Catalunya - Mali »» La Crònica I Les Fotos
Moderador: Airald
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Re: Catalunya - Mali »» La Crònica I Les Fotos
Ra-mon,
He anat llegint i admirant les fotografies que has anat posant a mode de capítols durant aquestos darrers dies en els que em dominaven les ganes de saber mes coses del teu viatge i finalment avui he tingut la satisfacció al conèixer el desenllaç d’aquesta aventura.
Renoi nen!!, nomes em venen a la ment elogis per a tu, i si mes no, se’m queden curts davant d’aquesta tasca humanitària amb viatge ple d’entrebancs superats a la perfecció. Moltes felicitats.
Gracies per deixar-nos gaudir de les teves vivències.
He anat llegint i admirant les fotografies que has anat posant a mode de capítols durant aquestos darrers dies en els que em dominaven les ganes de saber mes coses del teu viatge i finalment avui he tingut la satisfacció al conèixer el desenllaç d’aquesta aventura.
Renoi nen!!, nomes em venen a la ment elogis per a tu, i si mes no, se’m queden curts davant d’aquesta tasca humanitària amb viatge ple d’entrebancs superats a la perfecció. Moltes felicitats.
Gracies per deixar-nos gaudir de les teves vivències.
Salutacions moteres.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Ramon, jo, ja no sé que dir-t'he. Perqué crec que ja t'ho han dit tot. Crec que la gent com tu fan molta falta a aquesta gent que tan en depen. En condicions normals, crec que tothom (o gairebé) faria aquest viatge, però tal i com estan les coses, mirem a la gent com vosaltres con una gent decidida i amb uns coll**ns com a "toros".
Gràcies per la crònica, les fotos (espectaculars) i per la feina feta.
:bow :bow
Gràcies per la crònica, les fotos (espectaculars) i per la feina feta.
:bow :bow
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Una mica de música !
Últimament estant molt de moda Amadou & Mariam amb el Dimanche à Bamako, sobretot des de que en Manu Chao ha col·laborat amb ells:
[youtube]67Wlo001On8[/youtube]
Un altre músic molt escoltat és en Salif Keita
[youtube]GBhtDJUVgLg[/youtube]
Però potser el músic més internacional sigui l'Ali Farka Touré, gran músic de blues mort fa poc.
[youtube]bA__bM7abhg[/youtube]
Últimament estant molt de moda Amadou & Mariam amb el Dimanche à Bamako, sobretot des de que en Manu Chao ha col·laborat amb ells:
[youtube]67Wlo001On8[/youtube]
Un altre músic molt escoltat és en Salif Keita
[youtube]GBhtDJUVgLg[/youtube]
Però potser el músic més internacional sigui l'Ali Farka Touré, gran músic de blues mort fa poc.
[youtube]bA__bM7abhg[/youtube]
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
M´hi llegit la crònica tot d´una.
No sé que m´impresionat més si la crònica o les vostres vivències.
Mentre quedi gent així com vosaltres amb ganes de fer coses pels demés , anirem bé .
També veure l´expresió de la gent d´alla baix, que amb tant poques coses materials sempre fan una Festa Major amb qualsevol cosa.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
No sé que m´impresionat més si la crònica o les vostres vivències.
Mentre quedi gent així com vosaltres amb ganes de fer coses pels demés , anirem bé .
També veure l´expresió de la gent d´alla baix, que amb tant poques coses materials sempre fan una Festa Major amb qualsevol cosa.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 23, 2009 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Escamot Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 23
- Membre des de: dv. nov. 06, 2009 5:16 pm
tenint en compte com està el pati, ens treiem el barret davant iniciatives com aquesta, enhorabona!!!
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Ostres!!
M'havia perdut aquesta crònica (culpa de la feina del Nadal).
Poca cosa queda per dir que no s'hagi dit ja, amb cròniques com aquesta et poses al lloc de l'aventurer i et fa "viure"
el viatge, i a més fent una tasca generosa i humanitària.
Ra-mon gràcies per fer-nos-en "deu" cèntims!!! :cerv
Entre la de'n Panotxa i aquesta he passat unes estones ben entretingudes i amb més ganes cada vegada
d'anar a trepitjar sorra....
M'havia perdut aquesta crònica (culpa de la feina del Nadal).
Poca cosa queda per dir que no s'hagi dit ja, amb cròniques com aquesta et poses al lloc de l'aventurer i et fa "viure"
el viatge, i a més fent una tasca generosa i humanitària.
Ra-mon gràcies per fer-nos-en "deu" cèntims!!! :cerv
Entre la de'n Panotxa i aquesta he passat unes estones ben entretingudes i amb més ganes cada vegada
d'anar a trepitjar sorra....
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV