Ens veiem a Tarragona!
Moderador: Airald
Si però només he posat un menú o sigui que mengem per un.Napoleon ha escrit:Xavier ha escrit:Jo també m'he apuntat. Molt pràctic. Us felicito.
Fins aviat!Veig que us heu convidat a vosaltres mateixos. Que penseu venis dos cops????Xibeca ha escrit:M'apunto!
Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk![]()
![]()
Jordi ha escrit:Observo que, si no m'inscric, no tinc l'oportunitat de veure les opcions del menú. Ho podríeu corregir, si Us plau?
Gràcies per tot,
Jordi
Puedes iniciar el proceso de inscripción y luego cancelar...Jordi ha escrit:Observo que, si no m'inscric, no tinc l'oportunitat de veure les opcions del menú. Ho podríeu corregir, si Us plau?
Gràcies per tot,
Jordi
Això vol dir que faràs la ruta segons el menú que hi hagi???Jordi ha escrit:Observo que, si no m'inscric, no tinc l'oportunitat de veure les opcions del menú. Ho podríeu corregir, si Us plau?
Gràcies per tot,
Jordi
L'inconvenient el té la gent que vol veure el menú però no està donada d'alta al fòrum, com ara les parelles que ens acompanyen o gent a la que convides: ells/es no tenen accés al formulari i no poden fer això d'iniciar la inscripció i cancel·lar-la. Jo també soc del parer que aniria bé que el menú estigués escrit a la descripció de la sortida, ja que sinó, estàs obligat a cantar-los el menú si el volen saber.Paco64 ha escrit:Puedes iniciar el proceso de inscripción y luego cancelar...Jordi ha escrit:Observo que, si no m'inscric, no tinc l'oportunitat de veure les opcions del menú. Ho podríeu corregir, si Us plau?
Gràcies per tot,
Jordi
Enviado desde mi Redmi Note 4 mediante Tapatalk
Marc ha escrit:L'inconvenient el té la gent que vol veure el menú però no està donada d'alta al fòrum, com ara les parelles que ens acompanyen o gent a la que convides: ells/es no tenen accés al formulari i no poden fer això d'iniciar la inscripció i cancel·lar-la. Jo també soc del parer que aniria bé que el menú estigués escrit a la descripció de la sortida, ja que sinó, estàs obligat a cantar-los el menú si el volen saber.Paco64 ha escrit:Puedes iniciar el proceso de inscripción y luego cancelar...Jordi ha escrit:Observo que, si no m'inscric, no tinc l'oportunitat de veure les opcions del menú. Ho podríeu corregir, si Us plau?
Gràcies per tot,
Jordi
Enviado desde mi Redmi Note 4 mediante Tapatalk
Bé, és que com hagi de venir de Girona a Tarragona sota zero, potser em "rajo".Merce Orriols ha escrit:Hola!!! Nosaltres també vindrem!!
L'Esteve com sempre només a dinar.
Fins el dia 20!!! I esperem que no faci molt fred...
Enviado desde mi Mi A2 Lite mediante Tapatalk