Algú ens ven el seu cotxe?
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Algú ens ven el seu cotxe?
Bones!
Estem buscant un cotxe de segona mà. Busquem cotxe de la categoria d'un Clio o quelcom així. Bàsicament perquè tampoc estem per gastar-nos massa diners però que tampoc sigui massa vell ja que hem de poder anar fins a Valladolid (o on sigui) quan s'escaigui. Preferim comprar un cotxe de segona mà a algú conegut per allò de la confiança. Així que, si sabeu algú, ja ens ho direu. :)
Merci! :D
Estem buscant un cotxe de segona mà. Busquem cotxe de la categoria d'un Clio o quelcom així. Bàsicament perquè tampoc estem per gastar-nos massa diners però que tampoc sigui massa vell ja que hem de poder anar fins a Valladolid (o on sigui) quan s'escaigui. Preferim comprar un cotxe de segona mà a algú conegut per allò de la confiança. Així que, si sabeu algú, ja ens ho direu. :)
Merci! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ostres miquel, ja parles com "Il Papa di Roma" (Polònia); ho fas en tercera persona; de fet no coneguem la teva xicota, jo encara penso que és virtual. No cal que ens enganyis, dius que TU vols compra-te un cotxe, i ja està

[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
De fet, el cotxe el vol ella, que no té vehicle propi i sempre n'havia tingut un. El clio se li va morir quan tornavem d'asturies, una odissea que ja us explicaré quan volgueu tot fent una cerveseta, jejeje. Un cotxe, jo? Si ja tinc moto!!! ;)kel ha escrit:Ostres miquel, ja parles com "Il Papa di Roma" (Polònia); ho fas en tercera persona; de fet no coneguem la teva xicota, jo encara penso que és virtual. No cal que ens enganyis, dius que TU vols compra-te un cotxe, i ja està![]()
Album de fotos
Album de fotos
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Hola Miquel, la meva germana, es ven el Polo, te uns cinc anys crec, el te molt i molt be, es un 1.4 16 v i te uns 60 mil km, te tots els extres haguts que tenia el cotxe, i el seu estat es molt bo, de veritat.
El ven per que al meu cunyat, li han posat un cotxet nou d'empresa, i el que tenia de renting, han pagat la diferencia i sel queden, aixi que ara es treuen el Polillo.
El ven per que al meu cunyat, li han posat un cotxet nou d'empresa, i el que tenia de renting, han pagat la diferencia i sel queden, aixi que ara es treuen el Polillo.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
-
- Presentats
- Entrades: 34
- Membre des de: dt. oct. 02, 2007 4:59 am
Bones, justament per anar a Valladolid?
La meva dona es de Valladolid, hi pujem dues o tres vegades a l'any.
No se si et pot cuadrar pero nosaltres tenim un RENAULT MEGANE 1.5 DCI 100CV del 23 de juny del 2005 amb 48.000km. Equipament molt complert, amb retrovisors mecánics, sensor de pluja, sensor de llum, climatitzador, sostre de vidre amb obertura eléctrica ... a mes tenim la extensió de garantia de 2 + 2 anys així que li queda mes d'un any de garantia oficial.
De fet el cotxe no esta anunciat enlloc ni l'hem posat a la venda encara, però em faria grácia un 7 places ja que cuan venen els sogres hem d'anar amb dos cotxes a tot arreu i si anem per ací al costat molt bé però si hem d'anar a BCN o una mica lluny...es pesat mooolt pesat.
Salut!

No se si et pot cuadrar pero nosaltres tenim un RENAULT MEGANE 1.5 DCI 100CV del 23 de juny del 2005 amb 48.000km. Equipament molt complert, amb retrovisors mecánics, sensor de pluja, sensor de llum, climatitzador, sostre de vidre amb obertura eléctrica ... a mes tenim la extensió de garantia de 2 + 2 anys així que li queda mes d'un any de garantia oficial.
De fet el cotxe no esta anunciat enlloc ni l'hem posat a la venda encara, però em faria grácia un 7 places ja que cuan venen els sogres hem d'anar amb dos cotxes a tot arreu i si anem per ací al costat molt bé però si hem d'anar a BCN o una mica lluny...es pesat mooolt pesat.
Salut!

- Avalanche
- Presentats
- Entrades: 36
- Membre des de: dl. maig 05, 2008 3:44 pm
- Ubicació: Sabadell
Jo tinc per vendre un Opel Astra (model anterior al actual), 1.600 cc, 5 portes, blau marí, 55.000 kms, revisió recent feta.
El que té és algun copet que li va fer el meu pare abans de deixar de conduir, rascadetes petites.
Encara no se ni per quin preu el puc vendre, doncs encara va a nom seu i no hem acabat de fer la paperassa pel canvi de nom.
Si t'interessa ja m'ho diràs i segur arribem a trobar un bon preu, jo el que vull és no tenir despeses extres (cotxe ja tinc el meu).
Ah! sempre ha dormit al garatge.
El que té és algun copet que li va fer el meu pare abans de deixar de conduir, rascadetes petites.
Encara no se ni per quin preu el puc vendre, doncs encara va a nom seu i no hem acabat de fer la paperassa pel canvi de nom.
Si t'interessa ja m'ho diràs i segur arribem a trobar un bon preu, jo el que vull és no tenir despeses extres (cotxe ja tinc el meu).
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Bones!druida_29 ha escrit:Bones, justament per anar a Valladolid?
Salut!
Molt em temo que es sortirà de pressupost... Quant tenies pensat demanar per ell?
Miquelpericas l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 07, 2008 10:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Home, si m'hi penges alguna foto i em fas una proposta econòmica, en podem parlar. :)avalanche ha escrit:Jo tinc per vendre un Opel Astra (model anterior al actual), 1.600 cc, 5 portes, blau marí, 55.000 kms, revisió recent feta.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Crec que es sortirà de pressupost però, quant tenies pensat demanar per ell?Vendetta ha escrit:Miquel, no ho fas pas bè, vaja ella, això. Jo tinc un familiar, crec que us aniria molt bè. Home o dona previsora val per dos, o no :lol: :lol: :lol:
Nissan primera familiar, amb uns quans km com uns 130.000.
Album de fotos
Album de fotos
- Avalanche
- Presentats
- Avalanche
- Presentats
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Merci! Ara només falta que em diguis quant demanes per ell. :)avalanche ha escrit:Et poso unes fotos del cotxe.
Album de fotos
Album de fotos
- Avalanche
- Presentats
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Li ho comento a la meva xicota a veure què li sembla. Quan el podriem veure?avalanche ha escrit:Què et sembla 3.000 euros?
Bufffff, que difícil és posar preu a les coses.... :?
Album de fotos
Album de fotos
- Avalanche
- Presentats
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82