Anem per feina: Va, que estem de rebaixes: 5.000 eurets!! :eyes Millor oferta 4.800 i és vostra :eyes :eyes :eyes :eyes
BMW F650GS matriculada al 2006, de color gris-blavós metalitzat.
37000 kms, gairebé tots per asfalt, poca pista i en tot cas sempre a ritme trankil.
Guardada sempre en garatge.
Revisions al dia en concessionari oficial + alguna d'extra en mecànic de confiança, s'ha de cuidar bé la màquina.
Model amb ABS desconectable, intermitents d'emergència, doble bujia d'encesa, punys calefactables, una presa de 24v i caballet central.
Equipament extra: pantalla alta fumada bmw, maletes laterals Vario (ampliables) bmw, bossa sobre-dipòsit bmw, cofre Givi Maxia de 52litres amb respatller acoltxat, protectors de mans.
Preu: [strike]5.200 eurets[/strike], tansferència apart.
Moto resistent i de consum irrisori, tinc calculat uns 4l/100Km aprox sense apretar-la, sobre uns 330-340km abans d'entrar reserva amb un dipòsit en funció de la conducció, és clar.
Em sembla que no em deixo res més, així que pugui, penjo més i millors fotos. Si algú vol qualsevol tipus d'informació extra, estaré encantat de respondre sense cap mena de compromís, també puc enviar més fotos per mail si convé.

més fotos aquí