foros/viewtopic.php?t=3172&highlight=ensurt
Tambe tinc que dir que ara tinc por de fer-ne mal de nou al peu, i tampoc m'hi ha quedat la mateixa força, entre aixo, la feina, i altres aficions (vespes, Seat 600) sense deixar la familia, donç no la he fet servir gens, mil kilometres, res mes.
La moto, te 17 mil km, disposa de suport per el top case, top case, no surt a les fotos, pero tambe el donare, proteccio del motor i de les mans, porta posada la pantalla alta, pero tambe donaria dues mes, la de serie i una mitjana.
Esta equipada amb alarma comandament a distancia.
Guardo els llibres de l'usuari, manteniment, aixi com les tres copies de les claus i els dos comandaments de l'alarma.
Fa cosa de 15 dies es va pasar la primera ITV, que es valida fins el febrer del 2011.
Els dos pneumatics, son totalment nous, son uns Michelin Sirac.
La moto, es del 2005.
El preu, 4000 euros, si la moto, es queda al foro, ja farem algun "apanyu" en el preu, i si algu esta interesat, ja es posara en contacte, es pot veure i probar a Sabadell,gracies i salutacions.








