Sortida Dominguera A Dinar A Gósol
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Sortida Dominguera A Dinar A Gósol
Bones! avui els plans que teniem s'han torçat i no ens ha quedat més remei que a mig matí agafar a moto i anar a dinar fora. :mrgreen:
Al final la ruta ha sigut d'alló més maca jo he disfrutat com un enano i la passatgera ha quedat com una sopa de tantes corves. No hi ha fotos ni videos: Sorry, bé potser n'hi ha una i no l'he fet jo :enfaduu
Realment la ruta es llarga 356km i amb una velocitat mitja de poc més de 60km/h i no m'he entretingut gens a collir floretes i sigui que no es de les que es poden fer amb un matí.
Sortir a misses dites de Cervià de Ter direcció Banyoles, per seguir per la carretera de Mieres i Santa Pau, (Can Met a reventar), per arribar a Olot, i agafar la cantina direcció Ripoll, saludar els que surten d'esmorzar del Mr. Biker's, a ripoll he posat una mica de suc i seguidament a Campdevànol agafar la carretera de Gombren i Coll de Merola, que cada dia m'agrada més i més. A Guardiola de Berguedà hem agafat direcció sud per anar a trobar el trencant i tirar en direcció Saldes i finalment Gósol, :shock: quina carretera!! espectacular l'havia fet amb cotxe fa anys i amb moto guanya mooolt, només anava alerta de no tombar massa i tocar a les corves amb les defenses, no he tocat mai però no sé quan em queda ( i no vull saber-ho). Dinar (normal i corrent) al Hostal Franciscó de Gósol. Menú de 16€+cafés.
Tornant volia agafar la carretera direcció a Prats de Lluçanés que surt de Olvan però està tallada i hem seguit per l'autovia dels cotxes camuflats que fan fotos fins a Navàs, d'allà fins a Prats de Lluçanés, Vic, els tunels de Barcons i corrents cap a casa que el cel volia descarregar.
Deixo el track del wikiloc AQUÍ
Salut!
Al final la ruta ha sigut d'alló més maca jo he disfrutat com un enano i la passatgera ha quedat com una sopa de tantes corves. No hi ha fotos ni videos: Sorry, bé potser n'hi ha una i no l'he fet jo :enfaduu
Realment la ruta es llarga 356km i amb una velocitat mitja de poc més de 60km/h i no m'he entretingut gens a collir floretes i sigui que no es de les que es poden fer amb un matí.
Sortir a misses dites de Cervià de Ter direcció Banyoles, per seguir per la carretera de Mieres i Santa Pau, (Can Met a reventar), per arribar a Olot, i agafar la cantina direcció Ripoll, saludar els que surten d'esmorzar del Mr. Biker's, a ripoll he posat una mica de suc i seguidament a Campdevànol agafar la carretera de Gombren i Coll de Merola, que cada dia m'agrada més i més. A Guardiola de Berguedà hem agafat direcció sud per anar a trobar el trencant i tirar en direcció Saldes i finalment Gósol, :shock: quina carretera!! espectacular l'havia fet amb cotxe fa anys i amb moto guanya mooolt, només anava alerta de no tombar massa i tocar a les corves amb les defenses, no he tocat mai però no sé quan em queda ( i no vull saber-ho). Dinar (normal i corrent) al Hostal Franciscó de Gósol. Menú de 16€+cafés.
Tornant volia agafar la carretera direcció a Prats de Lluçanés que surt de Olvan però està tallada i hem seguit per l'autovia dels cotxes camuflats que fan fotos fins a Navàs, d'allà fins a Prats de Lluçanés, Vic, els tunels de Barcons i corrents cap a casa que el cel volia descarregar.
Deixo el track del wikiloc AQUÍ
Salut!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Sortida Dominguera A Dinar A Gósol
Gracies per compartir ruta i detall.
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
mmmm quina bona pinta!
es tot asfalt?
me l'apunto :D
es tot asfalt?
me l'apunto :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Es una zona molt maca
Gracies per fer-nos cinc centims...ara 4 fotos no farien cap mal ;)
Gracies per fer-nos cinc centims...ara 4 fotos no farien cap mal ;)
Ex ...moltes coses
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Una bona tanda de revolts !!!
És una passada de ruta, molt guapa ;)
És una passada de ruta, molt guapa ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo no m'ho crec que vagis fer això, doncs no hi ha constància gràfica.

- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="162678"]Jo no m'ho crec que vagis fer això, doncs no hi ha constància gràfica.
[/quote]
JAJAJA.... i la musaranya que en pensa?...no vem pensar en agafar la camera, i per fer les fotos amb el movil, doncs no.
KOPER: no pateixis, es tot asfalt i del bó.
Salut!!

JAJAJA.... i la musaranya que en pensa?...no vem pensar en agafar la camera, i per fer les fotos amb el movil, doncs no.
KOPER: no pateixis, es tot asfalt i del bó.
Salut!!
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
asfalt! amen germá!
a veure quan convoques per fer de road lider! jo vindria encantat :D
ves pensant un dia, apa :P

a veure quan convoques per fer de road lider! jo vindria encantat :D
ves pensant un dia, apa :P

By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Enric, ara que no ens veu ningú, et paso una foto amb el Pedraforca de fons i tu mateix :roll: ... amb una mica de photshop tot solucionat !!! :b9 :b9 :b9 ... a veure si avises amb temps ... que aquella zona es guapíssima per anar en moto !!!

Gas a la burra!!!
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Jesus GS" post="162802"]Enric, ara que no ens veu ningú, et paso una foto amb el Pedraforca de fons i tu mateix :roll: ... amb una mica de photshop tot solucionat !!! :b9 :b9 :b9 ... a veure si avises amb temps ... que aquella zona es guapíssima per anar en moto !!!
[/quote]
:pc com que no soc gaire diguem-ne despert en això del photoshop potser acabaria així la cosa :pcenfado, a més ja en farem una altre no? a veure si aquest cop si que puc venir... que ultimament tinc els calendaris molt desquadrats, coses de la feina... i m'ho he de muntar tot sol.
Salut km's!!
:pc com que no soc gaire diguem-ne despert en això del photoshop potser acabaria així la cosa :pcenfado, a més ja en farem una altre no? a veure si aquest cop si que puc venir... que ultimament tinc els calendaris molt desquadrats, coses de la feina... i m'ho he de muntar tot sol.
Salut km's!!