Acepteu Les R?
Moderador: Airald
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Acepteu Les R?
Bones companys:
Ja se que aquesta pagina com be diu es moto TURISME catalunya, pero us explico el cas meu i de un company, el company se a comprat desde fa 2 mesos una suzuki hayabusa y el problema que te es que els grups R dons van massa a sac per el poc temps que fa que te la moto y que encara no la domina del tot. Ell es una persona mol tranquila conduin la moto i no es un cremat. La meva pregunta es si es podria apuntar alguna ruta. Per cert jo fa 1 mes e tingut un accident amb moto i ara mateix encara no puc anar amb moto perque el genoll encara no el tinc al 100% aixi que jo tambe necesito una mica mes de calma.
Se que i a gent que no li agradara ja que les R no son ven vingudas pero per preguntar.
El noi es mol bon xaval i lo que necesita es fersa amb la moto, es una moto mol potent que si proves de seguir un ritme que pots encara et pots fer mol de mal.
Moltes gracies a tots
Ja se que aquesta pagina com be diu es moto TURISME catalunya, pero us explico el cas meu i de un company, el company se a comprat desde fa 2 mesos una suzuki hayabusa y el problema que te es que els grups R dons van massa a sac per el poc temps que fa que te la moto y que encara no la domina del tot. Ell es una persona mol tranquila conduin la moto i no es un cremat. La meva pregunta es si es podria apuntar alguna ruta. Per cert jo fa 1 mes e tingut un accident amb moto i ara mateix encara no puc anar amb moto perque el genoll encara no el tinc al 100% aixi que jo tambe necesito una mica mes de calma.
Se que i a gent que no li agradara ja que les R no son ven vingudas pero per preguntar.
El noi es mol bon xaval i lo que necesita es fersa amb la moto, es una moto mol potent que si proves de seguir un ritme que pots encara et pots fer mol de mal.
Moltes gracies a tots
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Re: Acepteu Les R?
Yo creo que la moto no tiene nada que ver, no creo que sea descriminado por tener una SuperSport
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Com diu el Vini a la seva firma el que compta és l'indi, no la fletxa. Molts si tinguéssim una R aniriem com ara, na fent, xino-xano. Si el teu company es veu en cor de sortir amb nosaltres, tot i que porti una Hayabusa, cap problema, obviament. :D En Javihospitalet ja t'ho diu també, i ell té una BMW. És una R, però BMW. :lol:
I dius que vas patir un accident?¿?¿?¿? Què et va passar, que dius que tens mal al genoll? :shock: Esperem que no sigui res i et recuperis el més aviat possible.
I dius que vas patir un accident?¿?¿?¿? Què et va passar, que dius que tens mal al genoll? :shock: Esperem que no sigui res i et recuperis el més aviat possible.

- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
que la mia es una Sport Turismo :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ostis Heavy,has caigut?:???: :???: amb la moto nova ?no en sabia res....que et milloris noi i si necesites res ja ho saps. ,a veure la teva pregunta,em sembla que la Hayabusa es una moto que ben be R no es (una bestia increible,aixo segur),es una gran turisme del tipus BMW KS,ZZR 1400 i d'aquest estil,com et diuen qui va en moto ha de tenir seny per no anar per sobre de les seves posibilitats,ademes per el meu entendre las posibilitats d'aquestes motos estan molt per sobre del que en podem treure de profit els que les fem servir,per altre banda TU vas ser el que em vas parlar d'aquest foro o sigui que ja saps els pasos a seguir,que li has de dir al teu amic,per presentar-se i si vol venir........salut.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Javihospitalet" post="145599"]que la mia es una Sport Turismo :mrgreen:[/quote]
Si, tens raó, la teva és una Sport Turisme. :mrgreen:
Si, tens raó, la teva és una Sport Turisme. :mrgreen:

- Heavy1987
- Presentats
Heavy1987 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 09, 2010 5:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Heavy1987
- Presentats
Bueno us explico una mica el meu accident:
Vam anar amb un grup de motos i uns amics a compra loteria a sort, vam parar a esmorsar a ponts i fins aqui mol be, tornem a la marxa i pocs quilometres despres de sortir de ponts es va acabar la nostra sortida. Una carretera amb revols bastant rapids, vas enroscan fins que et trobes una curva que no la pots trasarla, i ens em vam anar.
Per sort la pilar u jo portavam les proteccions amb el mono... ella no es va fer res, els cops i ja esta. Jo per lo que es veu portava el pantalo de la moto que era 1 talla mes gran de la que em tocava, jo em pensava que m'anaven be pero no es aixi, al caurre la proteccio del genoll es va desplasar i va picar amb el genoll i aixo en va fer un farida amb les seguent consequencies (Sorra, pedras....)
Al final em van posar una fedula al genoll perque no savian si tenia algun lligament tocat, em van fer la ecp i em van dir que sol tenia un petit trencament moscular.
Encara no tinc el genoll al 100% pero ja anem milloran. De aqui 4 dies ja estarem donan guerra.
A veure si per el dinar de nadal ja podem estar a la carga i us coneixeu el meu amic.
Vam anar amb un grup de motos i uns amics a compra loteria a sort, vam parar a esmorsar a ponts i fins aqui mol be, tornem a la marxa i pocs quilometres despres de sortir de ponts es va acabar la nostra sortida. Una carretera amb revols bastant rapids, vas enroscan fins que et trobes una curva que no la pots trasarla, i ens em vam anar.
Per sort la pilar u jo portavam les proteccions amb el mono... ella no es va fer res, els cops i ja esta. Jo per lo que es veu portava el pantalo de la moto que era 1 talla mes gran de la que em tocava, jo em pensava que m'anaven be pero no es aixi, al caurre la proteccio del genoll es va desplasar i va picar amb el genoll i aixo en va fer un farida amb les seguent consequencies (Sorra, pedras....)
Al final em van posar una fedula al genoll perque no savian si tenia algun lligament tocat, em van fer la ecp i em van dir que sol tenia un petit trencament moscular.
Encara no tinc el genoll al 100% pero ja anem milloran. De aqui 4 dies ja estarem donan guerra.
A veure si per el dinar de nadal ja podem estar a la carga i us coneixeu el meu amic.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Espero que et milloris aviat i ja és mala sort que es mogués la protecció ... ara k ja ho saps ... la pròxima equipació que sigui de la teva talla ... que si no és com allò que diuen : quien tiene un tio en Graná, ni tiene tio ni tiene na !!! ;)
V'sss
V'sss
Gas a la burra!!!
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Em sap greu el teu accident, però veig que no us vàreu fer res. Bé , tú al genoll i cops la teva companya però com tú mateix dius, en quatre dies estaràs donant guerra i ho cel·lebro de veritat.
Quant al teu company que va amb una R, què vols que et digui, jo també hi vaig amb una R... T.
Si l'has informat del tarannà que hi ha per aquí i ho veu bé, per a mí, benvingut.
Salut i que us milloreu molt rapidament.
Quant al teu company que va amb una R, què vols que et digui, jo també hi vaig amb una R... T.
Si l'has informat del tarannà que hi ha per aquí i ho veu bé, per a mí, benvingut.
Salut i que us milloreu molt rapidament.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Em sap greu l'accident company, espero qué la recuperació no duri massa, hi et tornem a veure entre nosaltres.
En quant a lo del teu amic, crec que ja t'ho an dit tot. No em dit mai que no a cap mena de moto. Cul**** no en varen dir que no ni a mi!!!!

En quant a lo del teu amic, crec que ja t'ho an dit tot. No em dit mai que no a cap mena de moto. Cul**** no en varen dir que no ni a mi!!!!
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Os3 Heavy, espero que t'hagis recuperat ben aviat, llastima una moto tan maca :lol: veura-la aixi :crys es veu que vare-ho arrosegan la cara per el terra, sort que portava-ho integrals i bons equips de roba de moto... ja saps que el teu amic es pot beneficiar de las sortidas de mototurisme i apendre a traçar i anar mes segur tot al seu pas.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Osti, em sap greu l'accident de moto, el més important però és que no us heu fet "mal", jo penso que ningú ha dit mai que no puguin venir R'S, al menys per mi.... si és un bon paio ja esta bé que vingui home

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Ei Francesc! tal i com et vaig comentar a la pagina de moterus, espero que la recuperació ja estigui arribant al final i que poguem compartir sortides.
A veure si ens veiem! Una abraçada nanu!
A veure si ens veiem! Una abraçada nanu!
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
Sobre la hayabusa, només us diré que en Carles i jo vam trobar a en Marcellocarucci (http://www.marcellocarucci.it/) a la República de l'Altai (Rúsia), abans d'entrar a Mongòlia.

Opino doncs que decididament sí era un mototurista ....

Opino doncs que decididament sí era un mototurista ....
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 09, 2010 10:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A) Sap molt de greu l´accident que has petit Heavy. Espero que et recuperis aviat del genoll
B) Crec que la pregunta no es la correcta ;) Mototurisme no fa discriminacions de cap mena, per el tipus de moto que tinguis. Crec que la pregunta es la seguent. tu ens coneixes i saps quin es el nostre estil de rutes,conducció,..aixi que la pregutna que t´has de fer es. Ell s'adaptara a Mototurisme?
Espero que a la proxima sortida ja puguis venir tu, i el teu amic amb la seva Hayabusa. La Natalia no sabia quina moto era fins que em vaig " picar" amb una pujant el coll de Rouset a Vercors
B) Crec que la pregunta no es la correcta ;) Mototurisme no fa discriminacions de cap mena, per el tipus de moto que tinguis. Crec que la pregunta es la seguent. tu ens coneixes i saps quin es el nostre estil de rutes,conducció,..aixi que la pregutna que t´has de fer es. Ell s'adaptara a Mototurisme?
Espero que a la proxima sortida ja puguis venir tu, i el teu amic amb la seva Hayabusa. La Natalia no sabia quina moto era fins que em vaig " picar" amb una pujant el coll de Rouset a Vercors
Ex ...moltes coses
- Heavy1987
- Presentats
[quote user="Steelman" post="145731"]A) Sap molt de greu l´accident que has petit Heavy. Espero que et recuperis aviat del genoll
Espero que a la proxima sortida ja puguis venir tu, i el teu amic amb la seva Hayabusa. La Natalia no sabia quina moto era fins que em vaig " picar" amb una pujant el coll de Rouset a Vercors[/quote]
Moltes gracies a tots, ahir ja li vaig comenta al meu company que es registri i que es presenti ell mateix. Ja li e comentat que quan entri es llegeixi les normes per les sortides...
Espero que a la proxima sortida ja puguis venir tu, i el teu amic amb la seva Hayabusa. La Natalia no sabia quina moto era fins que em vaig " picar" amb una pujant el coll de Rouset a Vercors[/quote]
Moltes gracies a tots, ahir ja li vaig comenta al meu company que es registri i que es presenti ell mateix. Ja li e comentat que quan entri es llegeixi les normes per les sortides...
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti, em sap molt de greu l'accident i espero que et millori.
Per altra banda, jo podria fer l'esforç de canviar-li la moto al teu amic en alguna sortida i així no aniria amb una R, sempre amb el sentit solidari de contribuir amb l'estricte norma de no acceptar R's baix cap concepte (Joan Gaspar dixit) :mrgreen:
Per altra banda, jo podria fer l'esforç de canviar-li la moto al teu amic en alguna sortida i així no aniria amb una R, sempre amb el sentit solidari de contribuir amb l'estricte norma de no acceptar R's baix cap concepte (Joan Gaspar dixit) :mrgreen:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Steelman" post="145731"]A) Sap molt de greu l´accident que has petit Heavy. Espero que et recuperis aviat del genoll
Sr. administrador:
Vostè creu que això és donar exemple a les noves generacions de mototuristes?
Sr. administrador:
Vostè creu que això és donar exemple a les noves generacions de mototuristes?
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 10, 2010 9:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Sr. Usuari.
Et pots picar a veure qui arriba primer, et pots picar a veure qui gasta menys gasolina al pujar, et pots picar al veure qui fa la foto mes maca a dalt del port, et pots picar a veure qui tarda mes....
Es que sempre penses en el mateix
Et pots picar a veure qui arriba primer, et pots picar a veure qui gasta menys gasolina al pujar, et pots picar al veure qui fa la foto mes maca a dalt del port, et pots picar a veure qui tarda mes....
Es que sempre penses en el mateix
Ex ...moltes coses