He trobat aquesta informació sobre cascs i accidents que m'ha semblat molt interessant, tot i que fa una mica de yuyu.
Cal fer la pantalla més gran i anar passant pàgines.
Cascs I Accidents
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: Cascs I Accidents
El que ho tenía clar que m'havia de treure el casc, era el conductor d'un Jeep que em va atropellar fa 4 anys i va deixar la meva primera Vstrom per la deixalleria (sinistre total).
Quan estava a terra, encara ben atordit, un senyor de pell fosca intentava arrencarme materialment el casc del cap. Mireu si era béstia que ho intentava fer sense descordar-lo. Resulta que era el conductor del Jeep, un holandés que viu a l'Estartit i que a aquelles hores del migdia ja anava ben torrat (havía escoltat la canço de sopa de cabra). Se'n va emportar un parell de cops de puny als braços (era l'ùnica manera que em deixés estar) i encara deia que jo tenía mala llet...
Quan estava a terra, encara ben atordit, un senyor de pell fosca intentava arrencarme materialment el casc del cap. Mireu si era béstia que ho intentava fer sense descordar-lo. Resulta que era el conductor del Jeep, un holandés que viu a l'Estartit i que a aquelles hores del migdia ja anava ben torrat (havía escoltat la canço de sopa de cabra). Se'n va emportar un parell de cops de puny als braços (era l'ùnica manera que em deixés estar) i encara deia que jo tenía mala llet...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)