Matinal Off ..... Reconvertida A On (oops)

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Matinal Off ..... Reconvertida A On (oops)

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. abr. 20, 2011 4:39 pm

Bé .... doncs ja estic de tornada d'un matí molt entretingut amb el bo de l'Iñaki.

Em llevo d'hora. És cosa d'aprofitar el temps:

Imatge

Ens trobem a Dosrius

Imatge

I vam començar amb la pista que va de Dosrius a Vallgorguina.

Una pista ampla, fàcil ... quasi una auto-pista :mrgreen: per anar agafant "el to"

Imatge

Parada “cultural” per visitar un dolmen molt ben conservat

Imatge

Iñaki en acció

Imatge

Imatge

Després la idea era marcar-nos una bona ruta off, pel Montseny, que jo tenia baixada .... Però que no sabíem del cert com seria de dificil..

Poc després de començar ens trobem amb una bona pujada, i vam decidir que aquesta ruta no era per a nosaltres. Pensem que si aquest tipus de passos eren la tònica general de la ruta .... Doncs millor que no la féssim. L’Iñaki no té molta soltura en terra ... i la qüestió era passar un matí disfrutant de la moto, no patint

Així doncs, vam decidir fer una volta pel Montseny, però per carretera. Així que vam posar rumb al Turó de l'Home.

Parada a un mirador:

Imatge

Y ja al cim , quasi a 1.700 m

Imatge

Les dues protagonistes

Imatge

Imatge

I després, per acabar de donar cera als cantos de les rodes, una puja / baixa a St Hilari, amb una bona trams més de curvetes a bon ritme i després cada un per casa seva, ja a l'hora de dinar

Total una mica més de 250 km. Un matí ben emprat , si senyor. Aaahhhh i un plaer conèixer-te Iñaki.

Per a la propera prometo preparar millor la ruta off. :oops:

Salut

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Matinal Off ..... Reconvertida A On (oops)

Entrada Autor: Fjodor » dc. abr. 20, 2011 4:50 pm

Molt bona!

Salut

Et va be la cupula alta a la "nena"?

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dc. abr. 20, 2011 4:52 pm

la primera foto es bonisima.
Ja tinc ganes de tenir una semblant per anar a voltar...
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. abr. 20, 2011 4:55 pm

[quote user="Koper" post="166311"]la primera foto es bonisima.
Ja tinc ganes de tenir una semblant per anar a voltar...[/quote]

De foto ? :mrgreen:

[quote user="Fjodor" post="166307"]Molt bona!

Salut

Et va be la cupula alta a la "nena"?[/quote]

Per carretera + casc amb visera = PERFECTE

Abans em feia mal el coll amb els cops d'aire a la visera del casc, amb un efecte vela molt desagradable.

Per pistes es una merda , fa nosa, treu visibilitat i molesta més que ajuda ..... però no es pot tenir tot, oi ? :mrgreen:

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dc. abr. 20, 2011 4:58 pm

No se... jo crec que esteticament la moto perd una mica.. no queda tan ràcing... no?
Volia dir si varia molt de la de serie, en carretera i autopista...

Salut

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dc. abr. 20, 2011 9:49 pm

es pot voltar amb una foto albert? :PPPPPPppppppppppp jejeje

p.d.: ara ke hi penso, poder si :)
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » dj. abr. 21, 2011 12:21 am

Bones fotos Albert. On us vau fer enrera? Quina ruta volieu fer per creuar el Montseny. Si pugeu des de Tagamanent hi ha una pista molt ample i en bon estat fins a Pla de la Calma.
Per cert, primera noticia que es pot pujar al Turó. L'última vegada ens vam quedar bastant més a sota tancada amb cadena.
Deu!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 21, 2011 12:34 am

[quote user="Caganer" post="166356"]
Per cert, primera noticia que es pot pujar al Turó. L'última vegada ens vam quedar bastant més a sota tancada amb cadena.
Deu![/quote]
Doncs Mototurisme sencer hi ha pujat en una sortida mensual. :cool:

Albert-KTM, qui es l'Inyaki? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. abr. 21, 2011 10:27 am

Hola.

L'Iñaki és un company del foro V-Strom, però no és usuari d'aquest , tot i que em va dir que en coneixa l'existència.

Ara l'hi daré un toc perquè passi per aquí :D

Caganer :

Siiiiii , ja conec aquesta pista que puja fins al pla de la calma ..... l'he fet amb cotxe i la familia dins :lol: A dalt de tot hi havia un restaurant en plan buffet lliure que estava bé (Parlo da fa força temps, no sé si encara està obert ...)

Ens vam quedar entre Cardedeu i Llinars del Vallès, concretament una mica al nord de St. Julià d'Alfou.

Estàvem seguint aquest track

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=234999

Però en aquest punt que t'explico, potser algun pagès va posar terra per anivellar la pujada o alguna cosa així ... i just després de creuar un rec es veia la pujada amb molt terra "suelta" ....tanta que vam decidir no afrontar-la.

No va ser la tant la pujada en si el què ens va fer desistir, sinó el fet de no saber si allò seria la tònica general del track i potser ens trobaríem amb dificultats ens llocs més inaccessibles.

Tot això combinat amb el fet que l’Iñaki s’està iniciant en això de les pistes, li falta molta seguretat en ell mateix (això és bàsic, ja que no ho fa pas malament) i el fet de que no ens coneixíem.

Si hi hagués hagut més confiança, jo hauria pogut “apretar” una mica perquè pugés ... Quan ja coneixes una persona ja saps fins a on pot arribar, si li agrada una mica això de “passar-les putes” i tal i tal .... però essent la primera vegada que anàvem junts, vaig preferir pecar de prudent que no pas trobar-me segons on i amb segons quins problemes amb una persona que encara no sabia com podria respondre.

Primer perquè si al principi de fer pistes et porten per llocs molt complicats, pots aconseguir que no hi tornis mai més ... i no vull tenir això sobre la meva consciència. :mrgreen:

I segon, i més important, perquè pot arribar a ser perillós.

La culpa va ser meva per no portar-lo a fer una pista que jo sapigués SEGUR que era assumible ..... per la pròxima ho faré millor ..... :oops: :oops:

El problema és que jo tampoc en conec gaires (de pistes) i quasi sempre tiro de tracks i a l’aventura, tu. :lol:
Això fa que moltes vegades et trobis amb passos complicats, amb camins que s’acaben , ...... però també ho fa divertit, té aquell punt d’aventura que a mi ja m’agrada.

Salut

PD. Aquí un servidor al Dolmen (Sóc una mica xulo) :mrgreen: :mrgreen:

Imatge
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 21, 2011 10:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. abr. 21, 2011 10:32 am

[quote user="Fjodor" post="166315"]No se... jo crec que esteticament la moto perd una mica.. no queda tan ràcing... no?
Volia dir si varia molt de la de serie, en carretera i autopista...

Salut[/quote]

Estem d'acrod ... la moto perd una mica estèticament parlant , però en canvi per carretera és brutal !!!

A mi em va PERFECTE, m'encanta com protegeix. Per mi és una de les millor coses que l'hi he posat a la moto.
Conec gent que no els hi va bé, que troben turbulències , però a mi (potser perquè sóc baixet) em va ideal, molt millor que la original .... i a sobre, ja m'hi he acostumat i la trobo maca i tot :mrgreen:

Alguns, a aquesta pantalla , l'hi diuen l'Alien :lol:

Salut

Inakibg
Presentats
Entrades: 46
Membre des de: dc. març 19, 2008 10:35 am
Ubicació: Davant l'ordinador - Maresme
Contacta:

Entrada Autor: Inakibg » dj. abr. 21, 2011 7:23 pm

EEEEP!!! L'Iñaki sóc jo!
Bona crònica ALbert!
Per cert, he estat mirant el track i vam ser una mica babaus...podríem haver connectat amb un altre punt del track saltant-nos el tram que no em vaig atrevir!!!!
Inakibg l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 21, 2011 7:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Viatgers sobre dues rodes
http://duesrodes.blogspot.com/

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”