No havia vist aquest fil :(
Cabreta a mi tambe m´agrada anar disseccionant els Pirineus com has dit per aqui a dalt.
De fet jo no he fet mai la transpirinaica, ni me l´he plantejada per aquest mateix motiu. Vull anar vall per vall descobrin tots els tresors ocults dels pirineus. No se si ho aconseguire mai, pero es la meva intencio.
La zona que marques l´he fet de passada baixant dels castells catars de Carcassone i foix,pero ho vaig fer tot per carreteres principals per que havia anat de "descoberta" mes amunt i anava de tornada.
En aquesta zona hi ha moltes carreteres i carreteretes (que m´encanten mes) per disfrutar.
Jo quant investigo per els colls de frança el que faig es buscar mapes mes bons que els de google (tipus via michelin). En aquell et surt els colls de mutanya,boscos,..... i aleshores en pagines de cliclistes (auqests es posen a tot arreu) miro el que comenten del port (duresa, asfaltat o no,pendents,paissatge,....)
Encara falta, per el que sembla que surtis a fer aquesta ruta, pero jo ja estic esperant les fotos ;)
Ajuda Escapada Pirinenca
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Ajuda Escapada Pirinenca
Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ajuda Escapada Pirinenca
Ei, monsieur Steelman, ja trobava extrany no llegir-te per aquí ;)
Ja ho veus, si tot va bé faré l'escapadeta durant la segona quinzena de març.
Estic mirant i remirant, ja que quan vaig començar no coneixia gens la zona i estic "flipant" amb el què estic trobant, sembla que serà d'allò més interessant. En Feisser em va passar un enllaç de 360 cities molt interessant. Sembla ser que és una zona poc explotada turísticament (cosa que m'encanta) i més aviat freqüentada per senderistes i ciclistes o sigui que la cosa promet bastant. La pàgina d'Haut-couserans és molt interessant i de força ajuda.
En fi, ja aniré comentant per on va el tema... :roll:
Per cert, respecte als mapes, tinc la col.lecció Zoom (de Michelin) de la zona que vaig comprar a França l'any passat i són molt complerts, si vols ja et passaré els números de referència. Jo encara vaig sense GPS, o sigui que encara soc dels romàntics que paren a mirar el mapa de paper per saber per on perdre's... :oops:
Ja ho veus, si tot va bé faré l'escapadeta durant la segona quinzena de març.
Estic mirant i remirant, ja que quan vaig començar no coneixia gens la zona i estic "flipant" amb el què estic trobant, sembla que serà d'allò més interessant. En Feisser em va passar un enllaç de 360 cities molt interessant. Sembla ser que és una zona poc explotada turísticament (cosa que m'encanta) i més aviat freqüentada per senderistes i ciclistes o sigui que la cosa promet bastant. La pàgina d'Haut-couserans és molt interessant i de força ajuda.
En fi, ja aniré comentant per on va el tema... :roll:
Per cert, respecte als mapes, tinc la col.lecció Zoom (de Michelin) de la zona que vaig comprar a França l'any passat i són molt complerts, si vols ja et passaré els números de referència. Jo encara vaig sense GPS, o sigui que encara soc dels romàntics que paren a mirar el mapa de paper per saber per on perdre's... :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.