SUPORT ADHESIU MIDLAND BT2
Moderador: Airald
- VMan
- Presentats
- Entrades: 850
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
SUPORT ADHESIU MIDLAND BT2
Compro suport adhesiu pel bt2, si algú el te posat amb el suport de clip, i li sobre el suport adhesiu i el vulgui vendre ja ho sap.
No sé si hi ha algun lloc que el venguin solt?
No sé si hi ha algun lloc que el venguin solt?
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Re: SUPORT ADHESIU MIDLAND BT2
El trobaràs per internet, però també hi pots posar un velcro. Jo tinc velcro, i mai he tingut problemes.

Les motos no perden oli, marquen territori...
- VMan
- Presentats
No,no es problema de adhesiu, s'ha trencat la pestanya que aguanta el bt2
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 16, 2012 7:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Raó de més. Lo que jo proposo és treure (o no) el soport, i enganxar amb un velcro el casc i el Midland directament.

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Quan es diu velcro,es refereix a un velcro industrial que fixa molt fort i sense moure.s,cosa que el normal si que ho fá.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- VMan
- Presentats
Se us aguanta només amb el velcro el bt2?
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 9:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Existeixen velcro industrials al mercat molt, i molt forts. Jo de fet el faig servir per subjectar el Via-T, i un altre per a la càmera de vídeo. T'asseguro que per treure'ls una vegada usats, has de fer-ho amb força.
Salutacions.
Salutacions.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Nosaltres dos els portem enganxats amb velcro i aguanta perfectament des de fa temps, tot i l'habitual posar i treure.
És més, crec que per casa tinc encara algún tros de velcro d'aquests, si vols enviam un MP i te'l passo, ok.
Això si, la nostra velocitat de creuer no està per sota de la mitjana, però no crec que això sigui un problema :b9
És més, crec que per casa tinc encara algún tros de velcro d'aquests, si vols enviam un MP i te'l passo, ok.
Això si, la nostra velocitat de creuer no està per sota de la mitjana, però no crec que això sigui un problema :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="GRUM" post="222517"]
Això si, la nostra velocitat de creuer no està per sota de la mitjana, però no crec que això sigui un problema :b9[/quote]
Ara aneu com un fuet, en moto? No m'ho esperava de tu! :sonat
Això si, la nostra velocitat de creuer no està per sota de la mitjana, però no crec que això sigui un problema :b9[/quote]
Ara aneu com un fuet, en moto? No m'ho esperava de tu! :sonat

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ostres, deu ser que fa tant temps que no escric al forum que ja he perdut el costum i ara no sé ni el què dic. :sorry
Rectifico, la nostra velocitat de creuer ESTÀ per sota de la mitja! Ara millor Randy :okcat
Ja sé que rectificar és de savis, però els que som una mica soques també en sabem :viscat
Rectifico, la nostra velocitat de creuer ESTÀ per sota de la mitja! Ara millor Randy :okcat
Ja sé que rectificar és de savis, però els que som una mica soques també en sabem :viscat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- VMan
- Presentats
[quote user="GRUM" post="222517"]Nosaltres dos els portem enganxats amb velcro i aguanta perfectament des de fa temps, tot i l'habitual posar i treure.
Perdona no havia vist la teva resposta ,si tens belcro d'aquest industrial que et sobre m'interessa,jo en tinc molt del normal però d'aquest no sé on comprar-lo, si et va be te'l compro o fem un trueque :mrgreen:
Perdona no havia vist la teva resposta ,si tens belcro d'aquest industrial que et sobre m'interessa,jo en tinc molt del normal però d'aquest no sé on comprar-lo, si et va be te'l compro o fem un trueque :mrgreen:
- Geroni
- Presentats
[quote user="VMan" post="223881"]
Perdona no havia vist la teva resposta ,si tens belcro d'aquest industrial que et sobre m'interessa,jo en tinc molt del normal però d'aquest no sé on comprar-lo, si et va be te'l compro o fem un trueque :mrgreen:[/quote]
En qualsevol ferreteria industrial el trobarás.
Perdona no havia vist la teva resposta ,si tens belcro d'aquest industrial que et sobre m'interessa,jo en tinc molt del normal però d'aquest no sé on comprar-lo, si et va be te'l compro o fem un trueque :mrgreen:[/quote]
En qualsevol ferreteria industrial el trobarás.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- VMan
- Presentats
Merci Geroni
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 06, 2013 10:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="VMan" post="223893"]Merci Geroni[/quote]
Demana a la ferreteria velcro Ceys: :okcat
http://www.google.es/search?q=velcro+ce ... 80&bih=268
Demana a la ferreteria velcro Ceys: :okcat
http://www.google.es/search?q=velcro+ce ... 80&bih=268

- Geroni
- Presentats
Tambe anomenat 3M Dual Lock (no se si es de la mateixa o de diferenta marca). :okcat