Tinc algunes coses que vull vendre i les comparteixo per si a algú l'interessa

Moderador: Airald
Saps que no ho se Jordi, jo només les vaig portar en la TMax.Steelman ha escrit:les manoples , son compatibles amb la GS?
Si és aixi , ja les tens venudes :P
Si m´ho pots mirar....Billy_Joe ha escrit:Saps que no ho se Jordi, jo només les vaig portar en la TMax.Steelman ha escrit:les manoples , son compatibles amb la GS?
Ho miro i ja et diré, i si vols te les deixo i tu mateix.
Ok, t'ho dic aquesta nit a veure que tal amb la GSSteelman ha escrit:Si m´ho pots mirar....Billy_Joe ha escrit:Saps que no ho se Jordi, jo només les vaig portar en la TMax.Steelman ha escrit:les manoples , son compatibles amb la GS?
Ho miro i ja et diré, i si vols te les deixo i tu mateix.
Nen!! Aquesta ruta sí que fa goig, que ho passeu molt bé. Bona ruta i recordsXimetric ha escrit:Protector de mans?,,, el menda Ximet aquesta setmana ha trobat unes manoples Armazon-xtrom NOVES per a la GS.
Ho dic només per donar una mica molta ràbia enveja !!, je, je, je.
Seriosament, he tingut moooolta sort.
Salut !
Ximet Ric
P.D. Demà (divendres) les provo, sortim amb la Nonis de "ruta d'hivern": Roda-Blanes per autopasta, Costa Brava autèntica fins Roses a dormir. Roses-Portbou, Colliure, Argelés (expo camps dd concentració a la sorra), Perpinyà, Quillan, Carcassonne i dormir a Foix. Coll d'E nvalira, shopping a Andorra i tornada xino-xano a casa.