DIA: 8 de juliol de 2018
LLOC: GUALBA

Moderador: Airald
Si véns tindràs un tallat pagat a mitja ruta!!!! HahahahahahhahaVendetta ha escrit:Sortideta a prop de Sant hilari..
Piscineta...
I a mes opcions de posar boles, al hollo..
Retrobament
Temptat estic de vindre sembla sortidetaperò em serà dificil, potser us passarè a saludar.
![]()
Ja seria hora, que sembla que t'amaguis, collonsVendetta ha escrit:Sortideta a prop de Sant hilari..
Piscineta...
Retrobament
Temptat estic de vindre sembla sortidetaperò em serà dificil, potser us passarè a saludar.
![]()
Alucinamaripili ha escrit:A veure.....
Com que sóm tants, els autocars de l'ú al 49, sortiran a les 10, i del 49 al 99, sortiran a les 10.15
no us apileu davant les portes, els seients van numerats, entreu ordenadament
TOTS AMB EL D.N.I. CLAVAT AL FRONT AMB UNA XIXXETA!!!
Tranquil.... ja tramitarem el lloguer d’un autocar més només per tu!!!Angel ha escrit:Aquesta vegada fora de termini,
Perdoneu el retard però fins avui no m’he pogut comprometre a aquesta sortida.
Si faig anar malament a la organització, cap problema, vindria solament a la ruta però si encara se’m pot fer un raconet,... per dinar voldria:
Fideua i gambes.
Apa, fins diumenge.
Ejem ejem.. no me fio un pelooo de tuuuKinder ha escrit:Si véns tindràs un tallat pagat a mitja ruta!!!! HahahahahahhahaVendetta ha escrit:Sortideta a prop de Sant hilari..
Piscineta...
Retrobament
![]()
Una mica si, que quan vinc sempre em diuen el que he de fer..Alucinamaripili ha escrit:Ja seria hora, que sembla que t'amaguis, collonsVendetta ha escrit:Sortideta a prop de Sant hilari..
Piscineta...
Retrobament
![]()