De Manresa A La Pobla De Lillet: 150 Km "uff"-road

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

De Manresa A La Pobla De Lillet: 150 Km "uff"-road

Entrada Autor: Fazer i Nina » dg. ago. 22, 2010 10:49 pm

Una ruta que fa temps que tènia ganes de fer era aquesta. He tingut la oportunitat de fer-la aquest cap de setmana i hem pogut treure les DRZ que teníem en el dic sec des de fa 2 mesos, així que ha servit com a entrenament per a la nova temporada. El dia ha estat fenomenal perquè no feia massa calor, ha plogut la setmana passada i encara que no hi havia massa fang, alguns trams estaven divertits i hi havia de pols el just.

El track de la ruta ha estat una barreja de rutes conegudes meves i altres desconegudes que he anat enllaçant. Ens ha sortit algun que un altre tram "entretenidillo" i el resultat final han estat 150 km dels quals 20 han estat d'asfalt i perquè hem volgut.

Ens ajuntem els amics Cherokee, entusiasmat de com va la seva XT per muntanya, el gran Sasa2r, el meu co-guia que on jo em perdo ell em rectifica i on ell es perd jo també, el gran PepeR1 amb la seva fina conducció, i hem tingut el gust de retrobar-nos amb LuisH6 que esperem que s'ho hagi passat bé i li hagi servit d'entrenament per a setembre.

Comencem sortint de Manresa en direcció Sallent (per camins entre nous i semiconeguts pels quals ens vam perdre una mica però ens va valdre per aprendre rutes noves.

Una curiositat: aquesta muntanya de sal són els residus de la mina de potasa de Sallent

Imatge

Parada a Sant Martí de Serrahima

Imatge

Esmorzar de forquilla a Prats de Lluçanès ben guanyat després d'uns quants quilòmetres de pistes amb una mica de calor. No hi ha fotos perquè no va donar temps de treure la càmera, només en tenim l'entrada de la fonda, molt recomanable tant el servei com el menjar i el preu.

Imatge

Una vegada ben menjats i servits vam engegar direcció a la riera de Merlès sempre per pistes

Imatge

Foto de la riera des del pont al costat d'un camping

Imatge

Comencen els primers passos d'aigua, que sempre van bé per refrescar-se els peus i alguna una mica més per anar ben fresqueta

Imatge

Imatge

Imatge

Arribem al Cobert de Puigcercós després d'uns trams de pista força tècnica i ens llencem sobre les begudes, encara que el més fotut estava per vindre.

Imatge

El Cobert és un bon lloc per menjar i fer una aturada. És un nom mític en el mon de la moto de muntanya.

Imatge

Per aqui comencem a pujar pel Berguedà

Imatge

Aquest pas de la riera de Merlès el vam passar fa cinc anys en ple desglaç amb dos pams més d'aigua i enmig d'una tempesta.

Imatge

Així estava aquest cap de setmana

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En video

Després d'un tram durillo de pedres i fang, parada de descans i en Tomás tot feliç

Imatge

Imatge

A dalt de tot ens trobem un parking de BMWs

Imatge

Un prat que feia goig al Puig Miró i impressionants vistes

Imatge

Imatge

De camí al refugi de l'Ardericó un tram que mai toca el sol i sempre està enfangat, fins i tot en ple estiu. Allí vam patir una miqueta

Imatge

Imatge

En Tomás per fer cas de les indicacions de Pepe es va enganxar en el fanguer, encara que va sortir heroicament

Imatge

L'Aitor, tot un campió en el seu tros d'estrena en rutes llargues off-road: atenció a la seva cara, es veu com està cansat com tots els altres després de tots els km acumulats i trobar-se amb tot això

Imatge

Per fi arribem al refugi de l'Ardericó on parem a fer unes merescudes cerveses i on la meva entrada va ser triomfal en passar la cancel·la de les vaques que em va regalar una fuetada de 53.000 volts a la mà segons el guarda del refugi i que em va deixar la mà dormida més de mitja hora. Si ho sé m'endollo el mòbil en el cul i el carrego per aprofitar.

Imatge

Imatge

Imatge

Vistes des del refugi

Imatge

Continuem en direcció a la serra de Catllaràs, en la que no havíem estat mai i que em va deixar més flipat que la fuetada de la cancel·la, i que per cert també va provar Aitor.

Em vaig trobar amb aquest gustos bolet que anuncia en ple agost una gran temporada amb tot el que ha plogut

Imatge

Més vaques. Al fons una Beta Alp del pastor que controlava les vaques. Què millor vehicle per a aquests menesters.

Imatge

Precios bosc

Imatge

La Pobla de Lillet, la nostra destinació.

Imatge

Una vegada allí repostem, i per carretera vam tornar a casa a les tantes, cansats, amb gana però molt contents perquè la jornada i la ruta han estat de les de recordar, i amb uns companys com sempre, de categoria.

Link a l'album sencer de fotos

http://picasaweb.google.com/toniquiet2/ALaPoblaDeLillet#
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 23, 2010 10:03 am, en total s’ha editat 10 vegades.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: De Manresa A La Pobla De Lillet: 150 Km "uff"-

Entrada Autor: Steelman » dl. ago. 23, 2010 1:22 am

Els paissatges, com sempre , una passada!
La ruta aquest cop ...a mi ja no m´agradat tant :(
Pensar de passar amb un trasto com la ST10 per aquests camins inundats de fang....ufff!!!
Sort que avui avies deixat la Tenere a casa i heu anat amb les DRZ's per que si no ...quina feinada!!
Ex ...moltes coses

Borinot
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dg. ago. 22, 2010 7:18 pm
Ubicació: Santa Pau

Entrada Autor: Borinot » dl. ago. 23, 2010 2:33 am

Hola Fazer,

Ens trobem en un altre foro, com pots veure a la presentació he canviat de moto.

Aquesta ruta l'havia feta fa molt de temps amb 4x4, es molt maca.

Que tal la BMW com et va, jo me la vaig vendre avorrit d'anar a passar campanyes.

Salut i V'sss
CARPE DIEM QUAM MINIMUM CREDULA POSTERO

Fazer i Nina
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dt. ago. 24, 2010 6:23 pm

Hola Borinot....ho sento ara no caic qui ets :shock:

Steelman aquesta sortida era millor amb cabres :razz: !!

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 24, 2010 9:10 pm

Com sempre, una sortida genia.

Gracies per compartir-la :kiss

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. ago. 24, 2010 9:46 pm

Molt bona ruta ;) ;) em sonen molt aquests camins :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Quan veu sortir de l´Ardericó veu anar direcció al Xalet de Gaudí o Direcció el mirador del Roc de la Lluna ?

Si no veu passar pel mirador, no dubtis a tornar per anar-hi es un dels millors miradors del Berguedà, ja que gairebé tens una visió de 270º, el que passa es poc conegut pel mal camí que hi ha per arribar-hi.

Dwsssss
Imatge Imatge

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dc. ago. 25, 2010 12:50 am

Apa quina ruta ! ;) un triantlò moter... (asfalt, terra i aigua...! ) :b9

Moltes gràcies per les fotos
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Fazer i Nina
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dc. ago. 25, 2010 9:09 am

[quote user="PEPI600" post="133350"]Molt bona ruta ;) ;) em sonen molt aquests camins :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Quan veu sortir de l´Ardericó veu anar direcció al Xalet de Gaudí o Direcció el mirador del Roc de la Lluna ?

Si no veu passar pel mirador, no dubtis a tornar per anar-hi es un dels millors miradors del Berguedà, ja que gairebé tens una visió de 270º, el que passa es poc conegut pel mal camí que hi ha per arribar-hi.

Dwsssss[/quote]

Fuimos en dirección Roc de la Lluna y me quede con las ganas de verlo,pero el tiempo corria y alguno estaba con la gasolina justita.....pero volvere.
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 9:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. ago. 25, 2010 9:43 am

una bona ruta i unes fotos molt macas,donen ganes de anar-hi. ;) ;)
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”