Sant Martí Del Canigò I Sant Miquel De Cuixà - 5 De Març
Moderador: Airald
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Re: Sant Martí Del Canigò I Sant Miquel De Cuixà - 5 De Març
Compartir la carretera
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Merci sir James per la ruta, un gran dia, un sol ben alegre , moltes moltes corbes i bona companyia, que més es pot demanar? ;)
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Gràcies per compartir-ho ... per cert ... avui ha fet un sol radiant ... potser canteu bé i tot !!! ;)
V'sss
GeSus
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Què puc dir, sembla ser que us ho heu passat d'allò més bé, com era d'esperar.
Tenia unes ganes especials de poder llegir la crònica i veure les fotos d'aquesta ruta en concret.
Rodades com aquesta són d'aquelles que fan afició i sobretot moltísssssima enveja als que no tenim la sort de poder-les gaudir. Amb el vostre permís, rellegiré i remiraré la crònica de nou per seguir-me fent "mala sang" :mrgreen:
Felicitats als tots els afortunats/des. ;)
Tenia unes ganes especials de poder llegir la crònica i veure les fotos d'aquesta ruta en concret.
Rodades com aquesta són d'aquelles que fan afició i sobretot moltísssssima enveja als que no tenim la sort de poder-les gaudir. Amb el vostre permís, rellegiré i remiraré la crònica de nou per seguir-me fent "mala sang" :mrgreen:
Felicitats als tots els afortunats/des. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Carai nois i noies,... doncs si que us ho vareu passar be..!!!
Gràcies per compartir les fotos.
AAhhh !!! els videos dels cantaires ...genials !!! D'aquí, a .................................................................l' APM.
Gràcies per compartir les fotos.
AAhhh !!! els videos dels cantaires ...genials !!! D'aquí, a .................................................................l' APM.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Una ruta de nassos!! i jo que em pensava que passaria fred!
Això del piknike hauria de ser una habitual.. espai obert.. tots amb tots.. llibertat d horaris , de llocs, d'apuntats... facilitat per reservar lloc.. estalviar-se complicacions per apuntats d'ultima hora ( :mrgreen: )
En fi, de fàbula!
Això del piknike hauria de ser una habitual.. espai obert.. tots amb tots.. llibertat d horaris , de llocs, d'apuntats... facilitat per reservar lloc.. estalviar-se complicacions per apuntats d'ultima hora ( :mrgreen: )
En fi, de fàbula!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Vendetta" post="161060"]Una ruta de nassos!! i jo que em pensava que passaria fred!
En fi, de fàbula![/quote]
Et dono la raó en tot Vendetta,
Al final el dia va sortir força rodó, al menys per el que a mi em sembla:
El del restaurant d'esmorzar ens ho va fer un euro mes barat del que havíem pactat, ens va donar menjar i beure en quantitat i una coca amb xocolata calenta boníssima i que va tenir la culpa de que no m'acabes tot el dinar, i un porró de moscatell.
El temps ens va acompanyar en tot moment, ni massa fred ni massa calor, perfecte.
En Bichusten magistral en les explicacions, fer la visita al monestir després d'haver-lo escoltat va fer que la visita canvies totalment i l'aprofitéssim al màxim. Gràcies Carlos !!!
El pic-nic molt divertit...... i barat !!! :D :D
El cafè d'en Pacs... boníssim com sempre, i es que en Paco es un home molt agraït :mrgreen:
Els companys de ruta... em sembla que s'ho varen passar be, al menys tothom reia molt i els veia que gaudien sobre el moto fent revolts i mes revolts.
En fí, un dia per recordar durant molt i molt temps.
Gràcies a tothom !!!
Vssssssss
007
En fi, de fàbula![/quote]
Et dono la raó en tot Vendetta,
El del restaurant d'esmorzar ens ho va fer un euro mes barat del que havíem pactat, ens va donar menjar i beure en quantitat i una coca amb xocolata calenta boníssima i que va tenir la culpa de que no m'acabes tot el dinar, i un porró de moscatell.
El temps ens va acompanyar en tot moment, ni massa fred ni massa calor, perfecte.
En Bichusten magistral en les explicacions, fer la visita al monestir després d'haver-lo escoltat va fer que la visita canvies totalment i l'aprofitéssim al màxim. Gràcies Carlos !!!
El cafè d'en Pacs... boníssim com sempre, i es que en Paco es un home molt agraït :mrgreen:
Els companys de ruta... em sembla que s'ho varen passar be, al menys tothom reia molt i els veia que gaudien sobre el moto fent revolts i mes revolts.
En fí, un dia per recordar durant molt i molt temps.
Gràcies a tothom !!!
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 07, 2011 9:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="James Bond" post="161092"]Et dono la raó en tot Vendetta,
En fí, un dia per recordar durant molt i molt temps
Gràcies a tothom !!!
Vssssssss
007[/quote]
Aixó no està bé, ja prou de fer glatir als que no varem poder anar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En fí, un dia per recordar durant molt i molt temps
Gràcies a tothom !!!
Vssssssss
007[/quote]
Aixó no està bé, ja prou de fer glatir als que no varem poder anar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: