Suposo que soc el primer en tenir-lo. No em feia gaire gràcia gastar-me els 399 euros que costa per internet i resulta que l'he trobat en una botiga per 330 i pico euros, per lo que em vaig animar a fer la despesa. També va ajudar el fet de que un company estià interessat en comprar-me el meu Rider I que va de meravella.
Què hi ha de nou? (comparat amb el Rider I)
Es pla, com els Garmin, no te aquella visera. Tot i així, l'he provat amb llum i es veu bastant millor que l'anterior.
Porta (comprar apart) targeta microSD, això deu voler dir que els amants de "trastejar-lo" podran jugar-hi una bona estona.
El suport, força xulo i petit, permet orientar el navegador en posició vertical per veure la ruta com millor ens convingui. (a mi em va funcionar ahir, alguna cosa he desconfigurat i ara no sé com fer-ho)
Porta mapes de tot Europa "para toda la vida". El que duia instalat d'origen era del febrer 2015 i ara, al conectar-lo al PC, m'ha actualitzat el mapa, els radars i no se que més, suposo que el firmware.
Els itineraris ja no son amb extensió ITN, sinó GPX.
Per la part (que em sembla) negativa:
No hi ha tantes opcions de pantalla, colors, fletxes i detalls per mostrar a la barra d'estat (que ja no és una barra sinó una transparència a la dreta del mapa).
Seleccionar algunes opcions "d'accés ràpid" tan sols picant a la pantalla ja no és possible. Per qualsevol cosa s'ha de navegar pels menús.
Com que el suport tipus RAM que incorpora per fixar-lo a la moto em sembla mal acabat i "armatoste", me'n he fet un amb polímer, el qual si va bé, el faré amb alumini negre.
A mida que vagi descobrint coses, les aniré posant. Ara us deixo unes imatges que he tret d'Internet.