Em Venc El Corsa........VENUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Em Venc El Corsa........VENUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Companys/es!!!!
POS AIXÒ, QUE JA ESTÀ VENUT!!!!!!!!!!!!!!!!! :cerv :cerv
POS AIXÒ, QUE JA ESTÀ VENUT!!!!!!!!!!!!!!!!! :cerv :cerv
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 06, 2009 4:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Xurrumeka
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Xurrumeka
- Presentats
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si que està com si fos nou. Molta sort en la venda! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Alucinamaripili
- Presentats
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- Sagal
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ei que el meu tambe ho esta..no veus que no surt del garatge ;)Ardnas ha escrit:Maria, que et vagi bé la venta del cotxe. Jo fa poc vaig vendre el Corsilla a uns companys de Mototurisme, per cert, el teu també es veu impecable!!! Perquè serà que els cotxes de les dones sempre estan mes ben conservats...
JEJEJEJ
Ex ...moltes coses
- Xurrumeka
- Presentats
- Sagal
- Presentats
Doncs coll...ns Maria deixa que vaigi a dormi amb la Ducati i ja vindré jo a dormir amb tu dona, no pateixis. :lol: :lol: :lol: :lol:Xurrumeka ha escrit:sou la òstia!!!!!! els tios només mimeu la moto, ara el cotxe...........si fos pel Josep, no el rentaria mai, en canvi la moto..........només li falta dormir amb ella!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
PD: que no surtim????? si no paro a casa!!!!!![]()
![]()
![]()
A dormir eh, que aqui la gent tothom comença a intrepretar coses, eh i jo a la meva edad ja no estic per trotes , eh.

- Xurrumeka
- Presentats
calla, calla........que encara hi haurà algú que dirà que això no és una pàgina de contactes........... :666Sagal ha escrit:Doncs coll...ns Maria deixa que vaigi a dormi amb la Ducati i ja vindré jo a dormir amb tu dona, no pateixis. :lol: :lol: :lol: :lol:Xurrumeka ha escrit:sou la òstia!!!!!! els tios només mimeu la moto, ara el cotxe...........si fos pel Josep, no el rentaria mai, en canvi la moto..........només li falta dormir amb ella!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
![]()
![]()
A dormir eh, que aqui la gent tothom comença a intrepretar coses, eh i jo a la meva edad ja no estic per trotes , eh.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
vaja ja le tornada a cagar, doncs saps que...... quants Kms. porta el cotxe, jejejejejejejeXurrumeka ha escrit:calla, calla........que encara hi haurà algú que dirà que això no és una pàgina de contactes........... :666Sagal ha escrit:Doncs coll...ns Maria deixa que vaigi a dormi amb la Ducati i ja vindré jo a dormir amb tu dona, no pateixis. :lol: :lol: :lol: :lol:Xurrumeka ha escrit:sou la òstia!!!!!! els tios només mimeu la moto, ara el cotxe...........si fos pel Josep, no el rentaria mai, en canvi la moto..........només li falta dormir amb ella!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
![]()
![]()

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
:b9 :b9 :b9 Tu Sagal sempre preuocupante de mantenir distret el forum.Xurrumeka ha escrit:calla, calla........que encara hi haurà algú que dirà que això no és una pàgina de contactes........... :666Sagal ha escrit:Doncs coll...ns Maria deixa que vaigi a dormi amb la Ducati i ja vindré jo a dormir amb tu dona, no pateixis. :lol: :lol: :lol: :lol:Xurrumeka ha escrit:sou la òstia!!!!!! els tios només mimeu la moto, ara el cotxe...........si fos pel Josep, no el rentaria mai, en canvi la moto..........només li falta dormir amb ella!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
![]()
![]()
- Xurrumeka
- Presentats
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Xurrumeka
- Presentats
- Sagal
- Presentats
Ostia, ho sento Maria, tinc que continuar tenunt viu el foro que diu en Vendetta, peró son molts Kms..... m'estimo més venir a dormir. :lol: :lol: :lol: :lol:Xurrumeka ha escrit:el Corsa té 70.243 Kms.......... :Saltant :Saltant :Saltant :SaltantOscar ha escrit:Ara es posa això interessant,on dieu que s´ha
d´anar a dormir? :lol: :lol:
I si vols podem parlar dels Kms. es clar, ah per cert per mi pot venir l'Oscar també eh, cap problema. Sempre i quant i estigui interessat es clar

- Alucinamaripili
- Presentats