II festa Popular de la Moto Roquetes

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

II festa Popular de la Moto Roquetes

Entrada Autor: Steelman » dc. març 28, 2007 8:49 pm

Estimats amics/gues,

el diumenge vinent, dia 1 d'abril, esteu convidats a la II Festa Popular de la Moto a Roquetes. Aquesta festa és lliure i estarà oberta a tot tipus de ciclomotors, motocicletes, quads i trikers.
El lloc de la concentració serà a les 9:30 hores a l'Hort de Cruells. A les 10:00 hores farem una petita sortida per les poblacions veïnes dels Reguers i Jesús, perquè tot tipus de motos puguin acompanyar-nos en aquesta volta. Un cop arribem a les 11:00 hores farem un esmorzar popular per a tot aquell que vingui en moto.

També s'atorgaran tres premis. Un premi a la persona vinguda de més lluny, al pilot més jove i al pilot de més edat.

En aquesta segona festa volem retre homenatge al món de la moto en general, perquè tothom que vulgui hi pugui participar.
Ex ...moltes coses

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dc. març 28, 2007 10:21 pm

No serà pas una sortida al estil "ejercito de Pancho Villa", on es barrejen tota classe de motos, motoristes i alcohol!?!?!?!?. En conec una d'aquestes i no m'agrada gens. :? :? :? :?
... eppur si muove.!!!

valantains
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 12:40 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: valantains » dc. març 28, 2007 11:18 pm

:enfaduu

Tonet,

Segur que serà com tu dius :?

La meva religió no em permet anar a concentracions a on hi vagin trikers i quads.

:enfaduu
“Quan el mal ve d’Almansa, a tots alcança”

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”