Hyosung Bages

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Hyosung Bages

Entrada Autor: GRUM » dg. oct. 10, 2010 7:00 pm

Algú em pot dir si hi ha algún concessionari Hyossung per la zona del Bages o aprop?
Abans ho portava el Tomas Bellés, però ara només te Yamaha.
Gràcies.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Hyosung Bages

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 10, 2010 7:46 pm

Que et vols firar una Hyosung ara? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dg. oct. 10, 2010 8:02 pm

[quote user="GRUM" post="141427"]Algú em pot dir si hi ha algún concessionari Hyossung per la zona del Bages o aprop?
Abans ho portava el Tomas Bellés, però ara només te Yamaha.
Gràcies.[/quote]

a mi em sembla recordar,que va comentar-me en Vini que ho segueix portant en Belles,ell t'ho dira segur que en te una.
Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. oct. 11, 2010 10:16 am

Doncs si tot va bé, com que a la dona li han renovat contracte, segurament tornarem a tenir una segona moto a casa.
Vist lo vist, segurament tornarà a començar per una 250 i mica en mica, així que una opció és mirar una Comet 250i, per la relació preu-pes-potència.
La intenció és comprar de 2a ma, però voldriem acostar-nos a algún concessionari que en tingui una per veure-la tranquilamet i pugeur-hi pujar a veure que tal s'hi trova.
A ella li agrada més la VTR 250, però co..ns amb el preu!! :eyes I com que si tot va bé, la 250 seria temporal, doncs busquem alguna cosa barateta i en bon estat perquè li torni a agafar el cuquet amb seguretat. Les premises són moto lleugera i baixeta (no li agraden les custom), tipus naked.
Una altra opció per talla i pes és una Monster 620, però ja s'enfila una mica més de preu...
En fi, de moment a mirar i remirar i tornar a mirar i si pot ser provar. Després fer mil-i-un números i finalment, si tot va bé, comprar. :roll:
Per cert, que si algú sap d'alguna màquina d'aquestes característiques o semblants, us agraïria que m'ho fessiu saber :mrgreen:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 11, 2010 12:26 pm

Felictats a la dona per la renovació del contracte, cosa que en els temps que corren avui en dia es pot considerar una molt bona noticia.

Si parlem de la Comet 250, és una R, descafeïnada però una R. :shock: A la teva companya li agraden les R? :lol:

A Motos.net en tens la tira en venda, tot i que jo abans tiraria cap una VTR 250 com ara aquesta. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. oct. 11, 2010 12:30 pm

Randy, la veritat és que ella es mira la versió Naked i no la carenada, no vol una altra moto amb semi-manillars mai més!
Gràcies per l'enllaç de la VTR, ja li agraden ja però... no ho sé, ja veurem com va tot.
Tens raó amb lo de la renovació, oi tant que és una bona noticia, ara falta que no em fotin fora a mi, que tal com estan les coses... en fi, millor no pensar-hi. :enfadat

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. oct. 11, 2010 2:50 pm

Hola estic de vacances,ala zona wifi de hotel(com que tinc altre coses per el mitg),faig no mes un comentari (per no influenciar en cap decisicio)a Manresa la meva Hyosung pasa les revisions (i la compra tambe) a Tomas Velles.
Es tota l'informacio que(crec que demanan).
Vini "un coreano/japones,media vuenta y al reves".
jafarè algun comentari messssssssssssssssssssssssss,cuant torni,que tinc que preparar la Deauville per la Kedada.
Una abraçada. :D
.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. oct. 11, 2010 4:36 pm

Gràcies Vini per l'aportació.
És que jo també tenia entés que ho portava el Tomàs Bellés, però l'altra dia vaig passar un segon per la botiga, només a fer una ullada i només hi tenia Yamahas, cap Hyosung de cap model :eyes :eyes
Em va extranyar, però com que anava molt tard, no vaig preguntar. De tota manera, el què m'interessava era que tinguessin la Comet 250 nova a la botiga per poder-la "trastejar" una mica, si se l'hi ha de demanar, no cal...

BettyBoopbarbera
Presentats
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 22, 2009 9:43 am
Ubicació: Barberà del Vallès; Barcelona

Entrada Autor: BettyBoopbarbera » dc. oct. 13, 2010 9:33 pm

Bonis Grum!!!
bueno, jo et diria el Tomàs Bellés, ja que nosaltres hem comprat les motos yamahas allà i a més a més anem sovint. Creec que encara et pot portar cosetes i a més sempre té al taller, això sip, no es barato.

Ànims!!!

Salutacions!!!!

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dj. oct. 14, 2010 9:18 am

En sembla que Hyosung ara nomes fabrica els models 650 GT R, 250 GT R, i 125 GT R. Las Nakets s'han deixat de fabricar.Tindras que buscar (per l'ho del semi/manillars),si es de la maiteixa marca una naket de 2ª mà,o mirar una marca diferent.
Hyosung nomes fabrica (customs) i las GT(diferentes cicindradas).
Grum :eyes
Salutacions.
Vini :D
.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 14, 2010 11:38 am

jo et donare el consell,que mes val que busquis una Special de 2ª ma,una GN 250 o una cb 250 que tindras menys mals de cap i ni han de molt economiques que estan molt be ( si es que l'ha de fer servir poc,es clar).
Imatge

Respon

Torna a “General”