La Bmw De L'IVAN

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Santi64
Presentats
Entrades: 90
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
Ubicació: Girona

Re: La Bmw De L'IVAN

Entrada Autor: Santi64 » ds. març 12, 2011 10:06 pm

Pascual, ja en porto tres i penso igual que tu. :enfadat
En mecanica i recambis estic molt content. :lol:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 12, 2011 10:15 pm

[quote user="Pasqual" post="161612"][quote user="Kpeps" post="161611"][quote user="Koper" post="161608"]genial, amb aquest post, s'está demostrant que algu s'está cobrint de gloria.
:D[/quote]

despres de llegir el fil,crec que esteu fent un judici del mes desagradable :( no tothom te un bon dia a la feina ni per desgracia,sempre es pot quedar be amb tothom,es treballi de venedor,de periodista o d'escombriaire i Koper sense voler molestar-te,el teu comportament dins una botiga no es el mes correcte per mes rao que tinguis ni per mes que us fecin esperar,espero que el teu amic disfruti la moto nova molts i molts km'ss.
salut.[/quote]

Doncs en aquest cas deu tenir un mal día cada día. Les dos darreres motos que he comprat ho he fet fora de Girona gràcies als "mals dies" d'aquest individu. El pitjor de tot el concesionari amb escreix[/quote]

be,doncs disculpeu per ficar-me on no em demanen sense coneixer :oops: :oops: no he dit res :???: :???:
Imatge

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » ds. març 12, 2011 10:38 pm

Dons ja que hi som, explico el meu cas, jo tenia un kawa 1400 GTR, i estava dubtant per una BMW LT o una Goldwing, des de que vaig passar per la porta fins que vaig sortir, van passar uns 4 minuts, :| quant vaig explicar que POSSIBLAMENT PODRIA haver-hi una moto a canvi, en van fer una mitiga rialla, amb van comunicar que no interessava i amb van deixar allà al mig plantat. :enfadat

Estaré infinitament agraït, a resultes d’això tinc una magnifica Honda Goldwing. :D
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » ds. març 12, 2011 11:07 pm

Crec que aquesta gent (els venedors) encara ténen al cap que les seves motos són per a metges i advocats.
La majoría dels actuals propietaris de BMW som "currantes" normals i corrents. Diría -fins i tot- que alguns ven just sàben escriure... però bé, tenien els calés i les van a comprar, i punt. Suposo que els hi costa de veure que la "seva" marca s'ha "vulgaritzat" de tal manera que la 1200 GS és la més venuda (o de les més venudes) i els "quillos" tunèigen els seus esportius. Els hi deu costar d'empassar...
A d'altres països, ja fa temps que va passar el mateix. Al cap de poc, vàren començar a sortir tallers especialitzats en BMW, sense tenir rès a veure amb ells, ni amb els seus honoraris, ni amb els seus mòdus ni amb les seves bates blanques. Tot espavila!

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » ds. març 12, 2011 11:07 pm

despres de no se quant de temps esperant la moto, i ve malament el color?
despres d'esperar no se quanta estona, li pasen la moto per davant els nasos, i no ens pot venir
a donar unes claus perque marxem?
es just que es posi a atendre uns altres clients, quan nosaltres estem esperant?
home tinc 37 no 16.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Koper
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Koper » ds. març 12, 2011 11:13 pm

kpeps, per part meva, ni molt menys ;D
Es un forum, tothom diu la seva :P

la cosa va amb un fet puntual, que sembla que es repeteix,
pel que estem llegint
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 12, 2011 11:46 pm

[quote user="Kpeps" post="161611"]

despres de llegir el fil,crec que esteu fent un judici del mes desagradable :( no tothom te un bon dia a la feina ni per desgracia,sempre es pot quedar be amb tothom,es treballi de venedor,de periodista o d'escombriaire i Koper sense voler molestar-te,el teu comportament dins una botiga no es el mes correcte per mes rao que tinguis ni per mes que us fecin esperar,espero que el teu amic disfruti la moto nova molts i molts km'ss.
salut.[/quote]

Kpeps, sense haver-hi anat mai -i dubto que hi vagi, quan em toqui aniré al Scratch de Terrassa- SEMPRE he sentit el mateix, i fa anys ja:

-El millor tracte al client: MOTOR CADÍ
-Els millors preus de tot Catalunya, MARTIN I CONESA i CAYMA de Mataró, però l'atenció.....
-CANO té un aprovat en tot.
-SCRATCH dóna molt bon servei general.

REPETEIXO: això ho he sentit dir. I no una vegada, si no moltes.

Per cert, Kpeps, felictats per la part que et toca. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. març 13, 2011 6:24 am

[quote user="Pasqual" post="161612"][quote user="Kpeps" post="161611"][quote user="Koper" post="161608"]genial, amb aquest post, s'está demostrant que algu s'está cobrint de gloria.
:D[/quote]

salut.[/quote]

Doncs en aquest cas deu tenir un mal día cada día. Les dos darreres motos que he comprat ho he fet fora de Girona gràcies als "mals dies" d'aquest individu. El pitjor de tot el concesionari amb escreix[/quote]

NO volia donar més detalls, però certifico que aquest noi te provablement el record de NO-vendes d'un concecionari Motorrad, el més lògic després d'haver comprat la primera bmw "aquí" era que s'ajustessin per vendre la segona, i no va poder ser ;) , en favor del global del concesionari he de dir que tant recanvis com taller sempre m'han donat un molt bon servei.

Que s'ho facin mirar això de la part comercial... tantes coincidències no son bones :enfadat

Salut!

Koper
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dg. març 13, 2011 7:04 am

com diria la Trinca, guaita que fan ara...
:P

[youtube]3ZnvuJSfkfw[/youtube]
(i el meu canal http://www.youtube.com/user/koper73?feature=mhum :D)
Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 13, 2011 7:09 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”