Un Cap De Setmana Diferent
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Un Cap De Setmana Diferent
Aprofitant el post d'aquesta presentació, us varen parlar alguna cosa dels preus definitus?
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Trencaferro" post="160465"]Aprofitant el post d'aquesta presentació, us varen parlar alguna cosa dels preus definitus?[/quote]
i et van xerrar alguna cosa de la Gs boxer d´aigua ????
:roll: :roll:
i et van xerrar alguna cosa de la Gs boxer d´aigua ????
:roll: :roll:

- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Ostrings Kpeps, ting un tractor de moto (que n'estic molt content, per cert) que voldria canviar, quan quedem per fer preu?.
Sempre i quan la sra ho permeti ........, que tingui les maletes més grosses que les que tinc ara, també que no passis fred, que si plou no es mulli, que no es despentini si es possa el casc, que no s'hagi d'aixecar aviat, que no gasti ...............
Ens veiem quan feu la presentació on serviu canapès, pernil ibèric, cava, ..............
Sempre i quan la sra ho permeti ........, que tingui les maletes més grosses que les que tinc ara, també que no passis fred, que si plou no es mulli, que no es despentini si es possa el casc, que no s'hagi d'aixecar aviat, que no gasti ...............
Ens veiem quan feu la presentació on serviu canapès, pernil ibèric, cava, ..............
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Jo en vull una !!!
Però trobo estrany que li hagin serrat els cilindres :twisted:
Però trobo estrany que li hagin serrat els cilindres :twisted:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Alucinamaripili" post="160452"]BANDARRA!!!!
Has provat la meva moto i a sobre m'ho refregues pels morros...??????
Que bé que t'ho passes, ben aprofitat, sí senyor. ;)[/quote]
I a sobre, tractant-se d'una presentació dins l'àmbit laboral, encara li donaran un plus a final de mes!!!
PiliAluMariCina, tingues present que amb aquesta moto faràs mes Kdds. a les botigues de pneumàtics que les mensuals del Mototurisme.cat. Qui avisa no es traïdor.
Jordi "Prony"
Has provat la meva moto i a sobre m'ho refregues pels morros...??????
Que bé que t'ho passes, ben aprofitat, sí senyor. ;)[/quote]
I a sobre, tractant-se d'una presentació dins l'àmbit laboral, encara li donaran un plus a final de mes!!!
PiliAluMariCina, tingues present que amb aquesta moto faràs mes Kdds. a les botigues de pneumàtics que les mensuals del Mototurisme.cat. Qui avisa no es traïdor.
Jordi "Prony"