Nadal Al Marroc! - La Crònica
Moderador: Airald
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Nadal Al Marroc! - La Crònica
Panotxa, he gaudit molt amb la teva crònica... i les fotos... uffff, quina passada.
Ja veig que a tots ens ha quedat prou clar que, si alguna vegada dinem amb en Perarnau,
cada un, el seu plat... rès d'allò de posar un plat al mig per picar-hi tots.
Frase que m'apunto:
"Carai com menja en Perarnau"
Ja veig que a tots ens ha quedat prou clar que, si alguna vegada dinem amb en Perarnau,
cada un, el seu plat... rès d'allò de posar un plat al mig per picar-hi tots.
Frase que m'apunto:
"Carai com menja en Perarnau"
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Fantàstica crònica !!!
Gràcies per compartir-ho, m'ha agradat molt.
Un dubte: Suposo que per aquestes latituds a partir de Juny deu ser impossible de fer per la calor, oi?
[quote user="Steelman" post="152687"](...) el que m´ha quedat molt clar es que les GS's amb un no res deixen de... en fi. callo ;)[/quote]
jejejeje, que sutil... a mi m'ha donat la mateixa impressió, jejejeje
de bon rollo, eh?
Salut.
Gràcies per compartir-ho, m'ha agradat molt.
Un dubte: Suposo que per aquestes latituds a partir de Juny deu ser impossible de fer per la calor, oi?
[quote user="Steelman" post="152687"](...) el que m´ha quedat molt clar es que les GS's amb un no res deixen de... en fi. callo ;)[/quote]
jejejeje, que sutil... a mi m'ha donat la mateixa impressió, jejejeje
de bon rollo, eh?
Salut.
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
sensacional la cronica y ls fotos nois, gracies. jo vaig passar epr aqui fa dos messos i encara m'enyoro...
una pregunta: LA carretera de TAta a Igherm esta en bones condicions? crec que si faig un a ltre ruta per allà vull mirara d'anar aa Amtoudi.
repeteixo: collonut! :bow :bow
una pregunta: LA carretera de TAta a Igherm esta en bones condicions? crec que si faig un a ltre ruta per allà vull mirara d'anar aa Amtoudi.
repeteixo: collonut! :bow :bow
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ostres! quina enveja... ser l'últim a contestar comporta que tots els adjectius ja els han dit... :mrgreen: Gràcies per la crònica i per les fotos. M'ha fet reviure les olors, la calor, els colors del Marroc. M'ha fet molt de riure que al viatje del febrer del 2009, intentant arribar a la Platja Blanca, varem fer la mateixa ruta que vosaltres, desprès de Sidi-Ifni, baixant per la costa, passant per el vaixell abandonat fins arribar al riu on s'acaba l'asfalt. La lògica diu que agafan el cami de la dreta, arribariem a la Platja. és just el lloc on deixeu la moto "douçement" al terra. Noslatres no ho vam fer tant dolçament i en Subi va caure rostos avall amb la seva Transalp Enllaç. Com vosaltres, varem tenir que tornar a l'hotel a Mirleft, però com que teniem 15 dies ens vam prendre la pujada més a poc a poc i vam tornar per Motuh Zkid, tagounite i Zagora. Absolutament recomenable.
Ah! em vaig descuidar de dir-vos que a la "Suerte loca" a part de percebes, la seva especialitat és la "paella valenciana" :lol: :lol: :lol:
Panotxa, per 25€ els de Touratech venen un protector de "papallones" Enllaç Segur que l'Stelvio ja ho porta :razz: :razz:
Per cert, sempre que vas al desert, portes un paraigues a l'equipatge? Ens tindràs que explicar com fas l'equipatge tu. O es que encara no l'havies desfet des de Irlanda?
Gràcies de nou per la crònica i la meva admiració (quan més conec en Panotxa, més) a la Montse :kiss
Ah! em vaig descuidar de dir-vos que a la "Suerte loca" a part de percebes, la seva especialitat és la "paella valenciana" :lol: :lol: :lol:
Panotxa, per 25€ els de Touratech venen un protector de "papallones" Enllaç Segur que l'Stelvio ja ho porta :razz: :razz:
Per cert, sempre que vas al desert, portes un paraigues a l'equipatge? Ens tindràs que explicar com fas l'equipatge tu. O es que encara no l'havies desfet des de Irlanda?
Gràcies de nou per la crònica i la meva admiració (quan més conec en Panotxa, més) a la Montse :kiss
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Pasqual, vaia ostia li van fotre a la pobre llanta d'alumini :eyes
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
molt bona cronica i fotos :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."