My Route-app

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderador: Airald

Respon
VMan
Presentats
Entrades: 850
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

My Route-app

Entrada Autor: VMan » dg. gen. 05, 2025 2:15 pm

Com que veig que esta animat el tema app's per navegació ,us proposa aquesta també!.
Jo he provat aquesta com recolzament al navigator de bmw ,sobretot quant fem viatges llarcs i va prou bé, tant per crear rutes com per navegar !!!,no sé si algu l'ha provat que n'opineu?

Airald
Presentats
Entrades: 941
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: My Route-app

Entrada Autor: Airald » dg. gen. 05, 2025 7:58 pm

Jo l'he provat i no m'ha acabat de convèncer. Si vens a la formació, podràs donar una opinió més bona de cara a una comparativa. Crec que en Roger és la que fa servir.

Salut.
Imatge

VMan
Presentats
Entrades: 850
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dg. gen. 05, 2025 8:06 pm

Airald ha escrit:
dg. gen. 05, 2025 7:58 pm
Jo l'he provat i no m'ha acabat de convèncer. Si vens a la formació, podràs donar una opinió més bona de cara a una comparativa. Crec que en Roger és la que fa servir.

Salut.
ok,m'he apuntat a la formació :catok

Napoleon
Presentats
Entrades: 1839
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dv. gen. 10, 2025 1:53 pm

Jo la faig servir de fa temps. Tant per crear rutes, com per baixar-les, sempre m'ha anat perfecte. Val a dir que ha millorat molt i que les actualitzacions periòdiques fan que la navegació sigui cada cop millor. :catok
També té la possibilitat de navegar en mode ruta o en mode track. L'única pega que li trobo, és que no va en català! -ops
Tot i això, ja se sap que per a gustos, colors!!!!! :riure
Salut :catok
Jo tampoc vaig en BMW

Siono1000
Presentats
Entrades: 2555
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. maig 01, 2025 9:18 pm

Jo també faig servir aquesta.
Són els mateixos que varen desenvolupar el TYRE que a mi m'anava molt bé i quan es varen passar a MYROUTEAPP jo també vaig emigrar amb ells.
Com diu en Roger, la pega és que no hi ha l'opció en català. El TYRE sí que la tenia, però amb la modernitat va saltar el català del catàleg.
Jo no tinc cap coneixement dels altres programes, mai n'he fet servir cap més, o sigui que no puc comparar-lo amb cap altre.

A mi en va bé i com a boomer de manual que soc no em cal provar-ne cap més. -frustrated

No se la resta, però aquest te una opció que per mi a l'hora de fer rutes és del tot imprescindible: El mapa MICHELIN.
Abans mirava a Viamichelin per veure per on anar i després a Myrouteapp marcava la ruta. Ara ja no cal.

No sé vosaltres, però jo miro el Google i no m'assabento de les carreteres. Em costa molt i molt veure la diferència entre autovies, nacionals, comarcals i locals, diria que els que hem funcionat molts anys amb mapes ens costa força el Google. També el mètode de decidir quina població hi posen i quina no em costa d'entendre força, no segueix cap sistema dels que estem acostumats, potser fan servir els habitants com a mètode o una altra cosa d'aquestes que es poden mesurar, però t'obliguen a estar ampliant i desempliant tota l'estona per veure a on ets en el mapa. Són Ianquis i no coneixen res de la civilització i cultura del món antic. Al Michelin dono una ullada i ja tinc força clar per on vull anar.
A mi em va bé el Myrouteapp.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “El racó del GPS”