Venda Suzuki GSXR 1000 2005 * VENUDA *

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderador: Airald

Respon
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Venda Suzuki GSXR 1000 2005

Entrada Autor: Jesus » dt. set. 13, 2011 10:01 pm

[marquee direction=left] :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/marquee]
Després de 6 mesos d'estires i arronses, finalment he pogut vendre la moto a un preu digne ... s'en va cap a la Vall d'Aran !!! ;)

Imatge
V'sss :cool:
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 13, 2011 10:39 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Gas a la burra!!!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. set. 13, 2011 10:34 pm

[quote user="Jesus GS" post="178994"]
Després de 6 mesos d'estires i arronses, finalment he pogut vendre la moto a un preu digne ... s'en va cap a la Vall d'Aran !!! ;)

GeSus[/quote]

Felicitats per la venda !
:cerv

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Venda Suzuki GSXR 1000 2005 * VENUDA *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. set. 13, 2011 10:50 pm

Enhorabona a tots dos......comprador i venedor.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. set. 13, 2011 11:05 pm

[quote user="Jesus GS" post="178994"][marquee direction=left] :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :jump :jump :jump VENUDA !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/marquee]

Imatge
GeSus[/quote]

Felicitats!! i ara que et compraràs?? :castell

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dt. set. 13, 2011 11:14 pm

Me'n alegro ! Per a tu, perquè un cop decideixes la venda, només tens ganes d'enllestir-ho (no parlo d'economia, sinó de sentiments) i per al comprador, perquè coneixent com fas el manteniment i vetlles per les teves motos, ha comprat una joia. :D

Salut!

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. set. 13, 2011 11:25 pm

Es porta una bona màquina ... cuidada i molt mimada ... al menys aquest noi ho ha sapigut apreciar ... que sempre és d'agrair... de moment no tinc res en ment ... potser l'estiu vinent una SH300 ... si la MDR es queda la SH125 ... ja veurem !!! :roll: ...pq la GS1200 de moment em va de fàbula !!! :mrgreen:

V'sss :cerv
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 13, 2011 11:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dc. set. 14, 2011 9:14 am

Felicitats per la VENDA !!! :cerv

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dc. set. 14, 2011 6:35 pm

[quote user="Jesus GS" post="179003"]Es porta una bona màquina ... cuidada i molt mimada ... al menys aquest noi ho ha sapigut apreciar ... que sempre és d'agrair... de moment no tinc res en ment ... potser l'estiu vinent una SH300 ... si la MDR es queda la SH125 ... ja veurem !!! :roll: ...pq la GS1200 de moment em va de fàbula !!! :mrgreen:

GeSus[/quote]

Veient el que vaig veure un dia de Sant Feliu a Tossa, anant amb la RT i tu amb la SH125, quan tinguis la 300 avisa'm, no vinc, i així m'estalvio fer el ridicul :D

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. set. 14, 2011 8:10 pm

[quote user="SisoRT" post="179043"][quote user="Jesus GS" post="179003"]Es porta una bona màquina ... cuidada i molt mimada ... al menys aquest noi ho ha sapigut apreciar ... que sempre és d'agrair... de moment no tinc res en ment ... potser l'estiu vinent una SH300 ... si la MDR es queda la SH125 ... ja veurem !!! :roll: ...pq la GS1200 de moment em va de fàbula !!! :mrgreen:

GeSus[/quote]

Veient el que vaig veure un dia de Sant Feliu a Tossa, anant amb la RT i tu amb la SH125, quan tinguis la 300 avisa'm, no vinc, i així m'estalvio fer el ridicul :D[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9

Si, jo també ho vaig veure.
En Jesus amb 1.000 cc menys fa el mateix que nosaltres.

Que consti, però, que jo em vaig arrambar perquè pogués passar i no fer-li la traveta, que després li costa molt de tornar-se a embalar :roll:

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dc. set. 14, 2011 10:08 pm

[quote user="Ramon" post="179055"][quote user="SisoRT" post="179043"][quote user="Jesus GS" post="179003"]Es porta una bona màquina ... cuidada i molt mimada ... al menys aquest noi ho ha sapigut apreciar ... que sempre és d'agrair... de moment no tinc res en ment ... potser l'estiu vinent una SH300 ... si la MDR es queda la SH125 ... ja veurem !!! :roll: ...pq la GS1200 de moment em va de fàbula !!! :mrgreen:

GeSus[/quote]

Veient el que vaig veure un dia de Sant Feliu a Tossa, anant amb la RT i tu amb la SH125, quan tinguis la 300 avisa'm, no vinc, i així m'estalvio fer el ridicul :D[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9

Si, jo també ho vaig veure.
En Jesus amb 1.000 cc menys fa el mateix que nosaltres.

Que consti, però, que jo em vaig arrambar perquè pogués passar i no fer-li la traveta, que després li costa molt de tornar-se a embalar :roll:[/quote]

ImatgeImatgeImatge
Gas a la burra!!!

PERARNAU
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
Ubicació: Anglès (Girona

Entrada Autor: PERARNAU » dt. set. 20, 2011 5:30 am

Ostressssssssss Enhorabonaaaaaaaaa ha costatttt pero al final ha sortit!!!!

El que l'ha comprat s'ha endut una molt bona màquina també!

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”