Accessos A Vilanova De Meià??

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Accessos A Vilanova De Meià??

Entrada Autor: GRUM » dt. abr. 26, 2011 6:16 pm

Ja fa temps que tinc pendent acostar-me a Vilanova de Meià però, com que és més que provable que hi anem amb les dues motos i ella encara no és gens amant de les carreteres en mal estat, voldria saber si algú em pot dir com estan els accessos a aquesta població.
Dóno per fet que la LP-9132 estarà en condicions més que acceptables, però el meu dubte és saber com és o està la carretera LV-9131 que porta cap a Peralta i enllaça amb la C-13. Si algú me'n pot donar alguna informació estaré encantat de llegir-la amb atenció :eyes
O si coneixeu algún racó, carretera o lloc on menjar o visitar d'aquelles contrades, qualsevol tipus d'informació de la zona serà benvinguda.
Ah, si, poso l'enllaç al Google maps perquè us pugueu orientar una mica millor
mapa
Moltes gràcies per endavant ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Iuri
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:02 pm
Ubicació: Balaguer

Re: Accessos A Vilanova De Meià??

Entrada Autor: Iuri » dt. abr. 26, 2011 10:17 pm

La que enllaça Santa Maria de Meià cap a la C-13 no està asfaltada. Xino-xano si pot passar però ja et comento que l'asfalt s'acava just sortir de Santa Maria de Meià i no es recupera fins Figuerola de Meià.
Una altra opció és des de Vilanova de Meià anar cap a Sant Martí de Barcedana. Aquesta carretera està asfaltada tot i que no està en molt bones condicions però el paisatge s'ho val la pena. Al final d'aquesta carretera dones a Llimiana, bé arribes a un encreuament i a pocs metres a la dreta tens Llimiana, poble que val la pena per les vistes. I baixant dones a la carretera C-13. Abans de creuar el pont val la pena fer el tros de carretera antiga que passa per uns petits túnels.
A Sant Martí de Barcedana tens Casa Roca, www.casaroca.info, es menja bé i la casa també val la pena fer-hi una ullada: el foc a terra, ...
I si tires per la C-13 cap a Balaguer, tens Can Quel a Fontllonga; Can Pere a Camarasa; Camping La Noguera a Sant Llorenç de Montgai.
Per cert, la carretera que va d'Alentorn a Vilanova de Meià (LP-9132) està en perfectes condicions.
Si necessites més informació ja m'ho diràs i si m'ho dius amb temps potser m'animo que em queda aprop :cool:

VVVsss...

Iuri
Presentats

Entrada Autor: Iuri » dt. abr. 26, 2011 10:38 pm

I et deixo una "afoto" del tram de Vilanova de Meià cap a Sant Martí de Barcedana.
No sé si et servirà però pots observar que l'asfalt no és tan dolent ;)

Imatge

VVVsss...

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. abr. 27, 2011 9:46 am

Ostres Iuri, això si que és informació de primera mà.
Moltíssimes gràcies.
Pel què fa al tema de l'asfalt, si fos per mi, tot i que porto una Bandit, cap problema si està malament o en algún tram no n'hi ha, però com que es provable que pugem amb la dona i la seva VTR 250, ja és un altre tema. Porta pocs kms i encara no li fa gràcia aventurar-se d'aquesta manera ;)
De tota manera, encara no sé quan podrem fer l'excursió, ja que només disposo dels diumenges de festa i sempre hi ha coses a fer i la meteo a tenir en compte. Amb la qual cosa acostumem a decidir just el dissabte al vespre, però si ho sapigués amb temps, t'aviso a veure si ens podem trobar.
Un cop més, moltes gràcies per la informació :cerv

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dc. abr. 27, 2011 3:15 pm

Jo t´hagués donat les mateixes indicacions que l´Iuri.Aquesta carretera que diu
que està asfaltada,mes o menys raonable,crec que es la que pasa per un Congost
realment espectacular :roll: .A Camarasa,a la mateixa carretera tambè hi ha un lloc
molt bo per menjar,però no se el nom:Cal Jaume,o Cal Pep,o algo així.Aquest Congost
és el de Terradets,la veritat és que val la pena i la carretera no està tan malament una
mica de bots però has d´anar molt a poc a poc per veure el barranc :mrgreen:
Oscar l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 27, 2011 3:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. abr. 27, 2011 4:40 pm

Gràcies Oscar, sempre és mooolt d'agraïr la informació de gent que coneix bé la zona.
En quant a lo d'anar tranquil per veure el barranc, ja saps que nosaltres som d'anar molt tranquils, o sigui que el dia que hi poguem anar, segur que tenim temps de veure fins i tot les formigues de la vora del camí :mrgreen:

Iuri
Presentats

Entrada Autor: Iuri » dc. abr. 27, 2011 11:50 pm

Oscar, el restaurant que comentes de Camarasa és el que faig referència: Can Pere :cool: . Bona teca amb bon servei. No tinc comissió però com més hi vaig més ganes en tinc de tornar-hi :D

VVVsss...

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dj. abr. 28, 2011 10:55 pm

Cordons!!! Quines ganes meu fet venir per anar-hi.
Ben segur que quan daci bon solet m'hi escapo

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”