Em sap realment greu però tinc ganes d'un canvi.
La moto ve bé, te uns 80.000 Km i l'ITV fins el 2013.
En demano 1700 Euros que es el que em demanen per un altre que em vull comprar.
Tinc varies fotografies per que la pogueu veure però la veritat no soc capaç de posar-les.
El tel. el tinc al perfil per si algu n'està interessat i el meu mail es gerardballesteros@gmail.com
Una abraçada
Gerard
Venc Africa Twin 750
Moderador: Airald
- Gerard76
- Presentats
- Entrades: 13
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 4:10 pm
- Ubicació: la Garriga
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Venc Africa Twin 750
Uiiiiiii Gerard,jo de tu,trauria ara mateix el enllaç del correu si no vols que s' et ompli la teva bustia de correu brossa. :roll:
Sort amb la venda.
Sort amb la venda.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Venc Africa Twin 750
Holaaa,
[quote user="Geroni" post="181661"]Uiiiiiii Gerard,jo de tu,trauria ara mateix el enllaç del correu si no vols que s' et ompli la teva bustia de correu brossa. :roll:
[/quote]
El teu mail ja està accessible a tots els usuaris que ho vulguin a la part baixa del post. Has de saber que permanentment sempre hi ha robots que rastreja’n els fòrums a la recerca de qualsevol dada. Jo també el trauria.
Pel que fa a la moto, no penso pas que et costi gaire de vendre una d’aquestes joies. Sort.
:razz:
[quote user="Geroni" post="181661"]Uiiiiiii Gerard,jo de tu,trauria ara mateix el enllaç del correu si no vols que s' et ompli la teva bustia de correu brossa. :roll:
[/quote]
El teu mail ja està accessible a tots els usuaris que ho vulguin a la part baixa del post. Has de saber que permanentment sempre hi ha robots que rastreja’n els fòrums a la recerca de qualsevol dada. Jo també el trauria.
Pel que fa a la moto, no penso pas que et costi gaire de vendre una d’aquestes joies. Sort.
:razz:
Sort,