Si algú la vol, me la venc....
Suposo que mols ja la coneixeu...
Te 8 mesos, per lo que li queden 14 de garantia oficial.
Te 16.000 km
Color gris
Top Case
Protectors de punys
Cavallet central
Un Quillon QTKGas
Moderador: Airald
I què tens pensat adquirir per tornar-te un home? ;)burruktala ha escrit:He decidit tornar-me un home…..
Mira el que fa anar 1.800 Kms. darrera una Tiger i una Pan€ :b9 :b9 :b9 :b9 :b9burruktala ha escrit:He decidit tornar-me un home…..
Si algú la vol, me la venc....
Steelman ha escrit:Segur que la vens rapid, es una gran moto...
RANDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enhorabona pel canvi "maxote", que sempre és a millor, no??burruktala ha escrit:He decidit tornar-me un home…..
Aquí tothom es canvia de moto com qui es canvia de mitjons... Quina sort que teniu! :DAnna ha escrit:Però si no te encara un any !!!!!!:eyes :eyes :eyes
Crec que amb una GS de color blau estaries arravatadorQSC ha escrit:la colla esta embogint .... com això continuï així encara em veig jo amb una "GELBER TRAKTOR" :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
v'SSSSSSS
Eixís que ja no soc un HOME, ara soc com la resta de la humanitat. (es que no ho puc dominar).siono1000 ha escrit:
Referent al tema de les motos vull sembrar la pau. Totes les motos actuals son lo suficienment bones, totes, com perque no hi hagi quasi diferències, només petits matissos. Aon hi ha diferencia es en la gent que les compra:
- Els que volen "aparentar".................BMW.
- Els que es deixent "mediatitssar".......HONDA.
- Els que es deixen "enganyar"...........YAMAHA.
- Els que estan "ON"..........................ITALIANES.
- Els "raros"......................................ANGLESES.
- Els que realment hi entenen.............SUZUKI.
En l'ultim grup hi ha una diferencia, els "nens" porten 650 i els Xixarel·los, aparantedors, mediatitzats,enganyats, ons, raros, nens, de la Bisbal d'Empordà i de nom Joan en domicili c/ jaume II tenim V-Strom 1000.
Em sembla que no me deixat ningú. :lol:
De bon rotllo...eh.