suzuki vitara
Moderador: Airald
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
suzuki vitara
Ja se que no es una moto, pero estic buscant un suzuki vitara o similar a poder ser de gasoil (sino doncs benzina) sobre els 3000 euros.
He anat a veure algun pero de moment no m'han fet el pes... de fet l'ultim sort d'un amic mecànic perque tenia la junta de culata rebentada i una mica mes i m'el colen...
Ja sabeu si en sabeu d'algun ja direu..
He anat a veure algun pero de moment no m'han fet el pes... de fet l'ultim sort d'un amic mecànic perque tenia la junta de culata rebentada i una mica mes i m'el colen...
Ja sabeu si en sabeu d'algun ja direu..
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Caram, aquest està molt bé, a falta de veure'l..... :shock:

Precio: 2500€ Matriculación: 1992 Kms: 75 000 - 79 999
Combustible: Gasolina
Segundo vehiculo de la casa. Pese a sus años se encuentra en perfecto estado, tanto de motor como de chapa. Lo ha llevado mi mujer para ir a trabajar, por lo que ha sufrido pocas aventuras por pista, pese a ser un 4x4. Siempre ha dormido en garaje. Lo vendemos porque ahora, no lo utilizamos.

Segundo vehiculo de la casa. Pese a sus años se encuentra en perfecto estado, tanto de motor como de chapa. Lo ha llevado mi mujer para ir a trabajar, por lo que ha sufrido pocas aventuras por pista, pese a ser un 4x4. Siempre ha dormido en garaje. Lo vendemos porque ahora, no lo utilizamos.

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- DAVID973
- Presentats
- Entrades: 154
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
- Ubicació: Agramunt(Lleida)
Hey compis!!!!
Jo tinc a la venta un Kia Sportage 2.0tdi del any 99, si algu l'interessa es un 4x4 que ni es gran ni petit i va molt be
El cotxe te 110000km reals es cotxe de casa, te 5 portes, aire acondicionat, tancament centralitzat , direccio assistida, enganxe per remolc
Aixo si el preu es una mica mes car :lol: ,el tinc anunciat per 7000€ si l'interesses algu del foro li deixo per 6000€
Si trobo alguna foto la penjare :)
Jo tinc a la venta un Kia Sportage 2.0tdi del any 99, si algu l'interessa es un 4x4 que ni es gran ni petit i va molt be
El cotxe te 110000km reals es cotxe de casa, te 5 portes, aire acondicionat, tancament centralitzat , direccio assistida, enganxe per remolc
Aixo si el preu es una mica mes car :lol: ,el tinc anunciat per 7000€ si l'interesses algu del foro li deixo per 6000€
SALUT I KILOMETRES!!!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
per aixo anem amb moto.carles ha escrit:Però... si sou dos a casa, no?? :oops: :oops: :oops: :oops:Steelman ha escrit:El mateix que li he dit a la Natalia.
Per mi ja el tindria a casa, pero ella vol un cotxe de 5p :(
El cotxe el fem servir quant anem amb sa mare i mes gent amb lo que te part de raó :(
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Terracota
- Presentats
Aquest surt una mica del pressupost... Pero em va comentar un amic gruero que hi havia problemes per trobar recanvis, tu que hi entens que hi dius, per que n'he vist un per 4800 que em fa patxoca...DAVID973 ha escrit:Hey compis!!!!
Jo tinc a la venta un Kia Sportage 2.0tdi del any 99, si algu l'interessa es un 4x4 que ni es gran ni petit i va molt be![]()
Aixo si el preu es una mica mes car :lol: ,el tinc anunciat per 7000€ si l'interesses algu del foro li deixo per 6000€![]()
- Terracota
- Presentats
Aquest he mirat i ja estar venut...Llàstima.. Haig d'anar a veure un vei de GSred que en ven un, pero ens haurem d'entendre amb el preu...Randy-650 ha escrit:Caram, aquest està molt bé, a falta de veure'l..... :shock:
- Terracota
- Presentats
- Terracota
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Terracota
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
Ara podràs venir a Castellar per Cadafalch xino-xano. :lol:
I aviam si m'el deixes per fer un parell de voltes al circuït d'autocross, al costat de la depuradora. Ah! Si pujes per la pujada del dret et pago un esmorzar. Jo no hi vaig poder pujar mai, no volia donar la volta de campana..... :?
I aviam si m'el deixes per fer un parell de voltes al circuït d'autocross, al costat de la depuradora. Ah! Si pujes per la pujada del dret et pago un esmorzar. Jo no hi vaig poder pujar mai, no volia donar la volta de campana..... :?

- Terracota
- Presentats
Uy ja costara ja. El cotxe el farà servir la dona i ja m'ha dit que res de fer el burro, només m'el deixerà per anar fer la llenya i sota vigilància. :roll:Randy-650 ha escrit:Ara podràs venir a Castellar per Cadafalch xino-xano. :lol:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Va, Va, si aquella pujada la pujen fins i tot cotxes que no son ni tracció a les 4 rodes....ah! i amb remolc de motos al darrera inclòs..... :twisted: :twisted: :twisted:Randy-650 ha escrit:Ara podràs venir a Castellar per Cadafalch xino-xano. :lol:

- Randy-650
- Presentats
Saps quina pujada vull dir? :shock: Baixes fins al molí d'en Busquets, tires cap al riu, i abans de passar el riu gires a mà dreta, passes pel riu, i vas a parar sota el circuït, on hi ha una dreçera per pujar-hi. Jo no vaig poder pujar-hi mai amb el Vitara. Ara, si em demostres el contrari amb el Toyota...... :roll:gs12 red ha escrit:
Va, Va, si aquella pujada la pujen fins i tot cotxes que no son ni tracció a les 4 rodes....ah! i amb remolc de motos al darrera inclòs..... :twisted: :twisted: :twisted: