Bé doncs, el divendres feia un sol i una caloreta

que al sortir de la feina a les 14h no m'en vaig poder estar... vai agafar la moto i au!, muntanya amunt, (son els avantatges de anar a treballar amb moto) :mrgreen: , així doncs vaig sortir de Sant Gregori direcció el veïnat de l'esglèsia on vaig deixar l'asfalt per agafar camí, dret com un dimoni per enfilar cap a Sant Grau. La pujada es molt aèria i primer tens unes bones vistes de la vall del Llémena i en acabat de la vall del Ter, amb Bescanó, Vilanna i Bonmatí. Un cop dalt es segueix la carena una estona fins trobar la carretera de les Serres, que vaig agafar per baixar fins a Bonmatí, d'aquí a Sant Julià de Llor on deixo la carretera per agafar un camí que voreja el Ter fins a Sant Climent d'Amer. Aquí el camí deixa de ser bó per tornar-se pendent i un xic complicat en alguns trams. S'enfila cap a la Torre dels Tres Rocs on altre cop tornem a tenir bones vistes, D'aquí fins a Santa Brígida es per camins de vegades més bons i de vegades no tant, però sempre aptes per a les gordes tetones, perdó teutones. A Santa Brígida sempre que faci bon dia hi ha sempre força gent tirant-se amb parapent aprofitant les tèrmiques que hi ha a la zona. Aquí toca gaudir de la vista de la vall del Brugent i Amer als peus. Baixar fins Amer son 10 min mal comptats i d'aquí, refent la carretera de les Serres i les corves de Llorà vaig enfilant cap a casa, que es divendres i hi ha costellada amb els amics.
Com sempre deixo l'enllaç corresponent al wikiloc
aquí per quí vulgui sortir a donar un tomb.
Salut!!