Objectiu Nikon 55-200 -VENUT-

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
CarlosGT
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
Ubicació: Sabadell

Objectiu Nikon 55-200 -VENUT-

Entrada Autor: CarlosGT » dt. feb. 05, 2008 7:53 pm

Comprat a la fi de Desembre, a estrenar, en caixa original amb instruccions i garantia
Objectiu Nikon AF-S DX VR 55-200 mm. f/4-5´6. preu 130 euros


ja se que no és una moto però per aqui corre molta gent a la qual li agrada la fotografia i tambe es venen cotxes doncs..... :roll:
CarlosGT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 15, 2008 7:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 06, 2008 7:49 am

A veure si trobes algun Nikonnista ;)
Jo soc Pentaxero :)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Objectiu Nikon 55-200

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. feb. 06, 2008 8:04 am

carlosGT ha escrit:ja se que no és una moto però per aqui corre molta gent a la qual li agrada la fotografia i tambe es venen cotxes doncs..... :roll:
No t'amoinis, home! :) A veure si algú hi està interessat. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. feb. 06, 2008 8:06 am

Steelman ha escrit:A veure si trobes algun Nikonnista ;)
Jo soc Pentaxero :)
Jo, a data d'avui, Canonista. Bàsicament perquè tinc una compacta Canon des del 2003 que m'ha donat uns resultats excelents. :) El dia que em canvii a reflex, tindré un greu problema alhora de decidir-me :?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dv. feb. 08, 2008 12:45 am

Bones Carlos, jo sóc Nikonista, pero... el tinc repe!!! ;)
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 08, 2008 8:53 am

NouSetTres ha escrit:Bones Carlos, jo sóc Nikonista, pero... el tinc repe!!! ;)
Estic fent un curs de fotografia i amb la meva Pentax em sento desplaçat :(

Sembla que en aquest mon només existeixi Nikonistas y canonistas.
Els petaxeros...(i altres) som com si no existissim :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. feb. 08, 2008 9:31 am

Steelman ha escrit:Sembla que en aquest mon només existeixi Nikonistas y canonistas.
Els petaxeros...(i altres) som com si no existissim :(
Tu ni cas! Nikon i Canon fan molt bons productes però també tenen molt "nom". Pentax potser no té tant nom però també fa productes molt bons. Només cal veure aquesta comparativa: http://www.dzoom.org.es/noticia-1470.html Penso que la que surt més ben parada és la Pentax, tot i que les quatre són molt bones marques, jejejeje. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. feb. 08, 2008 10:05 am

Com no podia ser d'altra forma, difereixo absolutament del vostre criteri.

No poso en dubte la qualitat superior òptica i mecànica de les màquines reflex; el que crec és que la tecnologia va més de presa que la nostra capacitat d'estalvi.

Em sembla que ha estat Fuji que ha tret una compacta amb capacitat per fer una foto amb diferents sensibilitat ASA en funció de la llum, es a dir una mateixa imatge té un tall a 100 ASA, un altre a 200 i potser un tros a 400.

El sistemes d'estabilització, el processadors i les diferents incorporacions tecnològiques fan que pensi, que és millor comprar màquines compctes i canviar-les cada poc temps. L'època d'una reflex per tota la vida, (que jo vaig seguir durant força temps) ja ha passat. És la meva modesta opinió.

Com a mostra mireu Panasonic FZ18
O aquesta Olympus SP-570

La primera surt per menys de 350 € i la segona per poc més de 500 €; amb òptiques que van des de 28 a 504 i de 26 a 520, la Olympus té una anella per zoom.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 08, 2008 10:07 am

Ups Mikel respecto la teva idea pero...

El que fas amb una compacta per molt bona que sigui no faras MAI amb una reflex.
I si la tecnologia avança i es pot quedar la maquina "antiquada" pero gairebe mai les optiques.

Amb el que dintre de 10 anys et compres un altre cos i continues.

Clar que tot depen del que busquis en la fotografia :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. feb. 08, 2008 10:37 am

Tinc un client que és fotògraf professional (no de banquets i casaments); la darrera màquina que va comprar-se el cos té un preu de 24.000 € i les òptiques entre 2.000 i 6.000 ...; els preus no porten l'IVA; en total la compra va pujar prop de 40.000 € IVA inclòs. Personalment pararia boix amb una màquina d'aquest preu

"Clar que tot depen del que busquis en la fotografia", crec que és una mica això.

Actualment estan treballant les cases amb doble sistema d'estabilització un al cos de la màquina i l'altre a l'òptica. Penso que abans era tot molt més senzill, compraves un bon cos i poc a poc, bones òptiques i tenies màquines per tota la vida. Ara no he veig tan clar ....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. feb. 08, 2008 10:52 am

Estic d'acord que les compactes d'avui dia fan unes fotos realment molt bones. Jo tinc la Canon S45 PowerShot des del 2003 i he aconseguit fotos que, al meu criteri, queden francament bé (probablement un expert no dira el mateix, jejeje). És una compacta que et permet treballar de forma automàtica o manual (obturador, temps d'exposició, sensibilitat...). Amb ella (i uns llibrets de la National Geographic) he pogut aprendre forces cosetes. Jo n'estic molt content. Ara pobreta ja comença a estar velleta, però segueix aguantant com una campiona, jejeje.

Malgrat això, jo (i tots els professionals del sector) també sóc del criteri que una reflex sempre tindrà una millor qualitat que una compacta. Les reflex autèntiques tenen les seguents virtuds que no tenen la resta de càmeres:
- òptiques intercanviables
- sistema reflex (veus el que veu l'objectiu)
- cossos robustos i ergonòmics

Si trobem una compacta amb les tres característiques, ja no es pot considerar compacta, però això no implica que no sigui una bona càmera.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. feb. 08, 2008 11:27 am

M'agrada aquesta discussió teòrica .... :wink:

Quan parleu de reflex us referiu a cosos de 1.000, de 2.000 o de més de 10.000 €? Quan parleu d'òptiques us referiu a objectius de 200, de 800 o de més de 2.000 €? Alguna diferència important hi ha entre una màquina de 1.000 o menys € i una de 20.000, i el mateix passa amb les òptiques.

Continuu tinguen els meus dubtes i cada cop tinc més ganes de polèmica i d'argumentació. Segurament no ens podrem convèncer mutuament; el que és ben segur és que després de tot això, espero que tots tinguem més dubtes i per aquest motiu serem més savis. :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 08, 2008 11:34 am

Qualsevol Reflex es superior a qualsevol compacta.
Sigui una refelx de 500€ i una compacta de 700. TEns moooolt mes joc amb la reflex que amb la compacta.

despres...jo t´estic parlant de reflex de 1000€ i amb objectius "normals" de uns 500-1000€ .

Amb camares de mig format que son les que estas parlant , i que son realment cares , no te color ni qualsevol reflex (per molt profesional que sigui), i ja no et dic de les de gran format.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. feb. 08, 2008 12:15 pm

El que està clar és que si tens una reflex de 10000€ i no tens ni idea de fer fotos, et quedaran molt pitjor que si tens una compacta de 300€ i molta experiència i bon gust en fotografia. :)

Penso que cadascú ha de trobar allò que li vagi més a mida en cada moment. A mi em ve de gust (encara que ara no puc) tenir una reflex per millorar la tècnica i poder fotos més "elaborades". Això no treu que vulgui dur una compacta per les fotos de "consum" o més "genèriques". Per tant, crec que ambdues cumpleixen prou bé la seva escomesa.

(Això és una resposta políticament correcte, jajajajajaja)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dc. feb. 13, 2008 1:06 am

Si em deixeu dir una cosa...

Amb una reflex és el fotògraf el que pot decidir com fer la foto, que enfocar i com fer-ho. Això amb una compacta és impossible. I això no vol dir que amb les compactes no es puguin fer bones fotos, sinò que és la càmera qui domina sobre el fotògraf.

I el tema de Nikon, en el meu cas és per que al seu dia era una gran reflex, vaig invertir en óptiques. Ara he canviat el cos i continúo amb la majoria d'elles. Particularment, he provat Canon dos vegades i no m'agrada ni el sistema d'enfocament ni el tacte de la càmera. BMW o Mercedes? Honda o BMW? Platja o muntanya? blanc o negre?... A la vida toca pendre decissions, no? :wink:
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 13, 2008 8:40 am

NouSetTres ha escrit:. BMW o Mercedes? Honda o BMW? Platja o muntanya? blanc o negre?... A la vida toca pendre decissions, no? :wink:
I PENTAX?????Al curs de fotografia on vaig tambe sembla que només hi hagi Canon i Nikon :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. feb. 13, 2008 11:30 am

NouSetTres ha escrit:Si em deixeu dir una cosa...
Amb una reflex és el fotògraf el que pot decidir com fer la foto, que enfocar i com fer-ho. Això amb una compacta és impossible. I això no vol dir que amb les compactes no es puguin fer bones fotos, sinò que és la càmera qui domina sobre el fotògraf.
Tinc una compacta Panasonic FZ50, puc fer fotos tot automàtic, tot manual, prioritat obertura, prioritat velocitat, asa automàtic o manual, a més de diferents escenes i coses d'aquestes.

També puc configurar un parell "macros", per poder treballar repetidament amb els paràmetres que utilitzo de forma més freqüent

Control de exposición
Modos Auto
Manual
Prioridad obturación
Prioridad abertura
Programa
Escenas
Velocidad de obturación Máxima 1/2000 s
Mínima 60 s
Modo B no
Sensibilidad (ISO) 100, 200, 400, 800, 1600, 3200
Medición Ponderada al centro
Puntual
Matricial
Otros no
Compensación de exposición -2.00 a 2.00 EV , en pasos 1/3
Balance de blancos Auto
Preconfigurados sí, 5 modos
Manual
Otros 2 memorias, ajuste fino

Sóc conscient que no és una reflex, que les òptiques no son igual (però tampoc son igual a un mòbil ni a una comptacte petita), el filtre protector te un diàmetre de 52 mm.

També sé que d'aquí un any i mig o dos compraré una de nova que encara no existeix al mercat, amb més prestacions i aportacions que encara desconeixem (per exemple fer una foto i que a diferents punts en funció de la llum, utilitzi un ASA o un altre al mateix arxiu)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7592
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. feb. 13, 2008 7:53 pm

Doncs jo tenia entès, que les millor òptiques les fa Leika...
http://en.leica-camera.com/photography/a més, fa unes càmares a l'estil retro, molt catxondes, de fet imiten una que jo tinc, antiga de veritat.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6876
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 13, 2008 8:48 pm

alucinamaripili ha escrit:Doncs jo tenia entès, que les millor òptiques les fa Leika...
http://en.leica-camera.com/photography/a més, fa unes càmares a l'estil retro, molt catxondes, de fet imiten una que jo tinc, antiga de veritat.

La meva Panasonic TZ3 porta òptica Leica


http://www.panasonic.es/fichamod.asp?co ... odeagr=295
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. feb. 14, 2008 1:17 pm

jo tinc també la panasonic FZ-50, que també es comercialitza amb marca Leica, i és la mateixa càmera, l'òptica obviament és Leica.

El que comenteu de les compactes vs reflex vé del món analògic, en digital no té res a veure,
tens les mateixes possibilitats de controlar tots els paràmetres amb algunes compactes igual que amb les reflex, i a més hi ha funcions que les compactes fan que les reflex no tene (darrerament van incorporant), com previsualització en pantalla per fer la foto i enfoc en preview en pantalla.
Com a prova d'això, si vols mirar el post de fotos, veuràs fotos meves fetes amb una Canon G5, la càmera anterior que vaig tenir, compacta, i gairebé totes les fotos que he posat són amb trípode, 4-5 segons d'exposició, focus manual, i balanç de blancs també manual.

en fí, tot un món.

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”