Venc centraleta limitada (34cv) per a Vstrom DL650 K7
Moderador: Airald
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Venc centraleta limitada (34cv) per a Vstrom DL650 K7
Venc centraleta limitada (34cv) per a Vstrom DL650 K7 o compatible.
200€ + 10€ d'enviament
Salut!
200€ + 10€ d'enviament
Salut!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Explica les sensacions del canvi de potència ... ho notes de veritat?, quan vas sol, quan aneu dos? 
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Contacta:
James, James, no et passis ho tindré que parlar amb ta mare per que facis bondat 8) :twisted:James_Bond ha escrit:kel ha escrit:Explica les sensacions del canvi de potència ... ho notes de veritat?, quan vas sol, quan aneu dos?
UUUUiiiiiiiiiiiiii !!! amb una V'strom el canvi de potencia ha de ser bestial !!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
Pozi, ja he acabat la limitació.... pero els canvis aquestos dels que esteu parlant ja els vaig notar als 2 mesos de tenir la moto,... extrany oi? :lol: :lol: :lol: :P :P
Sincerament l'unic que es nota de anar limitat o no es que pots pasar de 7500rpm i de 160kmh. AMb la centraleta limitada arribaves a 140 y a partir d'allí si era costa avall podies fer-la arribar a 160 pero no li demanessis mes. A més el motor no donava mai més de 7500rpm estiguessis a la marxa que estiguessis. Els baixos i demes no hi vaig notar diferencia practicament
VInga va, algu me la compra doncs? Vinga que amb lo que em tregui m'he de pillar un seient de gel als EEUU, que el meu culet m'ho agrairàaaaaa!
James, la vols tu? amb una mica de sort a aquesta Pan teva se li encomana algo de bo de la V
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Per cert, el canvi es del doble de potencia,... fes calculs: 34cv -> 68cv, no crec que sigui per catxondejar-se de l'augment no? i mes tranctantse d'una maxitrail
Sincerament l'unic que es nota de anar limitat o no es que pots pasar de 7500rpm i de 160kmh. AMb la centraleta limitada arribaves a 140 y a partir d'allí si era costa avall podies fer-la arribar a 160 pero no li demanessis mes. A més el motor no donava mai més de 7500rpm estiguessis a la marxa que estiguessis. Els baixos i demes no hi vaig notar diferencia practicament
VInga va, algu me la compra doncs? Vinga que amb lo que em tregui m'he de pillar un seient de gel als EEUU, que el meu culet m'ho agrairàaaaaa!
James, la vols tu? amb una mica de sort a aquesta Pan teva se li encomana algo de bo de la V
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Per cert, el canvi es del doble de potencia,... fes calculs: 34cv -> 68cv, no crec que sigui per catxondejar-se de l'augment no? i mes tranctantse d'una maxitrail
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Amb 2 pebrots, sí senyor...canya al panadero...boolean ha escrit:Pozi, ja he acabat la limitació.... pero els canvis aquestos dels que esteu parlant ja els vaig notar als 2 mesos de tenir la moto,... extrany oi? :lol: :lol: :lol: :P :P
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- George
- Presentats
- Entrades: 120
- Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo m'ho estic pensant. :roll:
Crec que si hi poses la centraleta aquesta de limitació desapareixarien les tortícolis tant molestes que agafo quant vaig acompanyat d'andrómines varies. :oops:
Potser anant limitat no tindría que estar pendent de si poden seguir o no els de les andrómines. :D
34 cv dius...no es pot limitar més??? No se si encara serien mases, potser en 25 cv o menys podria fer el fet. 8)
Seguiré pensant-hi, seria una sol·lució. Llàstima que no facin la V-Strom 350 per poder fer las sortides amb andrómines al seu ritme.
:D 8)
Crec que si hi poses la centraleta aquesta de limitació desapareixarien les tortícolis tant molestes que agafo quant vaig acompanyat d'andrómines varies. :oops:
Potser anant limitat no tindría que estar pendent de si poden seguir o no els de les andrómines. :D
34 cv dius...no es pot limitar més??? No se si encara serien mases, potser en 25 cv o menys podria fer el fet. 8)
Seguiré pensant-hi, seria una sol·lució. Llàstima que no facin la V-Strom 350 per poder fer las sortides amb andrómines al seu ritme.
Salut i kilómetres
- George
- Presentats
- Entrades: 120
- Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Albert