En Venda Amortidors Öhlins Per A BMW R 1200GS * VENUTS ¡*

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderador: Airald

Respon
Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

En Venda Amortidors Öhlins Per A BMW R 1200GS * VENUTS ¡*

Entrada Autor: Canopus » dc. març 28, 2012 9:08 am

Hola. Tinc per vendre els amortidors Öhlins que portava a la meva anterior Bmw R 1200 Gs. :eyes
Porten 55000 kms (sense off road)
Si us poden interessar o sabeu d’algú a qui li puguin interessar... s’adapten a totes les versions de GS 2004 fins 2012 , no a l’Adventure i no a la que porta la suspensió opcional ESA . :enfaduu
Preu >: 750 Euros.
:roll:
Imatge
By canopus53 at 2012-03-27
Imatge
Imatge
Canopus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 17, 2012 10:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: En Venda Amortidors Öhlins Per A BMW R 1200GS

Entrada Autor: 650X » dc. març 28, 2012 5:22 pm

Hola Canopus, explicans si pots més coses d'aquests amortidors, quines regulacions tenen, si son els normals o curts o si saps la ref...

Salut! i sort en la venda.

Canopus
Presentats

Entrada Autor: Canopus » dv. març 30, 2012 6:12 pm

[quote user="650X" post="196237"]Hola Canopus, explicans si pots més coses d'aquests amortidors, quines regulacions tenen, si son els normals o curts o si saps la ref...

Salut! i sort en la venda.[/quote]

La referència dels amortidors son , el davanter BM 437 i el de darrere el BM 543 (Piggyback)

El davanter té regulació de la precarrega i la regulació en extensió. El de darrere , té la regulació de la precarrega amb la rodeta de color blau , la de compressió amb la de color negre a la botella i la de extensió amb la roda també negra a dessota de la molla.

La millora ès força evident respecte als sachs de serie... Al davant es nota molt en la frenada sobre ferm irregular. Costa molt més que s'activi l'ABS. Al darrere també es nota molt la sensació de "control" en la roda del darrere. Com a única "pega" la regulació de la precarrega al darrere (rodeta blava) va un xic dura i no es pot fer sobre la moto....

Ara a la GS que tinc , porto ESA i tot i que ès molt comode , trobo a faltar la qualitat de l'hidraulic d'aquests Öhlins.... :(

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 30, 2012 6:16 pm

[quote user="canopus" post="196454"]

Ara a la GS que tinc , porto ESA i tot i que ès molt comode , trobo a faltar la qualitat de l'hidraulic d'aquests Öhlins.... :([/quote]

Doncs jo no m'ho pensaria gens si tingués una GS amb ESA: desmuntaria els amortidors amb ESA, els posaria a la venda, i muntaria els Öhlins. :razz:

Els ESA aqui al fòrum segur que trobaries comprador. :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 30, 2012 10:55 pm

el preu es mes que bo ,perque dius que no poden anar amb las que porten ESA ?? ja donare veus ,aviam.........
Imatge

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. març 30, 2012 11:51 pm

[quote user="Kpeps" post="196483"]el preu es mes que bo ,perque dius que no poden anar amb las que porten ESA ?? ja donare veus ,aviam.........[/quote]
... poder anar-hi si que hi deuen poder anar, el que passa es que deus perdre la opció ESA i deus haver d'anar a can BMW a que reconfigurin la cpu per que no et dongui fallo.

Jo el que tinc curiositat es saber que em costaria deixar aquests com nous, es a dir fer retens, canviar oli i posar gas. Segons què potser faré un cop de cap. Algú sap on remenen aquests Jolins amb garanties?

Salut!

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. març 30, 2012 11:55 pm

[quote user="650X" post="196488"][quote user="Kpeps" post="196483"]el preu es mes que bo ,perque dius que no poden anar amb las que porten ESA ?? ja donare veus ,aviam.........[/quote]
... poder anar-hi si que hi deuen poder anar, el que passa es que deus perdre la opció ESA i deus haver d'anar a can BMW a que reconfigurin la cpu per que no et dongui fallo.

Jo el que tinc curiositat es saber que em costaria deixar aquests com nous, es a dir fer retens, canviar oli i posar gas. Segons què potser faré un cop de cap. Algú sap on remenen aquests Jolins amb garanties?

Salut![/quote]

I jo pregunto: Quant valen nous?

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. març 30, 2012 11:56 pm

[quote user="CMB" post="196490"][quote user="650X" post="196488"][quote user="Kpeps" post="196483"]el preu es mes que bo ,perque dius que no poden anar amb las que porten ESA ?? ja donare veus ,aviam.........[/quote]

Salut![/quote]

I jo pregunto: Quant valen nous?[/quote] un güevo...

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am

Entrada Autor: VMan » ds. març 31, 2012 1:03 am

[quote user="650X" post="196488"][quote user="Kpeps" post="196483"]el preu es mes que bo ,perque dius que no poden anar amb las que porten ESA ?? ja donare veus ,aviam.........[/quote]

Saluthttp://[/quote]

Aquests t'ho fan, son el distribuïdors, estan al costat de Manresa a St Vicenç de castellet
http://www.hrgsuspensiones.com/

Aquests estan a Castelloli, a mi m'han van reparar un de la moto que tenia abans.
http://www.accesracing.com/

Canopus
Presentats

Entrada Autor: Canopus » ds. març 31, 2012 10:19 am

Per si serveix d'ajuda
http://www.motostock.com/ayuda/OHLINS.pdf

El de davant , a la pàgina de Touratech , val nou 781'43 Eur.
El de darrere el tenen a MOTOFAN al preu de 1.160 Eur.
aqui l'enllaç : http://www.motofan.com/accesorios/amort ... 8/456971/f

A mí em varen costar 607 Eur el davanter i 968 + 139 el de darrere (guardo la factura)
Els 139 Eur. de més en el de darrere , es el que va costar la intergració de la regulació de la precarrega en l'amortidor , sino havia d'anar aixi

[img align=left]http://images.motofan.com/PN/1/7/9/amor ... 430238.jpg[/img]

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 31, 2012 12:59 pm

[quote user="VMan" post="196500"]
Aquests t'ho fan, son el distribuïdors, estan al costat de Manresa a St Vicenç de castellet
http://www.hrgsuspensiones.com/

[/quote]

com et diu en VMan aquests son els distribuidors d'Ohlins,ma de sant,si necesites res m'ho dius que jo els conec.
Imatge

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”