Algu Vol Una Gs500 Del 90 Per 750 Eur? VENUDA
Moderador: Airald
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
Algu Vol Una Gs500 Del 90 Per 750 Eur? VENUDA
doncs, com ja em va passar amb una diversion, he de vendre la gs de la dona perque no la utilitza.
Per carretera be, pero en ciutat te por que li caigui. La vaig comprar ara fa un any , la gran revisio,i tot just ha fet 2000km ( bueno, em sembla que la meitat els he fet jo quan li prenia per anar a fer algun encarrec :lol: )
Mirarem a veure si amb una cb 250 s'atreveix per ciutat, i si no, enllaunada com sempre.
no se si es pot, us deixo l'enllaç
http://www.milanuncios.com/motos-de-car ... 012876.htm
Per carretera be, pero en ciutat te por que li caigui. La vaig comprar ara fa un any , la gran revisio,i tot just ha fet 2000km ( bueno, em sembla que la meitat els he fet jo quan li prenia per anar a fer algun encarrec :lol: )
Mirarem a veure si amb una cb 250 s'atreveix per ciutat, i si no, enllaunada com sempre.
no se si es pot, us deixo l'enllaç
http://www.milanuncios.com/motos-de-car ... 012876.htm
Alex l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 06, 2011 9:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Algu Vol Una Gs Del 90 Per 750 Eur?
Pensava que deies una BMW GS. :razz:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="170681"]Pensava que deies una BMW GS. :razz:[/quote]
Jo tambe..
Ja m'imaginavia una R80 ..........jajjaaja
Sort en la venta
Jo tambe..
Sort en la venta
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Steelman" post="170682"][quote user="Randy-650" post="170681"]Pensava que deies una BMW GS. :razz:[/quote]
Jo tambe..
Sort en la venta[/quote]
pero que no heu vist el preu ???? :roll: :roll: sou grandets per creure en fadas :b9 :b9 :b9
sort en la venda,que aquestes per aprendre van molt be. ;) ;)
Jo tambe..
Sort en la venta[/quote]
pero que no heu vist el preu ???? :roll: :roll: sou grandets per creure en fadas :b9 :b9 :b9
sort en la venda,que aquestes per aprendre van molt be. ;) ;)
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Jo també he entrat per veure la BMW d'"ofertón" :mrgreen:
Sort en la venda !!
Sort en la venda !!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ei Alex, a mi em va passar una cosa semblant.
El problema va ser el mateix i amb la mateixa moto, li va caure un parell de cops maniobrant i no la va voler més.
Nosaltres varem optar per una VTR 250, però el model vell, té un pés lleuger i una alçada de seient raonable. A més a més d'un manillar plà, que ajuda molt i no els "semis" de la GS.
En fi, nosaltres ara sortim amb les dues motos, tot i que a un altre ritme, però tot es pot fer si se'n tenen ganes. ;)
Sort en la venda i en la futura compra.
Ah, per cert, també pots mirar (si voleu) una Hyosung comet 250, son bastant lleugeres, baixetes i assequibles de preu :roll:
El problema va ser el mateix i amb la mateixa moto, li va caure un parell de cops maniobrant i no la va voler més.
Nosaltres varem optar per una VTR 250, però el model vell, té un pés lleuger i una alçada de seient raonable. A més a més d'un manillar plà, que ajuda molt i no els "semis" de la GS.
En fi, nosaltres ara sortim amb les dues motos, tot i que a un altre ritme, però tot es pot fer si se'n tenen ganes. ;)
Sort en la venda i en la futura compra.
Ah, per cert, també pots mirar (si voleu) una Hyosung comet 250, son bastant lleugeres, baixetes i assequibles de preu :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.