria que poden eser comoditats....¿però millores?
El telelever només el fabrica BMW, ¿qui diu que va bé? BMW.
Ja ho entenc ara, tota la resta de fabricants de motos del mont mundial son tontos...¿o no?
Potser que els de BMW siguin uns bons venedors , ara només els hi falta el motor electric i el vendran diguent que amb ell ja no es notará "aquella sensació tant desagradable de l'acceleració".
¡¡ segur que la gent comprará aquesta gran invenció!! :o
De bon rotllo eh!!
El telelever fins que no ho proves no et dones compte de la manera que pots entrar els revolts i si cal frenar dintre sense que tinguis un "esglai" i que es foti la moto "dreta"
Si no hi han practicament fabricants que entrin a aquesta "guerra tecnologica" es per raó de costos. i per no fabricar " una altre GS"....i afavorir a BMW.....
I sempre s´ha dit que les GS sempre han sigut les millors motos BMW de carretera...... :roll: :roll: i t´ho diu un que ha tingut 28 motos de tota mena... Hondas Grand-Trail incloses....
Proveu una GS i desprès en tornem a parlar......

- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
Jo penso el mateix amb força aproximació, però també sé que:
"No esta hecha la miel para la boca del asno" juuuuuuaaaaasssss....juuuuuaaaaassss... juuuuuuuaaaaassss...
De bon rotllo, eh!... 8) 8) 8)
V'ssssssssssss
Gs12 red, t'ha mancat alló de: "de bon rotllo, eh!"gs12 red ha escrit: I sempre s´ha dit que les GS sempre han sigut les millors motos BMW de carretera...... :roll: :roll: i
Jo penso el mateix amb força aproximació, però també sé que:
"No esta hecha la miel para la boca del asno" juuuuuuaaaaasssss....juuuuuaaaaassss... juuuuuuuaaaaassss...
De bon rotllo, eh!... 8) 8) 8)
V'ssssssssssss
- Siono1000
- Presentats
M'agrada aquest tema.gs12 red ha escrit:
Precisament si el cardan no es nota ...i aixó ES EL MILLOR !!!!! tacte de cadena sense els seus inconvenients.
El telelever fins que no ho proves no et dones compte de la manera que pots entrar els revolts i si cal frenar dintre sense que tinguis un "esglai" i que es foti la moto "dreta"
Si no hi han practicament fabricants que entrin a aquesta "guerra tecnologica" es per raó de costos. i per no fabricar " una altre GS"....i afavorir a BMW.....
I sempre s´ha dit que les GS sempre han sigut les millors motos BMW de carretera...... :roll: :roll: i t´ho diu un que ha tingut 28 motos de tota mena... Hondas Grand-Trail incloses....
Sommi.
La primera part del post no te'l tindré en compta, però jo de moment seguiré gaudin de les emocions.
La segona part.....la tegnología serveix pel que servrix, jo particularment no en soc un gran fan i menys desde el día que vaig saber que en les cámeres digitals fer fotos de més de 3 pixels no serveix per rés de rés a menys que vulguis fer cartells de 20m quadrats, "homo tecnológicus".
Tercera part... tens tota la raó les GS son las millors BMW de carretera.
Quarta part...de moment no les provaré, ja que encara em sent-ho vullir la sang. Quand sigui més gran. :lol:
Persevera, no más convençut.
Això es per en Terraxaman:
- Defineix "miel" i "asno".
Si no estic d'acord amb la teva definició (el més problable), llavors inventaré argumentacions contraries.
De bon rotllo eh.....
huy.... que m'en descuidava, per en GS12. 28 vehicles de dos rodes o 27 motos i una BMW. :D
Salut i kilómetres
- Randy-650
- Presentats
No sé, però em sembla que l'amic gs12red n'ha tingut més d'una, i de dues, i de tres, de BMW. :lol:siono1000 ha escrit:.......que m'en descuidava, per en GS12. 28 vehicles de dos rodes o 27 motos i una BMW. :D
Jo, la veritat es que penso que si em diu una persona que porta milers d'anys en moto i n'ha tingut de totes classes i colors, que la GS 1.200 és una de les millors motos del món.....és perquè ho és. Una cosa es que ho digui algú que porta 10 anys en moto, però un que en porti més de 30 anys..... :roll:

- Siono1000
- Presentats
Jo també fa més de 30 anys que vaig en moto i encara no he arrivat a la edad BMW.Randy-650 ha escrit:No sé, però em sembla que l'amic gs12red n'ha tingut més d'una, i de dues, i de tres, de BMW. :lol:siono1000 ha escrit:.......que m'en descuidava, per en GS12. 28 vehicles de dos rodes o 27 motos i una BMW. :D
Jo, la veritat es que penso que si em diu una persona que porta milers d'anys en moto i n'ha tingut de totes classes i colors, que la GS 1.200 és una de les millors motos del món.....és perquè ho és. Una cosa es que ho digui algú que porta 10 anys en moto, però un que en porti més de 30 anys..... :roll:
Ja sabeu que alló de la "madurez" no va d'acord amb els anys.
Jo no he arrivat als 28 vehicles de dues rodes, però ara mateix n'hi han 13 al garatge de casa, bicicletes a part. 4 son dels meus fills.
De bon rotllo....eh.
Salut i kilómetres
- Siono1000
- Presentats
Ara m'he adonat que el post es entre GS i Varaderos.
Tot el que he dit era referent a la Suzuki V-Strom.
Ho podeu multiplicar tot per dos ja que penso el mateix de les Hondas.
Honda també té un bon departament de Marqueting. De motos no en saben fer però son uns grans venedors i reperteixen maletins plens a tota la premsa, igual que BMW.
Si de BMW en tindré alguna quand sigui gran, de Hondas si que no en compraré mai cap.
"el mismo perro con diferentes collares"
De bon rotllo...eh. :roll:
Tot el que he dit era referent a la Suzuki V-Strom.
Ho podeu multiplicar tot per dos ja que penso el mateix de les Hondas.
Honda també té un bon departament de Marqueting. De motos no en saben fer però son uns grans venedors i reperteixen maletins plens a tota la premsa, igual que BMW.
Si de BMW en tindré alguna quand sigui gran, de Hondas si que no en compraré mai cap.
"el mismo perro con diferentes collares"
De bon rotllo...eh. :roll:
Salut i kilómetres
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Crec que comparar la GS amb la Varadero és com comparar
Alonso i Raickonen, o Rossi i Pedrosa...
Una t'encantarà sense condicions, i amb l'altre tindràs tota la vida
una relació amor-odi... :twisted: :twisted: :twisted:
És complicat trobar virtuts en la competència, i més admetreu en públic... :D :D
Per mi la millor moto sense condicions és La Negreta, per en Terraxaman La Llibertat,
per en Tonet és La Grogueta, per l'Steelman La Moreneta, per en Mckinley La Denali
i no cal mirar de quina marca son... o si ????
:P :P :P
Crec que la GS pot ser una de les millor màquines del món... :b9 :b9 :b9
Però si em pregunteu ho negaré sempre, ja sabeu el que opino públicament d'ella..... :twisted: :twisted:
Que te bec com un ànec,
o que la pobre te problemes de vista, ja que sembla guenya,
o que els ferros que aguanten el seien semblen un mecano mal fet......
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:!: i Vvvvsssss
P.D: Siono 1000.... De quina moto parles....V que ?????? :b9 :b9 :b9
Visca el bon rotllo !!!!!!
Alonso i Raickonen, o Rossi i Pedrosa...
Una t'encantarà sense condicions, i amb l'altre tindràs tota la vida
una relació amor-odi... :twisted: :twisted: :twisted:
És complicat trobar virtuts en la competència, i més admetreu en públic... :D :D
Per mi la millor moto sense condicions és La Negreta, per en Terraxaman La Llibertat,
per en Tonet és La Grogueta, per l'Steelman La Moreneta, per en Mckinley La Denali
i no cal mirar de quina marca son... o si ????
Crec que la GS pot ser una de les millor màquines del món... :b9 :b9 :b9
Però si em pregunteu ho negaré sempre, ja sabeu el que opino públicament d'ella..... :twisted: :twisted:
Que te bec com un ànec,
o que la pobre te problemes de vista, ja que sembla guenya,
o que els ferros que aguanten el seien semblen un mecano mal fet......
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:!: i Vvvvsssss
P.D: Siono 1000.... De quina moto parles....V que ?????? :b9 :b9 :b9
Visca el bon rotllo !!!!!!
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Fixeu-vos en que ha anat derivant aquest tema entre grogetes i negretes, ja hem tornat al tema de sempre, tothom defensant aferrissadament la marca de la seva moto, que us donen comissió?.
Penseu que contra gustos i colors no hi ha res escrit i cada u es compra la moto que mes l’hi agrada o l’hi convé. Per tan crec que per mes articles, comparatives, o comentaris que facin de motos no trauran cap a res, al final cada un s’acabarà comprant allò que l’hi digui el cor.
Salutacions.
Penseu que contra gustos i colors no hi ha res escrit i cada u es compra la moto que mes l’hi agrada o l’hi convé. Per tan crec que per mes articles, comparatives, o comentaris que facin de motos no trauran cap a res, al final cada un s’acabarà comprant allò que l’hi digui el cor.
Salutacions.
Salutacions moteres.