Ruteta
Moderador: Airald
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: Ruteta
que disfruteu molt :D
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D ja som aqui ,poso unas fotos i la ruta en un dias :D :D
:ban objectiu complert :ban

aquest es el far de john o'groats :D

:ban objectiu complert :ban
aquest es el far de john o'groats :D
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 17, 2010 11:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Benvinguts Minino's !
Espero que hagueu tingut un bon viatge, almenys el temps si que l'haureu ensopegat perquò no crec que us hagi plogut gaire, oi ?
Espero que hagueu tingut un bon viatge, almenys el temps si que l'haureu ensopegat perquò no crec que us hagi plogut gaire, oi ?
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Benvinguts. He tingut de mirar on és això de Thurso. Per les fotos sembla molt maco. una mica lluny per una sortideta de Mototurisme, però queda arxivat com a ruta per fer algun dia.
Esperem la crònica
Esperem la crònica
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Benvinguts, però que no s'acabi amb aquestes fotos eh, volem una crònica.
Vinga ens veiem a Vic i a dinar i tot que veig que t'has aprimat i no potser això, eh ;)
Vinga ens veiem a Vic i a dinar i tot que veig que t'has aprimat i no potser això, eh ;)

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Benvinguts a casa. :kiss :kiss
Ja tinc ganes de llegir la crónica :form :form :form :form :form
Per cert, une fotos molt i molt maques.
Molta pluja?????
Molta pluja?????
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvinguts a casa de nou. Esperem una miqueta de crònica, val? :D
Fins demà.
P.D 1 : Maletes noves????? :mrgreen:
P.D 2 : sembles el Rambo amb aquests pantalons. :eyes Són Dragginjeans, oi?
Fins demà.
P.D 2 : sembles el Rambo amb aquests pantalons. :eyes Són Dragginjeans, oi?

- Minino
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="128462"]Benvinguts a casa de nou. Esperem una miqueta de crònica, val? :D
Fins demà.
P.D 2 : sembles el Rambo amb aquests pantalons. :eyes Són Dragginjeans, oi?[/quote]
:b9 :b9 no randy, ..............no, eren els únics que em podia posar en aquesta botiga, i les maletes et puc dir que vaig trobar a faltar les made in minino, la minina anava més còmoda amb les made in minino :b9 :b9
[quote user="Mareta" post="128461"]Benvinguts a casa. :kiss :kiss
Molta pluja?????[/quote]
aigua "una Jarta"encara tenim peixos als peus[quote user="Ra-mon" post="128453"]Benvinguts Minino's !
Espero que hagueu tingut un bon viatge, almenys el temps si que l'haureu ensopegat perquò no crec que us hagi plogut gaire, oi ?[/quote]
molta aigua mes que als llacs
Fins demà.
P.D 2 : sembles el Rambo amb aquests pantalons. :eyes Són Dragginjeans, oi?[/quote]
:b9 :b9 no randy, ..............no, eren els únics que em podia posar en aquesta botiga, i les maletes et puc dir que vaig trobar a faltar les made in minino, la minina anava més còmoda amb les made in minino :b9 :b9
[quote user="Mareta" post="128461"]Benvinguts a casa. :kiss :kiss
Molta pluja?????[/quote]
aigua "una Jarta"encara tenim peixos als peus[quote user="Ra-mon" post="128453"]Benvinguts Minino's !
Espero que hagueu tingut un bon viatge, almenys el temps si que l'haureu ensopegat perquò no crec que us hagi plogut gaire, oi ?[/quote]
molta aigua mes que als llacs
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Minino
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="128455"]Benvinguts. He tingut de mirar on és això de Thurso. Per les fotos sembla molt maco. una mica lluny per una sortideta de Mototurisme, però queda arxivat com a ruta per fer algun dia.
Esperem la crònica[/quote]
[quote user="Sagal" post="128460"]Benvinguts, però que no s'acabi amb aquestes fotos eh, volem una crònica.
Vinga ens veiem a Vic i a dinar i tot que veig que t'has aprimat i no potser això, eh ;)[/quote]
gracies nois la cronica lo mes aviat posible........dema em recupero :D :D no sigui que s'em caiguin els pantalons :D :D :D
Esperem la crònica[/quote]
[quote user="Sagal" post="128460"]Benvinguts, però que no s'acabi amb aquestes fotos eh, volem una crònica.
Vinga ens veiem a Vic i a dinar i tot que veig que t'has aprimat i no potser això, eh ;)[/quote]
gracies nois la cronica lo mes aviat posible........dema em recupero :D :D no sigui que s'em caiguin els pantalons :D :D :D

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Ben retornats companys , semble que os ho heu pasat mol bè, dema ens expliqueu mes cosetes a vic
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Moltes felicitats parella, una sortideta com cal!!!!!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ben retornats a casa Andres i Nuri.
Ja en's explicareu que tal Escocia que molta gent hi va amb moto i diuen que val molt la pena.
També la tenim pendent aquesta sortida de fa anys... :???:
El tema de la pluja ja és un clasic quant vas en moto, no és pot tenir tot. ;)
Salut.
Ja en's explicareu que tal Escocia que molta gent hi va amb moto i diuen que val molt la pena.
Salut.
Salut i kilómetres
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Sou la repera, a aquest pas batreu tots els rècords!!!!
I a sobre, quan aparca la moto, agafa el TIR i, ves tu a saber, se'n torna a Escòcia per fer un transport!!! Quantes vegades has passat la frontera de França??? Ho has comptat???
I per mes "recochineo" un dia i mig desprès d'arribar a casa se'n venen a fer la Osonenca i, un cop dinats, s'apunta a la tornada per Sant Julià de Vilatorta. Sou els meus herois!!!!!
Jordi "Prony"
I a sobre, quan aparca la moto, agafa el TIR i, ves tu a saber, se'n torna a Escòcia per fer un transport!!! Quantes vegades has passat la frontera de França??? Ho has comptat???
I per mes "recochineo" un dia i mig desprès d'arribar a casa se'n venen a fer la Osonenca i, un cop dinats, s'apunta a la tornada per Sant Julià de Vilatorta. Sou els meus herois!!!!!
Jordi "Prony"
- Sergi3
- Presentats
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Quines fotos mes xules, haveure si en poses unes poques més ;)
I esperem la cronica, eh!!!
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Que tingueu molt bon viatge ,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sacot" post="128812"]Que tingueu molt bon viatge , [/quote]
Jordi, t'has de ficar, quan puguis, una mica al corrent sobre el fòrum, perquè ja han tornat. :lol:
Jordi, t'has de ficar, quan puguis, una mica al corrent sobre el fòrum, perquè ja han tornat. :lol:

- Minino
- Presentats
[quote user="cabirol" post="128487"]Ben retornats companys , semble que os ho heu pasat mol bè, dema ens expliqueu mes cosetes a vic[/quote][quote user="Sidru" post="128550"]Moltes felicitats parella, una sortideta com cal!!!!!!![/quote][quote user="Siono1000" post="128559"]Ben retornats a casa Andres i Nuri.
Salut.[/quote]
Gràcies nois, Escocia està be pero no hi tornariem, a Noruega si, la pluja ja se sap a estones.
[quote user="prony" post="128690"]Sou la repera, a aquest pas batreu tots els rècords!!!!
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi si busco les agendes, podria comptar les vegades que he creuat la frontera veina, pero no ho faré que ara estic molt ocupat, ara que ja he comensat a trevallar habiam si puc fer algo de la cronica. No se si aquesta setmana haure de pujar a Italia. El dimarts pasat vam estar uns 4 dies per el pirineu catala-frances-andorrà i aragones amb els Mininos Jr. i ens va enxampar el Mamut (el Sr. Jaume del VSTROM) a la bensinera. Ja posarem la crónica primer que la d'Escocia que es mes curta
Jaume i Mininos family

Port de la Bonaigua

Gracies, estava pensant en anar amb vosaltres als Monegros, pero no arrivo a tot, ja m'agradaria ja.
Salut.[/quote]
Gràcies nois, Escocia està be pero no hi tornariem, a Noruega si, la pluja ja se sap a estones.
[quote user="prony" post="128690"]Sou la repera, a aquest pas batreu tots els rècords!!!!
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi si busco les agendes, podria comptar les vegades que he creuat la frontera veina, pero no ho faré que ara estic molt ocupat, ara que ja he comensat a trevallar habiam si puc fer algo de la cronica. No se si aquesta setmana haure de pujar a Italia. El dimarts pasat vam estar uns 4 dies per el pirineu catala-frances-andorrà i aragones amb els Mininos Jr. i ens va enxampar el Mamut (el Sr. Jaume del VSTROM) a la bensinera. Ja posarem la crónica primer que la d'Escocia que es mes curta
Jaume i Mininos family
Port de la Bonaigua
Gracies, estava pensant en anar amb vosaltres als Monegros, pero no arrivo a tot, ja m'agradaria ja.

- Minino
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="128748"]Quines fotos mes xules, haveure si en poses unes poques més ;)
:cerv[/quote]
Ara que ja hem començat a trevallar habiam si tenim temps i anem fen la cronica, es que hem de revisar unes 6000 fotos, tirarne unes cuantes, etc.
Us possem alguna mes

:cerv[/quote]
Ara que ja hem començat a trevallar habiam si tenim temps i anem fen la cronica, es que hem de revisar unes 6000 fotos, tirarne unes cuantes, etc.
Us possem alguna mes