Apreciats senyors,
aquesta setmana santa un servidor s'ha decidit a conèixer la zona on vostès tenen una seu social de la seva cooperativa, la zona d'Albi.
Si tinguessin un moment del seu preuat temps i volguessin explicar-me carreteres, llocs i restaurants dignes d'una visita, els estaria molt agraït.
Moltes gracies per endavant.
Salut
Voldria Consell Dels Senyors De Hijpanitat
Moderador: Airald
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Re: Voldria Consell Dels Senyors De Hijpanitat
Has fet bè de demanar consell.
I és que em sembla que l'SGAE (Societat Governadora d'Albì amb Eijpanitat), un futur subdepartament d'Hijpanitat, tenen previst oferir serveis varis previ pagament. Però aprofita ara, que aviat no podràs ni nomenar el nom d'Albì i voltants.
Jo de forma gratuíta i aixi a primer cop d'ull nomès et puc recomenar el Cotton Club, per el centre d'Albì.
Per a la resta deixa't guiar pels aires d'aquella zona, son uns aires bons i savis. O potser algun membre t'hi dona encara millor consell.
I és que em sembla que l'SGAE (Societat Governadora d'Albì amb Eijpanitat), un futur subdepartament d'Hijpanitat, tenen previst oferir serveis varis previ pagament. Però aprofita ara, que aviat no podràs ni nomenar el nom d'Albì i voltants.
Jo de forma gratuíta i aixi a primer cop d'ull nomès et puc recomenar el Cotton Club, per el centre d'Albì.
Per a la resta deixa't guiar pels aires d'aquella zona, son uns aires bons i savis. O potser algun membre t'hi dona encara millor consell.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Voldria Consell Dels Senyors De Hijpanitat
[quote user="Vendetta" post="112339"]Has fet bè de demanar consell.
Per a la resta deixa't guiar pels aires d'aquella zona, son uns aires bons i savis. O potser algun membre t'hi dona encara millor consell.[/quote]
Quins records....
Per a la resta deixa't guiar pels aires d'aquella zona, son uns aires bons i savis. O potser algun membre t'hi dona encara millor consell.[/quote]
Quins records....