Tinc una BMW R12 i utilitzo l'app de BMW en el meu mòbil (aquest model no disposa d'una pantalla gran ja instal·lada), però això d'anar posant i treient el mòbil no m'acaba de fer el pes perquè has de posar-lo i treure'l cada cop i això inclou si pares a repostar i vols pagar amb el mòbil o si fas una aturada curta i vols fer alguna foto.
Per això, havia pensat fer servir un segon mòbil, però he vist que hi ha tablets "rugeritzades", que ja estan preparades per suportar aigua i pols i tenen suports específics per a la moto i viseres per evitar reflexos. Això ja em convenç més i, si a sobre afegeixes que a Aliexpress en trobes per menys de 50€, sembla una bona opció, tot i que tinc alguns dubtes:
- S'ha d'utilitzar obligatòriamentcom a pantalla reflex del mòbil o es pot utilitzar independent del mòbil?
- Si ha de "xupar" del mòbil, llavors necessito tenir la tablet i el mòbil connectats a l'alimentació per no quedar-me sense bateria, no?
- Se li pot instal·lar l'app de BMW?
- Si no es pot instal·lar, es pot fer quelcom per controlar-la amb els comandaments de la moto, tal i com faig amb el mòbil i l'app de BMW?
- Em recomaneu alguna altra app per navegar que sigui de franc i a prova de tontos?
- Necessita connexió de dades o baixant-te els mapes ja pot funcionar?
- He vist que n'hi ha amb bluetooth que et permet connectar-la a dos dispositius alhora, per tant entenc que és important, però què més he de mirar que tingui?
- Si tot això que estic dient és un autèntic desgavell, quina solució tinc?
Meerci a tots per l'ajuda!